• Menstruáció elmaradása

        Legfrissebb cikkek a témában
         
        Gyakori kérdések

        Kedves Doktor Nő/Úr!

        2009. december 7-én vettem be az utolsó fogamzásgátló gyógyszeremet(Novynette), mivel a férjemmel nagyon szeretnénk babát. December 12-én aztán meg is jött ahogy szokott, ám kevesebb ideig csupán 4 napig tartott, és sokkal kevesebb is volt a vérzés. A peteérés időszakában aztán aktívabb nemi életet éltünk. Az ovuláció napján jelentekett egy kis narancssárgás- baránás folyásnak mondható valami. Január elejeóta fáj a mellem a hónaljamnál, valamint érzékenyebbek a mellbimbóim is. 5 napja kellett volna megjönnie. Érzek menstruációra utaló fájdalmakat a méhem körül néha, mintha meg akarna jönni. Csináltam 3 tesztet is (reggeli vizeletből is), de nem mutatott terhességet. Vajon a gyógyszer miatt lehetséges a késés? Teherbe mikor eshetek ha rendszertelen a vérzés? Nagyon szeretnénk a babát!

        WEBBeteg szakértő válasza a menstruáció témában

        Kedves Hölgyem!

        Fogamzásgátló tabletta kihagyása után gyakran fordul elő vérzéskimaradás, rendszertelen vérzés. Legyen türelmes, amennyiben néhány hónapon belül nem rendeződik a ciklusa, keressen fel egy nőgyógyászt.
        A terhesség fogamzásgátló használata nélkül sem sikerül elsőre, azért általában néhány hónap eltelik, de akár rendszeres menses mellett egy év is eltelhet, általában ekkor javasolt részletesebb kivizsgálás, úgyhogy ne izguljon, van idő még.

        Üdvözlettel: Dr. Farkas Ágnes

         

        Figyelem! A válasz nem helyettesíti az orvosi vizsgálatot, diagnózist és terápiát. A kérdésben megfogalmazottakért portálunk nem vállal felelősséget.

        WEBBeteg Szakértő
        Orvos

         WEBBeteg Szakértő

        Kérdés: 2009-01-13 08:42:04; Megválaszolva: 2011. augusztus 24., 18:34

      • Kérdések és válaszok a témakörben:
        A tablettákat a közösülés után 13 órával vettem be. Azt olvastam,hogy az első tabletta bevétele után 12 órát várni kell a második szem tabletta bevetele után. De én egymást követően vettem be mindkettőt. Hatni fog igy is a tabletta??...
        Tisztelt dr Nő! Két hete eltávolították mindkét petevezetékemet, laparos műtét volt. Az lenne a kérdésem kell e védekeznem az együtt lét során, vagy már biztos, hogy nem eshetek teherbe.A műtét a menstruációm után 3 nappal volt....
        Kedves Doktornő/Úr! Symicia nevű fogamzásgátlót kezdtem el szedni az első levél után most tartom a 7 napos szünetet. Meg is jött a menstruációm ma volt az első nap. Viszont szedek antibiotikumot is mert csúnyán begyulladt a torkom párom ezt...
        Tisztelt Doktornő/Doktor úr! Tegnap este lefeküdtünk a barátnőmmel (18 éves), aki ciklusa 3.napján volt, menstruál. Ostobaságunk miatt most először fordult elő, hogy óvszer nélkül szeretkeztünk, azonban az aktust félbe kellett szakítanunk,...
        Üdvözlöm! Most kezdtem el szedni először fogamzásgátló tablettát, a Lindynette-t, viszont nem a vérzés első napján, hanem előtte egy héttel. A kérdésem, hogy ebben az esetben mikortól véd meg a terhességtől a gyógyszer? Előre is...
        Udvozlom! Kb nyolc eve szedek fogamzasgatlot, most azonban elfelejtettem felljegyezni, hogy milkor szedtem be az utolso tablettat. 12.en pecsetelo verzesem volt, masnapra rendes menstruacio. Ma, 17.en egyutt voltam a parommal es nem tudom, hogy esemeny utani...
        Tisztelt Doktornő! Pszichiátriai kezelés alatt állok szorongás, depresszió és alvászavar miatt. A gyógyszerek mellett kompenzált az állapotom. Tavaly októberben derült ki az epilepsziám, amire Lamolepet szedek. A problémám, hogy az egyetlen...
        Tisztelt Doktor Úr/Nő! Május 12-én szombaton együtt voltam a barátommal, viszont előtte való nap a fogamzásgátlómat 11,5 órás csúszással vettem be, reggel. Aznap este sem teljesen a megszokott időpontban hanem 3-4 órás csúszással, tehát...
        Tisztel Doktor Úr, Doktornő! A ciklusom 5. napján vagyok és a nőgyógyász ma írta fel nekem a fogamzásgátlót (Velgyn), azt mondta, hogy ma még elkezdhetem szedni, de ebben a hónapban még védekeznünk kell a párommal, a betegtájékoztató...
        Tisztelt Doktornő! Következő lenne a kérdésem,Nuvaring hüvelygyűrűt használok egy ideje,most is használtam majd 3 hét után levettem a gyűrűt,rá 2 napra jelentkezett a vérzésem is.Utána viszont nem új gyűrűt tettem fel hanem az előzőleg...

      • Hirdetések
      • Partnereink hírei
        Gyakorisága a kor előrehaladtával nő, de bármely életkorban kialakulhat.
        Tekintse meg infografikánkat, és tudjon meg többet az ajakherpeszről!
      • Hirdetések
      • Infografika és videó