• Esemény utáni tabletta

        Legfrissebb cikkek a témában
         
        Gyakori kérdések

        Kedves Doktor Úr! 3 hónapja kezdtem el szedni a tri regol tablettát. (maximum 3x előfordult, h késve szedtem be egy-két tabit). Tegnaphoz egy hete kellett volna elkezdenem a 4. levél szedését, de nem volt időm az orvosommal feliratni így abbahagytam a szedést. A kérdésem azzzal lenne kapcsolatos, hogy tegnap a párommal védekezés nélkül voltunk együtt...vajon véd még a fogamzásgátló a terhességtől ha egy hete nem szedem?vagy inkább iratassak fel eseményutáni tablettát? válaszát előre is köszönöm

        WEBBeteg szakértő válasza a fogamzásgátlás témában

        Kedves Kérdező!

        A fogamzásgátló tablettát azért is kell minden nap bevenni, mert már 1 napi kihagyás után sem véd a tabletta 100 %-san, 1 hét nem szedés esetén pedig már semmiképp, ezért a nem kívánt terhesség elkerülése érdekében egy esemény utáni tablettát mihamarabb szerezzen be, mert azt is az esemény után 72 órán belül érdemes bevennie.

        Dr. Jóna Angelika

        Figyelem! A válasz nem helyettesíti az orvosi vizsgálatot, diagnózist és terápiát. A kérdésben megfogalmazottakért portálunk nem vállal felelősséget.

        WEBBeteg szerkesztőség
        Orvos

         WEBBeteg Szerkesztőség
        PharmaPlaza

        Kérdés: 2008-12-15 11:03:26; Megválaszolva: 2008. december 15., 11:03

        Tudjon meg többet: fogamzásgátlás
      • Kérdések és válaszok a témakörben:
        Kedves Doktor Ur . 6 honapja szedek fogamzas gatlot , most tortent az eset , hogy a gyogyszer mentes het hatodik napjan vagyok , es nincs kozti verzesem , eddig mindig megjott pontban a negyedik napon . A parommal december ota nem voltunk egyutt , es...
        Üdvözlöm! Lassan 1 éve tervezem, hogy spirált szeretnék fogamzásgátlókét. A hormonális megoldások nincsenek jó hatással a szervezetemre, egyéb lehetőségeket pedig nem tartok biztonságosnak. Gumióvszer mellett estem annak idején teherbe,...
        Tisztelt Szakértő! 23 éves vagyok, 7 éve szedem a Lindynette 20-as fogamzásgátlót. Közel 2 hónapja érzek folyamatos mellfeszülést, a melleim nagyobbak lettek, a mellbimbóim eresebbek, duzzadtak. Emellett heti 4-5 alkalommal erősebb,...
        Tisztelt Doktorúr/-nő! Pánikbetegségem miatt antidepresszánst szedek (Paretin), mellég pedig Xanaxot. Fogamzásgátlót 3 éve szedek (Symicia). A pszichiáterem azt mondta, semelyik nincsen hatással a Symiciára, nyugodtan szedhetem őket együtt....
        Tisztelt Dr. Úr! Barátnőm orálisan kielégített, lenyelte, majd mivel menstruált, kiment rá 5 percre tampont cserélni és benyálazott ujjal tette fel magának. Arra gondoltam, hogy a szájában maradhatott sperma, és miután benyálazta az ujját,...
        Kedves Doktor Úr/Nő! A 3. héten elfelejtettem bevenni az első tablettát és csak kedden vettem be a hétfőit együtt a keddivel, szombaton (tegnap) fogyott el a levél. Ezután mindig szerdán szokott megjönni és most ma vasárnap már kezd megjönni...
        Tisztelt Doktor Úr/Nő! Bizonytalan vagyok az általam használt fogamzásgátlás hatékonyságával kapcsolatban és szeretnék információt kérni. December utolsó hetében antibiotikumot szedtem a fogamzásgátló tabletta (yangee) 3.hetében. Az...
        Trombózishajlam miatt hormontartalmú fogamzásgátlószerek,-eszközök kizárva. Pharmatex termékeket, vagy óvszert használunk a férjemmel. Ma 2017.01.03. óvszerrel védekeztünk volna, de kiszakadt az aktus végére! Gyorsan felhelyeztem egy...
        Ha elfogyott egy levél, megvonásos vérzés után elkezdett újabb levél hanyadik szemtől áll fent ujra védelem?
        Tisztelt Doktor Úr! Azt szeretném megkérdezni hogy ha "Azi Sandoz 250mg" nevű gyógyszert szedek, miközben Jangee 3 milligramm/0.02 milligramm filmtablettát is,az csökkenti a fogamzásgátló hatását? A választ előre is köszönöm!