• Tri regol használata

        Legfrissebb cikkek a témában
         
        Gyakori kérdések

        Tisztelt Doktornő/Doktorúr! A tri-regol fogamzásgátlót szedem már nyár eleje óta és lehet,hogy rosszul... a 7 'szünnapot' a vérzés első napjától számoltam és utánna vettem be a következő levél első bogyóját. Szóval a szermentes napok száma minden esetben több volt mint hét. Az volna az egyik kérdésem, hogy ez gyengíti-e a tabletta fogamzásgátló hatását? Tehát most lehet-e nem kívánt terheségem? A másik kérdésem, hogy ha most át szeretnék állni a normális 7 mentes napra, akkor belenyúlik a vérzés utolsó pár napja az első tabletta bevételébe. Ez nem-e okoz gondot?Mit tegyek? Válaszát előre is köszönöm: Cs.

        WEBBeteg szakértő válasza a fogamzásgáló tabletta témában

        Kedves Hölgyem!

        Valóban nem jól alkalmazta eddig a tablettát. Mindig csak 7 napot kell kihagynia két levél szedése közben, majd ismételten el kell kezdenie szedni, függetlenül attól, hogy van-e még menses, vagy nincs, ez nem fog semmilyen problémát okozni.
        Ellenben így a biztonság csökkent, és a következő levél elkezdéséig alkalmazzon kiegészítő védekezési módszert. A terhesség kizárása érdekében végezzen el egy terhességi tesztet is.
        Tehát a tablettát mindig a hét ugyanazon napján kell elkezdeni, és erre a napra fog esni a gyógyszermentes hét első napja is. Pl., ha szerdai napon kezdte el szedni a tablettát, akkor szerdai napra esik a gyógyszermentes időszak első napja is, majd pontosan egy hét múlva ismét szerdán kezdi el szedni az új levelet, függetlenül attól, van-e még menses.

        Üdvözlettel: Dr. Farkas Ágnes

         

        Figyelem! A válasz nem helyettesíti az orvosi vizsgálatot, diagnózist és terápiát. A kérdésben megfogalmazottakért portálunk nem vállal felelősséget.

        WEBBeteg Szakértő
        Orvos

         WEBBeteg Szakértő

        Kérdés: 2008-11-30 22:47:39; Megválaszolva: 2011. augusztus 19., 09:00

      • Kérdések és válaszok a témakörben:
        Udvozlom! Kb nyolc eve szedek fogamzasgatlot, most azonban elfelejtettem felljegyezni, hogy milkor szedtem be az utolso tablettat. 12.en pecsetelo verzesem volt, masnapra rendes menstruacio. Ma, 17.en egyutt voltam a parommal es nem tudom, hogy esemeny utani...
        Tisztelt Doktor Úr/Nő! Május 12-én szombaton együtt voltam a barátommal, viszont előtte való nap a fogamzásgátlómat 11,5 órás csúszással vettem be, reggel. Aznap este sem teljesen a megszokott időpontban hanem 3-4 órás csúszással, tehát...
        Tisztel Doktor Úr, Doktornő! A ciklusom 5. napján vagyok és a nőgyógyász ma írta fel nekem a fogamzásgátlót (Velgyn), azt mondta, hogy ma még elkezdhetem szedni, de ebben a hónapban még védekeznünk kell a párommal, a betegtájékoztató...
        Tisztelt Doktornő! Következő lenne a kérdésem,Nuvaring hüvelygyűrűt használok egy ideje,most is használtam majd 3 hét után levettem a gyűrűt,rá 2 napra jelentkezett a vérzésem is.Utána viszont nem új gyűrűt tettem fel hanem az előzőleg...
        Üdvözlöm! Jó ideje szedem a Triodena gyógyszert. Kiütèsek jelentek meg a testemen amik viszketnek. Gyanítom hogy a gyógyszer miatt mert este beveszem ès reggelre jelentkeznek. Milyen fogamzàsgàtló módszert javasol? Vagy csak vàltsak màsfajta...
        Kb másfél hónapja sajnos elszakadt a gumi, de egyből bevett egy escapelle esemény utánit. Meg is jött utána neki a megszokott időben, de most azota a 2. menszesze 5. napja késik. Mondta hogy kisebb görcsöket érez meg ez előtt hetekkel is érzett...
        Jóestét! Olyan kérdessel fordulnék önhöz hogy az első tablettát a menstruáció 6.napján kezdtem el szedni. Nagy gond ha nem az 5.napon? Miben befolyásol ez akármit? Hány napon belül fog hatni a gyógyszer? Válaszát köszönöm!
        Tisztelt Doktornő/Doktorúr! Harmadik hónapja szedem a Missee nevű fogamzásgátlót, kezdetben is voltak vérzés problémák, azt annak tudtam be, hogy átáll rà a szervezetem. Viszont mostanában sokat stresszelek, ami ráment a gyomromra és gyakran...
        Tisztelt Doktor Úr/Nő. 29 éves vagyok, még nem szültem, 4 hónapja kaptam Mirena spirált, 7mm-es jelzőszálat hagyott hozzá az orvosom. A páromat nagyon szúrja a jelzőszál, az orvosom nem szeretne belőle levágni mert nehezítené a majdani...
        Tisztelt Doktor úr! Hosszú ideig nem volt párkapcsolatom, két hónapja élek ismételten rendszeres szexuális életet(óvszerrel védekeztünk) Korábban a Yadine-t használtam, jelenleg is ezt írta fel az orvosom. A menstruációm a megfelelő...