• Fogamzásgátlás-menstruáció

        Legfrissebb cikkek a témában
         
        Gyakori kérdések

        Jó napot! Köszönöm eddigi kérdéseimre a válaszukat! Viszont legutóbbi kérdésemre amit közel egy hete írtam még nem érkezett válasz,pedig már aktuális lenne,'Menstruáció' cimen(kérem nézzék meg és megköszönném ha válaszolnának rá) addigis így abbahagytam (összesen 21 tabletta van ,abból 3at félretettem,mivel nem a menses 1.napjától szedem,és orvosom ezt mondta tegyem ezt,jól tette? vagyis lehet akkor ebből bajom ha így csináltam,megfog jönni így a 18.tablettát követőena 7napos szünetben? vagy mi lett volna a helyes?) a 18. tabletta után a szedést(lindynette20) és megtartom a 7napos szünetet,most várom hogy megjöjjön,elvileg megkéne jönnie igaz? És a múlt7 közepén együtt voltam a barátommal, az első levélből a 17.tabletta után,nem használtunk kiegészítő fogamzásgátlást,és nem is szakitottuk meg az aktust,lehet így bármi baj belőle?(a terhességre gondolok)

        WEBBeteg szakértő válasza a fogamzásgáló tabletta témában

        Kedves Hölgyem!

        Számomra ismeretlen szedési módot alkalmaz, de ennek is rendben kell lennie! A védettség a 17. napra már kialakul, így terhesség nem valószínű. Amennyiben megjön a mensese, akkor 7 nap után szedje az új doboz gyógyszert és azt, ha lehet, már 21 napig!

        Üdvözlettel: Dr. Bencsik András 

        A kérdésre a választ a www.fokuszbanano.hu portál orvosszakértője írta >>Tovább a www.fokuszbanano.hu -ra!

         


           
         
         

        Figyelem! A válasz nem helyettesíti az orvosi vizsgálatot, diagnózist és terápiát. A kérdésben megfogalmazottakért portálunk nem vállal felelősséget.

        WEBBeteg szerkesztőség
        Orvos

         WEBBeteg Szakértő

        Kérdés: 2008-10-01 09:27:16; Megválaszolva: 2011. augusztus 19., 08:47

      • Kérdések és válaszok a témakörben:
        A tablettákat a közösülés után 13 órával vettem be. Azt olvastam,hogy az első tabletta bevétele után 12 órát várni kell a második szem tabletta bevetele után. De én egymást követően vettem be mindkettőt. Hatni fog igy is a tabletta??...
        Tisztelt dr Nő! Két hete eltávolították mindkét petevezetékemet, laparos műtét volt. Az lenne a kérdésem kell e védekeznem az együtt lét során, vagy már biztos, hogy nem eshetek teherbe.A műtét a menstruációm után 3 nappal volt....
        Kedves Doktornő/Úr! Symicia nevű fogamzásgátlót kezdtem el szedni az első levél után most tartom a 7 napos szünetet. Meg is jött a menstruációm ma volt az első nap. Viszont szedek antibiotikumot is mert csúnyán begyulladt a torkom párom ezt...
        Tisztelt Doktornő/Doktor úr! Tegnap este lefeküdtünk a barátnőmmel (18 éves), aki ciklusa 3.napján volt, menstruál. Ostobaságunk miatt most először fordult elő, hogy óvszer nélkül szeretkeztünk, azonban az aktust félbe kellett szakítanunk,...
        Üdvözlöm! Most kezdtem el szedni először fogamzásgátló tablettát, a Lindynette-t, viszont nem a vérzés első napján, hanem előtte egy héttel. A kérdésem, hogy ebben az esetben mikortól véd meg a terhességtől a gyógyszer? Előre is...
        Udvozlom! Kb nyolc eve szedek fogamzasgatlot, most azonban elfelejtettem felljegyezni, hogy milkor szedtem be az utolso tablettat. 12.en pecsetelo verzesem volt, masnapra rendes menstruacio. Ma, 17.en egyutt voltam a parommal es nem tudom, hogy esemeny utani...
        Tisztelt Doktornő! Pszichiátriai kezelés alatt állok szorongás, depresszió és alvászavar miatt. A gyógyszerek mellett kompenzált az állapotom. Tavaly októberben derült ki az epilepsziám, amire Lamolepet szedek. A problémám, hogy az egyetlen...
        Tisztelt Doktor Úr/Nő! Május 12-én szombaton együtt voltam a barátommal, viszont előtte való nap a fogamzásgátlómat 11,5 órás csúszással vettem be, reggel. Aznap este sem teljesen a megszokott időpontban hanem 3-4 órás csúszással, tehát...
        Tisztel Doktor Úr, Doktornő! A ciklusom 5. napján vagyok és a nőgyógyász ma írta fel nekem a fogamzásgátlót (Velgyn), azt mondta, hogy ma még elkezdhetem szedni, de ebben a hónapban még védekeznünk kell a párommal, a betegtájékoztató...
        Tisztelt Doktornő! Következő lenne a kérdésem,Nuvaring hüvelygyűrűt használok egy ideje,most is használtam majd 3 hét után levettem a gyűrűt,rá 2 napra jelentkezett a vérzésem is.Utána viszont nem új gyűrűt tettem fel hanem az előzőleg...