• Mennyire hatásos peteérés esetén az escapelle?

        Legfrissebb cikkek a témában
         
        Gyakori kérdések

        Tisztelt Doktor Úr/Nő! Vasárnap este együtt voltam a párommal. Védekeztünk is, mint mindig. Ám az aktus végén vettük észre, hogy az óvszer elszakadt. Vasárnap este révén, egyből az ügyeletre mentünk, egy gyógyszert feliratni. Rigesoftot kaptam, ám ez az ügyletes gyógyszertárban nem volt. Az ügyeletes gyógyszerész azt mondta ráérem reggel is bevenni, de én ebbe nem tudtam belenyugodni, így visszamentünk az ügyeletre, ahol felírták az Escapelle tablettát. Szerencsére ez volt a gyógyszertárban. Emellett el kell még mondanom, hogy az aktus a 13 napon történt, kb 7-8 napja múlt el akkor az előző menstruációm. A spermium 70% vagy még több ki is "folyott" belőlem, ha nem több, és még próbáltam kicsit ki is mosni amennyire tudtam. A tablettát maximum 40 percre rá be is tudtam venni. Igazából mellékhatásokat nem nagyon éreztem, nem volt hasmenésem, sem hányás sem. Kicsit görcsölt délelőtt az alhasam meg a derekam körül fájt, de ez így estére el is múlott. A kérdésem az lenne, hogy lehetek e terhes, vagy mivel a tablettát nagyon gyorsan be tudtam venni, így megbízható e és hatni fog e? Azóta csináltam két tesztet, mind a kettő negatív. De mivel peteérés környékén történt a dolog, így arra lennék kíváncsi, hogy ilyenkor is ugyanolyan hatékony e. Válaszát előre is köszönöm!

        WEBBeteg szakértő válasza a fogamzásgátlás témában

        Kedves Kérdező!

        A sürgősségi fogamzásgátló által nyújtott védelem kb. 80%-os, ezért főleg miután a ciklus közepén történt a baleset a terhesség sem kizárt. Abban az esetben ha a szokott időben nem jelentkezik a mensese, várjon még egy hetet, majd ismételje meg a terhességi tesztet. (most teljesen felesleges volt még tesztet csinálnia, hiszen ilyenkor még nem képes kimutatni a terhességet.)

        Üdvözlettel: Dr. Csóka Miklós 

        A kérdésre a választ a www.fokuszbanano.hu portál orvosszakértője írta >>Tovább a www.fokuszbanano.hu-ra!

         


           
         
         

        Figyelem! A válasz nem helyettesíti az orvosi vizsgálatot, diagnózist és terápiát. A kérdésben megfogalmazottakért portálunk nem vállal felelősséget.

        WEBBeteg szerkesztőség
        Orvos

         WEBBeteg Szakértő

        Kérdés: 2008-11-21 10:58:42; Megválaszolva: 2011. augusztus 16., 07:55

      • Kérdések és válaszok a témakörben:
        Udvozlom! Kb nyolc eve szedek fogamzasgatlot, most azonban elfelejtettem felljegyezni, hogy milkor szedtem be az utolso tablettat. 12.en pecsetelo verzesem volt, masnapra rendes menstruacio. Ma, 17.en egyutt voltam a parommal es nem tudom, hogy esemeny utani...
        Tisztelt Doktor Úr/Nő! Május 12-én szombaton együtt voltam a barátommal, viszont előtte való nap a fogamzásgátlómat 11,5 órás csúszással vettem be, reggel. Aznap este sem teljesen a megszokott időpontban hanem 3-4 órás csúszással, tehát...
        Tisztel Doktor Úr, Doktornő! A ciklusom 5. napján vagyok és a nőgyógyász ma írta fel nekem a fogamzásgátlót (Velgyn), azt mondta, hogy ma még elkezdhetem szedni, de ebben a hónapban még védekeznünk kell a párommal, a betegtájékoztató...
        Tisztelt Doktornő! Következő lenne a kérdésem,Nuvaring hüvelygyűrűt használok egy ideje,most is használtam majd 3 hét után levettem a gyűrűt,rá 2 napra jelentkezett a vérzésem is.Utána viszont nem új gyűrűt tettem fel hanem az előzőleg...
        Üdvözlöm! Jó ideje szedem a Triodena gyógyszert. Kiütèsek jelentek meg a testemen amik viszketnek. Gyanítom hogy a gyógyszer miatt mert este beveszem ès reggelre jelentkeznek. Milyen fogamzàsgàtló módszert javasol? Vagy csak vàltsak màsfajta...
        Kb másfél hónapja sajnos elszakadt a gumi, de egyből bevett egy escapelle esemény utánit. Meg is jött utána neki a megszokott időben, de most azota a 2. menszesze 5. napja késik. Mondta hogy kisebb görcsöket érez meg ez előtt hetekkel is érzett...
        Jóestét! Olyan kérdessel fordulnék önhöz hogy az első tablettát a menstruáció 6.napján kezdtem el szedni. Nagy gond ha nem az 5.napon? Miben befolyásol ez akármit? Hány napon belül fog hatni a gyógyszer? Válaszát köszönöm!
        Tisztelt Doktornő/Doktorúr! Harmadik hónapja szedem a Missee nevű fogamzásgátlót, kezdetben is voltak vérzés problémák, azt annak tudtam be, hogy átáll rà a szervezetem. Viszont mostanában sokat stresszelek, ami ráment a gyomromra és gyakran...
        Tisztelt Doktor Úr/Nő. 29 éves vagyok, még nem szültem, 4 hónapja kaptam Mirena spirált, 7mm-es jelzőszálat hagyott hozzá az orvosom. A páromat nagyon szúrja a jelzőszál, az orvosom nem szeretne belőle levágni mert nehezítené a majdani...
        Tisztelt Doktor úr! Hosszú ideig nem volt párkapcsolatom, két hónapja élek ismételten rendszeres szexuális életet(óvszerrel védekeztünk) Korábban a Yadine-t használtam, jelenleg is ezt írta fel az orvosom. A menstruációm a megfelelő...