• Tri-regol szüneteltetése?

        Legfrissebb cikkek a témában
         
        Gyakori kérdések

        Tisztelt Doktor Úr/Nő! Hét éve szedek Tri-regol tablettát, szeretném megkérdezni hogy kell-e szüneteltetni vagy esetleg egy idő után váltani új tablettára? 29 éves vagyok, 8 éve párkapcsolatban,(egy szülésen túl)panaszom nincs a Tri-regollal, kivéve hogy pár kg-ot híztam! Ha esetleg fogyni szeretnék tudna-e egy másik (árban hasonló és minőségben megbízható,korszerű)fogamzásgátló tablettát ajánlani? És ha igen, akkor hogyan kell átállni más tablettára? Előre is köszönöm válaszát!

        WEBBeteg szakértő válasza a fogamzásgátlás témában

        Kedves Hízós!

        Amenyiben hízott a gyógyszer mellett, akkor bizony lehet, hogy át kéne térni más gyógyszerre, bár meg lehet próbálni azért fogyókúrászni, mert azért gondolom maga is tudja, hogy nem azért van ennyni kövér ember, mert mindenki fogamzásgátlót szed. Tehát először fogyi, aztán váltson.

        Én a Yasminelle vagy a Yadine gyógyszereket javaslom. Ezek olyan új hormon összetételű gyógyszerek, amik  nem növelik meg a fogamzásgátlók szedése mellett gyakori  víz visszatartást és nem okoznak hízást, sőt még sok esetben segítenek a felszedett kilók leadásában. Természetesen ezek nem fogyókúrás gyógyszerek. Emellett csökkentik a vérnyomást is, így magas vérnyomásban szenvedők is szedhetik. 

        Üdvözlettel: Dr. Zsirai László 

        A kérdésre a választ a www.fokuszbanano.hu portál orvosszakértője írta >>Tovább a www.fokuszbanano.hu-ra!


           
         
         

        Figyelem! A válasz nem helyettesíti az orvosi vizsgálatot, diagnózist és terápiát. A kérdésben megfogalmazottakért portálunk nem vállal felelősséget.

        WEBBeteg szerkesztőség
        Orvos

         WEBBeteg Szakértő

        Kérdés: 2008-11-14 22:51:25; Megválaszolva: 2011. augusztus 15., 14:42

      • Kérdések és válaszok a témakörben:
        A tablettákat a közösülés után 13 órával vettem be. Azt olvastam,hogy az első tabletta bevétele után 12 órát várni kell a második szem tabletta bevetele után. De én egymást követően vettem be mindkettőt. Hatni fog igy is a tabletta??...
        Tisztelt dr Nő! Két hete eltávolították mindkét petevezetékemet, laparos műtét volt. Az lenne a kérdésem kell e védekeznem az együtt lét során, vagy már biztos, hogy nem eshetek teherbe.A műtét a menstruációm után 3 nappal volt....
        Kedves Doktornő/Úr! Symicia nevű fogamzásgátlót kezdtem el szedni az első levél után most tartom a 7 napos szünetet. Meg is jött a menstruációm ma volt az első nap. Viszont szedek antibiotikumot is mert csúnyán begyulladt a torkom párom ezt...
        Tisztelt Doktornő/Doktor úr! Tegnap este lefeküdtünk a barátnőmmel (18 éves), aki ciklusa 3.napján volt, menstruál. Ostobaságunk miatt most először fordult elő, hogy óvszer nélkül szeretkeztünk, azonban az aktust félbe kellett szakítanunk,...
        Üdvözlöm! Most kezdtem el szedni először fogamzásgátló tablettát, a Lindynette-t, viszont nem a vérzés első napján, hanem előtte egy héttel. A kérdésem, hogy ebben az esetben mikortól véd meg a terhességtől a gyógyszer? Előre is...
        Udvozlom! Kb nyolc eve szedek fogamzasgatlot, most azonban elfelejtettem felljegyezni, hogy milkor szedtem be az utolso tablettat. 12.en pecsetelo verzesem volt, masnapra rendes menstruacio. Ma, 17.en egyutt voltam a parommal es nem tudom, hogy esemeny utani...
        Tisztelt Doktornő! Pszichiátriai kezelés alatt állok szorongás, depresszió és alvászavar miatt. A gyógyszerek mellett kompenzált az állapotom. Tavaly októberben derült ki az epilepsziám, amire Lamolepet szedek. A problémám, hogy az egyetlen...
        Tisztelt Doktor Úr/Nő! Május 12-én szombaton együtt voltam a barátommal, viszont előtte való nap a fogamzásgátlómat 11,5 órás csúszással vettem be, reggel. Aznap este sem teljesen a megszokott időpontban hanem 3-4 órás csúszással, tehát...
        Tisztel Doktor Úr, Doktornő! A ciklusom 5. napján vagyok és a nőgyógyász ma írta fel nekem a fogamzásgátlót (Velgyn), azt mondta, hogy ma még elkezdhetem szedni, de ebben a hónapban még védekeznünk kell a párommal, a betegtájékoztató...
        Tisztelt Doktornő! Következő lenne a kérdésem,Nuvaring hüvelygyűrűt használok egy ideje,most is használtam majd 3 hét után levettem a gyűrűt,rá 2 napra jelentkezett a vérzésem is.Utána viszont nem új gyűrűt tettem fel hanem az előzőleg...