• Diane 35

        Legfrissebb cikkek a témában
         
        Gyakori kérdések

        Tisztelt doktor! Azzal a kérdéssel fordulok önhöz, hogy pár napja voltam cytológiai vizsgálaton amikor is fel írattam a Diane 35 tablettát.Mivel új nőgyógyászhoz mentem így megkérdezte hogy mióta szedem?Közöltem vele hogy kb. 7 éve és majdnem leharapta a fejem mert állítólag 1-2 évnél tovább ezt a fajta gyógyszert nem lehetne szedni.Prsze tartottam ez idő alatt pár hónap szünetet.Kérdésem az lenne hogy valóban váltanom kellene e , vagy esetleg szünetet kell hagyni?És ha kell akkor milyen gyógyszert szedjek?Előre is köszönöm a válaszát!

        WEBBeteg szakértő válasza a fogamzásgátlás témában

        Kedves Diane szedő!

        Nem tudom ki találta ki, hogy nem lehet szedni a Dianet, de nem lesz semmi baja tőle. Ha nem hízott el, és persze a laborvizsgálatai is rendben voltak, valamint a rákszűrésével sem volt gond, akkor maradhat a gyógyszer. Más kérdés, hogy tényleg kell-e ez a bogyó. Mivel ez nagyon pattanásos és zsíros bőrűeknek illetve túlzott szőrnövekedéssel küszködőknek lett kitalálva. Ha csak fogamzásgátlás céljából szedi, vagy azért mert van egy-két pattanása, akkor szerintem teljesen felesleges ez a gyógyszer. Van helyette Yadine vagy Yasminelle, ami ugyanúgy széppé teszi a bőrt, és persze nem ilyen magas a hormontartalma.

        Üdvözlettel: Dr. Zsirai László 

        A kérdésre a választ a www.fokuszbanano.hu portál orvosszakértője írta >>Tovább a www.fokuszbanano.hu-ra!



           
         
         

        Figyelem! A válasz nem helyettesíti az orvosi vizsgálatot, diagnózist és terápiát. A kérdésben megfogalmazottakért portálunk nem vállal felelősséget.

        WEBBeteg szerkesztőség
        Orvos

         WEBBeteg Szakértő

        Kérdés: 2008-11-14 10:33:26; Megválaszolva: 2011. augusztus 15., 14:15

      • Kérdések és válaszok a témakörben:
        A tablettákat a közösülés után 13 órával vettem be. Azt olvastam,hogy az első tabletta bevétele után 12 órát várni kell a második szem tabletta bevetele után. De én egymást követően vettem be mindkettőt. Hatni fog igy is a tabletta??...
        Tisztelt dr Nő! Két hete eltávolították mindkét petevezetékemet, laparos műtét volt. Az lenne a kérdésem kell e védekeznem az együtt lét során, vagy már biztos, hogy nem eshetek teherbe.A műtét a menstruációm után 3 nappal volt....
        Kedves Doktornő/Úr! Symicia nevű fogamzásgátlót kezdtem el szedni az első levél után most tartom a 7 napos szünetet. Meg is jött a menstruációm ma volt az első nap. Viszont szedek antibiotikumot is mert csúnyán begyulladt a torkom párom ezt...
        Tisztelt Doktornő/Doktor úr! Tegnap este lefeküdtünk a barátnőmmel (18 éves), aki ciklusa 3.napján volt, menstruál. Ostobaságunk miatt most először fordult elő, hogy óvszer nélkül szeretkeztünk, azonban az aktust félbe kellett szakítanunk,...
        Üdvözlöm! Most kezdtem el szedni először fogamzásgátló tablettát, a Lindynette-t, viszont nem a vérzés első napján, hanem előtte egy héttel. A kérdésem, hogy ebben az esetben mikortól véd meg a terhességtől a gyógyszer? Előre is...
        Udvozlom! Kb nyolc eve szedek fogamzasgatlot, most azonban elfelejtettem felljegyezni, hogy milkor szedtem be az utolso tablettat. 12.en pecsetelo verzesem volt, masnapra rendes menstruacio. Ma, 17.en egyutt voltam a parommal es nem tudom, hogy esemeny utani...
        Tisztelt Doktornő! Pszichiátriai kezelés alatt állok szorongás, depresszió és alvászavar miatt. A gyógyszerek mellett kompenzált az állapotom. Tavaly októberben derült ki az epilepsziám, amire Lamolepet szedek. A problémám, hogy az egyetlen...
        Tisztelt Doktor Úr/Nő! Május 12-én szombaton együtt voltam a barátommal, viszont előtte való nap a fogamzásgátlómat 11,5 órás csúszással vettem be, reggel. Aznap este sem teljesen a megszokott időpontban hanem 3-4 órás csúszással, tehát...
        Tisztel Doktor Úr, Doktornő! A ciklusom 5. napján vagyok és a nőgyógyász ma írta fel nekem a fogamzásgátlót (Velgyn), azt mondta, hogy ma még elkezdhetem szedni, de ebben a hónapban még védekeznünk kell a párommal, a betegtájékoztató...
        Tisztelt Doktornő! Következő lenne a kérdésem,Nuvaring hüvelygyűrűt használok egy ideje,most is használtam majd 3 hét után levettem a gyűrűt,rá 2 napra jelentkezett a vérzésem is.Utána viszont nem új gyűrűt tettem fel hanem az előzőleg...