• Fogamzásgátlás

        Legfrissebb cikkek a témában
         
        Gyakori kérdések

        Tisztel Dr.Nő/Úr! Lindynette 20 fogamzásgátló tablettát szedek lassan 3 hónapja. Az első szemet a menstuációm 5. napján szedtem be, azóta is mindig pontosan szedem. Nincs különösebb problémám a néha előforduló hányingeren kívűl. A kérdésem az lenne, hogy ez meg fog-e szűnni? És, hogy este 9-kor szoktam bevenni a tablettát, és reggel 7 körül volt hasmenésem, ezért bevettem még 1 tablettát, mert féltem, hogy nem szívódott fel. Az hogy, így 1 szemmel kevesebb lett a tabletták száma, így a ciklus hossza is le fog rövidülni, nem fog gondot okozni? Vagy a következő 3 havi adag levélből pótoljam? Válaszát előre is köszönöm.

        WEBBeteg szakértő válasza a fogamzásgáltás témában

        Kedves Kérdező!

        A reggel egy hígabb széklet nem hasmenés. A hasmenés nemcsak reggel van, hanem egész nap. Tehát szerintem ami magának volt az semmi. A másik, hogy ha több gyógyszert vesz be a levélből, akkor rövidül a ciklusa de ettől még semmi baj nem lesz, akkor amikor elfogy a gyógyszer, akkor 7 nap szünet és a nyolcadikon folytatja a következő levelet. Pótolni nem kell a hiányzót, csak így megválltozik a kezdő és befejező nap a szedésben. Más nem lesz következmény.

        Üdvözlettel: Dr. Zsirai László

        A kérdésre a választ a www.fokuszbanano.hu portál orvosszakértője írta >>Tovább a www.fokuszbanano.hu-ra!

         

        Figyelem! A válasz nem helyettesíti az orvosi vizsgálatot, diagnózist és terápiát. A kérdésben megfogalmazottakért portálunk nem vállal felelősséget.

        WEBBeteg szerkesztőség
        Orvos

         WEBBeteg Szakértő

        Kérdés: 2008-11-09 10:35:19; Megválaszolva: 2011. augusztus 15., 08:32

      • Kérdések és válaszok a témakörben:
        Udvozlom! Kb nyolc eve szedek fogamzasgatlot, most azonban elfelejtettem felljegyezni, hogy milkor szedtem be az utolso tablettat. 12.en pecsetelo verzesem volt, masnapra rendes menstruacio. Ma, 17.en egyutt voltam a parommal es nem tudom, hogy esemeny utani...
        Tisztelt Doktor Úr/Nő! Május 12-én szombaton együtt voltam a barátommal, viszont előtte való nap a fogamzásgátlómat 11,5 órás csúszással vettem be, reggel. Aznap este sem teljesen a megszokott időpontban hanem 3-4 órás csúszással, tehát...
        Tisztel Doktor Úr, Doktornő! A ciklusom 5. napján vagyok és a nőgyógyász ma írta fel nekem a fogamzásgátlót (Velgyn), azt mondta, hogy ma még elkezdhetem szedni, de ebben a hónapban még védekeznünk kell a párommal, a betegtájékoztató...
        Tisztelt Doktornő! Következő lenne a kérdésem,Nuvaring hüvelygyűrűt használok egy ideje,most is használtam majd 3 hét után levettem a gyűrűt,rá 2 napra jelentkezett a vérzésem is.Utána viszont nem új gyűrűt tettem fel hanem az előzőleg...
        Üdvözlöm! Jó ideje szedem a Triodena gyógyszert. Kiütèsek jelentek meg a testemen amik viszketnek. Gyanítom hogy a gyógyszer miatt mert este beveszem ès reggelre jelentkeznek. Milyen fogamzàsgàtló módszert javasol? Vagy csak vàltsak màsfajta...
        Kb másfél hónapja sajnos elszakadt a gumi, de egyből bevett egy escapelle esemény utánit. Meg is jött utána neki a megszokott időben, de most azota a 2. menszesze 5. napja késik. Mondta hogy kisebb görcsöket érez meg ez előtt hetekkel is érzett...
        Jóestét! Olyan kérdessel fordulnék önhöz hogy az első tablettát a menstruáció 6.napján kezdtem el szedni. Nagy gond ha nem az 5.napon? Miben befolyásol ez akármit? Hány napon belül fog hatni a gyógyszer? Válaszát köszönöm!
        Tisztelt Doktornő/Doktorúr! Harmadik hónapja szedem a Missee nevű fogamzásgátlót, kezdetben is voltak vérzés problémák, azt annak tudtam be, hogy átáll rà a szervezetem. Viszont mostanában sokat stresszelek, ami ráment a gyomromra és gyakran...
        Tisztelt Doktor Úr/Nő. 29 éves vagyok, még nem szültem, 4 hónapja kaptam Mirena spirált, 7mm-es jelzőszálat hagyott hozzá az orvosom. A páromat nagyon szúrja a jelzőszál, az orvosom nem szeretne belőle levágni mert nehezítené a majdani...
        Tisztelt Doktor úr! Hosszú ideig nem volt párkapcsolatom, két hónapja élek ismételten rendszeres szexuális életet(óvszerrel védekeztünk) Korábban a Yadine-t használtam, jelenleg is ezt írta fel az orvosom. A menstruációm a megfelelő...