• Nőgyógyászati problémák

        Legfrissebb cikkek a témában
         
        Gyakori kérdések

        Tisztelt Doktor úr/nő! 19 éves vagyok. Kb. 2 éve szedek Lindinette20 fogamzásgátlót és nagyjából ugyanennyi ideje szenvedek fehér folyástól.Több orvos is megizsgált már, kaptam rengeteg féle gyógyszert, de semmi nem használt.Legutóbb 2hónapja voltam vizsgálaton, semmit nem találtak,elméletileg a hormonszintem is rendben van.Nem egyszer előfordult már, hogy a folyásom hirtelen barnára váltott,vagy viszketés ill. kisebb sebek társultak hozzá, (mintha borotvával vágtam volna meg magam) és többször volt már hólyaghurutom is. Az orvosom azt mondja, túlreagálom, ilyen minden második nőnél van....Nem tudom, minden esetre nem túl kellemes ezzel élni.Tudna nekem tanácsot adni? Válaszát előre is köszönöm!

        WEBBeteg szakértő válasza a hüvelyfolyás témában

        Kedves Kérdező!

        Tablettaszedés mellett előfordul, hogy gyakrabban jelentkezik folyás, ez azonban nem feltétlenül kóros. Kezelni akkor kell, ha panaszokat okoz. Mivel az Ön esetében van-volt panasz, szerintem kell keresnie a folyás okát. Hüvelykenetet, esetleg méhnyak tenyésztést lenne érdemes csináltatni, és az eredménytől függően célzottan kezelni.Addig próbálja meg a Gynoflor hüvelykúpot.

        Üdvözlettel: Dr. Juhász A. Gábor 

        A kérdésre a választ a www.fokuszbanano.hu portál orvosszakértője írta >>Tovább a www.fokuszbanano.hu-ra!


           
         
         

        Figyelem! A válasz nem helyettesíti az orvosi vizsgálatot, diagnózist és terápiát. A kérdésben megfogalmazottakért portálunk nem vállal felelősséget.

        WEBBeteg szerkesztőség
        Orvos

         WEBBeteg Szakértő

        Kérdés: 2008-10-24 19:08:52; Megválaszolva: 2011. augusztus 11., 08:49

      • Kérdések és válaszok a témakörben:
        Udvozlom! Kb nyolc eve szedek fogamzasgatlot, most azonban elfelejtettem felljegyezni, hogy milkor szedtem be az utolso tablettat. 12.en pecsetelo verzesem volt, masnapra rendes menstruacio. Ma, 17.en egyutt voltam a parommal es nem tudom, hogy esemeny utani...
        Tisztelt Doktor Úr/Nő! Május 12-én szombaton együtt voltam a barátommal, viszont előtte való nap a fogamzásgátlómat 11,5 órás csúszással vettem be, reggel. Aznap este sem teljesen a megszokott időpontban hanem 3-4 órás csúszással, tehát...
        Tisztel Doktor Úr, Doktornő! A ciklusom 5. napján vagyok és a nőgyógyász ma írta fel nekem a fogamzásgátlót (Velgyn), azt mondta, hogy ma még elkezdhetem szedni, de ebben a hónapban még védekeznünk kell a párommal, a betegtájékoztató...
        Tisztelt Doktornő! Következő lenne a kérdésem,Nuvaring hüvelygyűrűt használok egy ideje,most is használtam majd 3 hét után levettem a gyűrűt,rá 2 napra jelentkezett a vérzésem is.Utána viszont nem új gyűrűt tettem fel hanem az előzőleg...
        Üdvözlöm! Jó ideje szedem a Triodena gyógyszert. Kiütèsek jelentek meg a testemen amik viszketnek. Gyanítom hogy a gyógyszer miatt mert este beveszem ès reggelre jelentkeznek. Milyen fogamzàsgàtló módszert javasol? Vagy csak vàltsak màsfajta...
        Kb másfél hónapja sajnos elszakadt a gumi, de egyből bevett egy escapelle esemény utánit. Meg is jött utána neki a megszokott időben, de most azota a 2. menszesze 5. napja késik. Mondta hogy kisebb görcsöket érez meg ez előtt hetekkel is érzett...
        Jóestét! Olyan kérdessel fordulnék önhöz hogy az első tablettát a menstruáció 6.napján kezdtem el szedni. Nagy gond ha nem az 5.napon? Miben befolyásol ez akármit? Hány napon belül fog hatni a gyógyszer? Válaszát köszönöm!
        Tisztelt Doktornő/Doktorúr! Harmadik hónapja szedem a Missee nevű fogamzásgátlót, kezdetben is voltak vérzés problémák, azt annak tudtam be, hogy átáll rà a szervezetem. Viszont mostanában sokat stresszelek, ami ráment a gyomromra és gyakran...
        Tisztelt Doktor Úr/Nő. 29 éves vagyok, még nem szültem, 4 hónapja kaptam Mirena spirált, 7mm-es jelzőszálat hagyott hozzá az orvosom. A páromat nagyon szúrja a jelzőszál, az orvosom nem szeretne belőle levágni mert nehezítené a majdani...
        Tisztelt Doktor úr! Hosszú ideig nem volt párkapcsolatom, két hónapja élek ismételten rendszeres szexuális életet(óvszerrel védekeztünk) Korábban a Yadine-t használtam, jelenleg is ezt írta fel az orvosom. A menstruációm a megfelelő...