• Hormonális?

        Legfrissebb cikkek a témában
         
        Gyakori kérdések

        Tisztelt Doktor Nő/ Úr! 3 hete kezdtem a fogamzásgátló szüneteltetését, mivel már 3 éve szedtem. Legalább egy hete érzek szinte állandó húzó, feszülő érzést a méhemben, vagy annak környékén. Ami, ha kiürül a hólyagom, alább hagy egy időre. Nem nevezném a tünetet fájdalomnak, de nyugtalanít. Volt már méhgyulladásom, ahhoz az érzéshez hasonlít,csak gyengébb. Azt szeretném megtudni, hormonális oka lehet-e a dolognak, vagy a méhsüllyedésemmel lehet- e összefüggésben?( Két éve diagnosztizálták, a nyári szűrésen azt mondták nem romlott a helyzet...) Más tünetem nincs, egészségesnek érzem magam, csak igen stresszes az életem mostanság. Válaszát előre is megköszönöm! Üdv:F. Beáta

        WEBBeteg szakértő válasza a hólyaghurut témában

        Kedves Beáta!

        Amenniyben a fogamzásgátló szedése alatt ilyen problémája nem volt, akkor szerintem térjen vissza nyugodtan a gyógyszerre. De persze a fogamzásgátló tabletta nem rakja vissza a méhét, tehát ha tényleg a süllyedés miatt húz a hasa, akkor bizony arra hiába szed tablettát. Szerintem, ha nem múlik ez a fájdalom akkor mindenképpen menjen orvoshoz, mivel a panaszai inkább egy krónikus hólyaghurutra utalnak és nem másra. Tehát szerintem ezt meg kellene nézetni. Egyébként a fogamzásgátló szedésében nem kell szünetet tartani.

        Tisztelettel:  Dr. Zsirai László

        A kérdésre a választ a www.fokuszbanano.hu portál orvosszakértője írta >>Tovább a www.fokuszbanano.hu-ra!

        Figyelem! A válasz nem helyettesíti az orvosi vizsgálatot, diagnózist és terápiát. A kérdésben megfogalmazottakért portálunk nem vállal felelősséget.

        WEBBeteg szerkesztőség
        Orvos

         WEBBeteg Szakértő

        Kérdés: 2008-10-17 23:35:11; Megválaszolva: 2011. augusztus 10., 19:26

      • Kérdések és válaszok a témakörben:
        Tisztelt WEBBeteg csapata! A fogamzásgátló tablettáimat (symicia) nem régen kezdtem el először szedni. Az első levéllel végeztem, és a hét nap kihagyás után a nyolcadik napon bevettem a második levélből az elsőt. Aznap védekezés nélkül...
        Tisztelt Doktornő/ Úr! A tegnapi nap folyamán (hétfő) a fogamzásgátló bevétele után, szinte egyböl, hánytam. Az lenne a kérdésem, hogy ez volt az utolsó előtti tablettám (MILIGEST bevont tabletta), amely szerint szombaton indulna a...
        Tisztelt Doktornő! Az Urostemol femina növényi alapú gyógyszer hatással van-e a kombinált fogamzásgátlóra? Szedhető-e együtt? Természetesen, ha eltelik a kettő gyógyszer bevétele között kb. 4 óra. Köszönöm szépen!
        Tisztelt Doktorno/ Doktor ur! Omission fogamzasagatlot szedek a 3. Het 3 napjanal jarok es rozsaszines barnas folyas jelentkett nalam a menzesz esedekessege elott 4 nappal. Elozo honap 3. Heten elfeljetettem bevenni egy tablettat egyutt voltam a parommal...
        Jó napot kívánok! Egy 18 éves lány vagyok és most kezdtem el szedni a Minerva fogamzasgatlót és a barátommal már nem vedekeztunk !Nagy esélyem van, hogy nem kívánt terhessegem legyen ? Elso menstruacios napomon kezdtem el szedni a gyogyszert es...
        Jó reggelt! Április 27 óta szedek fogamzásgátlót, Roxanelle-t. Júniusban elakartam tolni a menstruációm két nappal, ezért két rózsaszín tablettával többet vettem be,amit az utolsó levél végéről vettem ki. Majd a placebo-kat. Viszont...
        Tisztelt Doktor úr/ nő! 2 napja együtt voltam a párommal és csak később vettük észre hogy az akkor használt óvszer szavatossága 2 éve lejárt. Nem látszott az óvszeren hogy kiszakadt volna vagy eresztene, de mégis aggódom. Lehetek így...
        Jó Napot! 2,5 évig szedtem a gyógyszert baratnőm javaslatára egy hónap szünetet tartottam viszont folytatni szeretném a gyógyszer szedését ,barátommal védekeztünk az egy hónapban de nem szeretnék teherbe esni ezért mindenféleképpen...
        Jó napot! A nuvaringgel kapcsolatban szeretnék érdeklődni.3 hónapig használtam dienille-t de szerettem volna egyszerűbb módszert alkalmazni és az orvosom a nuvaringet ajánlotta. Attól tartok hogy ez nagyobb eséllyel növelli a trombózis...
        Tisztelt Doktornő/Doktor Úr! 17 éves lány vagyok és a párommal nem túl rendszeres (hetente-kéthetente) nemi életet élünk. Jelenleg gumióvszerrel védekezünk, de szeretnék áttérni pharmatex termékre. Ahogy néztem ebből van hüvelykapszula,...