• Nagy esélye van a teherbeesésnek?

        Legfrissebb cikkek a témában
         
        Gyakori kérdések

        Tisztelt Doktornő/úr! Március óta szedem a belara fogamzásgátlót, eddig nem volt vele semmi baj, pontosan szedtem, azonban a mostani levélnél a 13. tabit véletlenül kihagytam, csak akkor vettem észre, mikor már a 14-t vettem be a szokásos időben. Csak az a gond, hogy előtte egy órával voltam együtt a barátommal, de nem ment el bennem. Másnap elmentem a nőgyógyászhoz, és azt mondta, hogy akkor kellene jobban eggódnom, ha az első 7 tabi közül maradt volna ki egy. Még a 72 órás tabit sem ajánlotta, azt mondta nincs értelme. Az orvostól jövet beötlött vmi. Utánna vettem észre ugyanis valamit. Eddig mindig szerdán kezdtem el szedni a levelet, de most a keddi tabinál volt megkezdve, nem emlékszem, nem értem miért. Arra gondoltam, hogy lehet, hogy most is szerdán kezdtem, csak nem figyeltem oda(eléggé zavaros most az életem) és szerdán ugyan de a keddi tabit vettem be, ettől kezdve pedig csúszott az egész. Szóval nem maradt ki egy tabi se,csak mikor észbekaptam, megijedtem a kimaradt szemtől, amit akkor kellett volna bevennem. Most napnak megfelelően szedem a tablettákat. Mennyi esélye van a teherbeesésnek? Válaszát előre is köszönöm! Ági

        WEBBeteg szakértő válasza a fogamzásgátlás témában

        Kedves Ági!

        A teherbeesés esélye nagyon kicsi volt , plussz óvszerrel még védekezzen 2 hétig.

        Üdvözlettel: Dr. Nyitray Gábor 

        A kérdésre a választ a www.fokuszbanano.hu portál orvosszakértője írta >>Tovább a www.fokuszbanano.hu -ra!


           
         
         

        Figyelem! A válasz nem helyettesíti az orvosi vizsgálatot, diagnózist és terápiát. A kérdésben megfogalmazottakért portálunk nem vállal felelősséget.

        WEBBeteg szerkesztőség
        Orvos

         WEBBeteg Szakértő

        Kérdés: 2008-10-05 21:42:06; Megválaszolva: 2011. augusztus 09., 11:26

      • Kérdések és válaszok a témakörben:
        Tisztelt Doktornő! Következő lenne a kérdésem,Nuvaring hüvelygyűrűt használok egy ideje,most is használtam majd 3 hét után levettem a gyűrűt,rá 2 napra jelentkezett a vérzésem is.Utána viszont nem új gyűrűt tettem fel hanem az előzőleg...
        Üdvözlöm! Jó ideje szedem a Triodena gyógyszert. Kiütèsek jelentek meg a testemen amik viszketnek. Gyanítom hogy a gyógyszer miatt mert este beveszem ès reggelre jelentkeznek. Milyen fogamzàsgàtló módszert javasol? Vagy csak vàltsak màsfajta...
        Kb másfél hónapja sajnos elszakadt a gumi, de egyből bevett egy escapelle esemény utánit. Meg is jött utána neki a megszokott időben, de most azota a 2. menszesze 5. napja késik. Mondta hogy kisebb görcsöket érez meg ez előtt hetekkel is érzett...
        Jóestét! Olyan kérdessel fordulnék önhöz hogy az első tablettát a menstruáció 6.napján kezdtem el szedni. Nagy gond ha nem az 5.napon? Miben befolyásol ez akármit? Hány napon belül fog hatni a gyógyszer? Válaszát köszönöm!
        Tisztelt Doktornő/Doktorúr! Harmadik hónapja szedem a Missee nevű fogamzásgátlót, kezdetben is voltak vérzés problémák, azt annak tudtam be, hogy átáll rà a szervezetem. Viszont mostanában sokat stresszelek, ami ráment a gyomromra és gyakran...
        Tisztelt Doktor Úr/Nő. 29 éves vagyok, még nem szültem, 4 hónapja kaptam Mirena spirált, 7mm-es jelzőszálat hagyott hozzá az orvosom. A páromat nagyon szúrja a jelzőszál, az orvosom nem szeretne belőle levágni mert nehezítené a majdani...
        Tisztelt Doktor úr! Hosszú ideig nem volt párkapcsolatom, két hónapja élek ismételten rendszeres szexuális életet(óvszerrel védekeztünk) Korábban a Yadine-t használtam, jelenleg is ezt írta fel az orvosom. A menstruációm a megfelelő...
        Tisztel doktor Úr/Nő! Lassan 4 hónapja szedek fogamzásgátló tablettát . 2héttel ezelőtt (szombaton) kimaradt egy tabletta a levél 3.hetéből, ezért a bet.táj. alapján szünet nélkül folytattam a következő levelet . Tegnap együtt voltam a...
        Jó Napot kívánok Doktor Nő/ Úr! Olyan kérdéssel fordulnék önhöz hogy elkezdtem a mai napon (2018.03.23) szedni a Symicia nevű fogamzásgátlót és az lenne a kérdésem hogy mennyi időn belül hat? A 23.a a vérzésem első napja. Meg kell...
        Jó napot kívánok! Olyan problémával fordulok Önhöz, hogy a gestomix nevezetű fogamzásgátlót szedem kb 5 éve és 5 napja késik a menstruációm. 1 héttel ezelőtt influenzás voltam kaptam rá antibiotikumot és köhögés csillapítót...

      • Hirdetések
      • Partnereink hírei
        Tekintse meg infografikánkat, és tudjon meg többet az ajakherpeszről!
        Magunkról tanulni sosem késő! Az egészségértés jelentősége felnőtteknél.
      • Hirdetések
      • Infografika és videó