• 7napos szünet -menstruáció

        Legfrissebb cikkek a témában
         
        Gyakori kérdések

        Jó napot! Lindynette20at szedek most kedztem és a 7napos szünetben tartok de már az 5. napon és még mindig nem jött meg,félek hogy esteleg nem fog,mennyire szokatlan vagy baj ha kimarad? lehet hogy attól hogy még csak most kezdtem ilyen gyógyzser szedni életembnen először és még nem állt rá a szervezetem? ma volt egy kisebb vérzésem,de nem tudom hogy ez most a menses kezdete vagy csak pecsételő vérzés..,gyógyszer nélkül is 4napig tartott kb és nem sok vér volt és nem voltak görcseim hát most hogy még gyógyyszert is szedek,azért észervehető egyértelmű vérzésnek kéne jelentkeznie nem? Ha nem jelentkezik a 7nap alatt akkor kizárt hogy a gyógyszer második adagjának a szedésének közben jöjjön meg?

        WEBBeteg szakértő válasza a fogamzásgátlás témában

        Kedves Nem vérző!

        Előfordulhat úgy is, ha valaki nem szed gyógyszert, de aki gyógyszert szed sokkal gyakoribb, hogy egy egy vérzés kimarad, vagy később jön meg, akár nagyon kevés. Ettől persze még semmi baj nincsen és nem kell semmit sem tenni. Minden rendben van a gyógyszerrel és persze magával is. A fogamzásgátló hatás természetesen fennáll.

        Üdvözlettel: Dr. Zsirai László

        A kérdésre a választ a www.fokuszbanano.hu portál orvosszakértője írta >>Tovább a www.fokuszbanano.hu -ra!

        Figyelem! A válasz nem helyettesíti az orvosi vizsgálatot, diagnózist és terápiát. A kérdésben megfogalmazottakért portálunk nem vállal felelősséget.

        WEBBeteg szerkesztőség
        Orvos

         WEBBeteg Szakértő

        Kérdés: 2008-10-04 19:15:32; Megválaszolva: 2011. augusztus 09., 11:03

      • Kérdések és válaszok a témakörben:
        Tisztelt Doktornő! Ha a Cifran antibiotikumot a fogamzásgátló tablettamentes, egyhetes szünetében szedtem be, a fogamzásgátló hatását akkor is csökkentheti az antibiotikum? Symicia nevű fogamzásgátlót szedek több éve, az antibiotikumkúrát...
        Tisztelt Dr.Úr/Nő! Több, mint 2 eve szedek symicia tablettát, eddig semmi problémám nem volt vele. Múlthét szerdán mandulagyulladasra antibiotikumot /futam duo/ írt fel a háziorvosom. Tisztában voltam, vele hogy gyengíti a fogamzásgátló...
        Egy darab fogamzásgátló tablettát nem vettem be, mert elejtettem. Másnap este vettem csak be a következőt. Így egx kimaradt. Folytattam a többi szedését. Két naprabrá vérzés jelentkezett. Mit tegyek? Folytassam amíg el nem fogy a levéllel...
        Egyik este elfelejtettem bevenni a tablettát és csak másnap este vettem észre. Így egy kimaradt és pár napra rá gyenge vérzés jelentkezett. Mit csináljak? Hagyjam abba és várjam meg a 7napot vagy szedjem tovább a gyógyszert, amíg el nem fogy...
        Tisztelt Doktor Úr! Azzal a kérdéssel fordulok Önhöz, hogy a Controvul fogamzásgátló tablettát befolyásolhatja-e a Bioheal Valeriana Komplex (Macskagyökér + Golgotavirág + Komlótoboz) kapszula. Amennyiben igen, kérem javaslatát más nyugtató...
        Jo napot kivanok! Az lenne a kerdesem,hogy elkezdtem szedni a Yasminelle fogamzasgatlot januar 29-en(most kezdtem el,eddig sose szedtem),szoval elkezdtem,ez menstruacio elso napjan volt. Igaz,hogyha menstruacio elso napjan kezdjuk el,akkor mar onnantol...
        Tisztelt Doktor Nő/Úr! Azzal a kérdéssel fordulok Önhöz, hogy elég régóta, 9 éve szedek lindynette 20 fogamzásgátló tablettát, és még pár évig nem szeretnénk gyereket a párommal. Eddig még nem szüneteltettem, mert a nőgyógyászom azt...
        Nem tudom, hogy CIPROFLOXACINT lehet e szedni NORIEL fogamzásgátló mellett ?!
        Tisztelt doktor úr! 5 éve szedem a Milligest fogamzásgátlót, és most vettem észre, hogy az e havit visszafelé kezdtem szedni (eddig sosem jártam még így), és már csak 5 szem van hátra. Mi a teendőm most, és befolyásolja-e a védekezés...
        Tisztelt doktor úr/nő! Egy héttel tovább szedtem a femoden nevű fogamzásgátló tablettát és azt a levelet amit elkezdtem nem fejeztem be végig, hanem a 7. szem után megtartottam a 7 napos szünetet. Meg is jött a vérzésem. Előtte a párommal...