• Tabletta váltás!

        Legfrissebb cikkek a témában
         
        Gyakori kérdések

        Tisztelt D.Úr/Nő! 26 éves nő vagyok és lassan 3 éve hogy fogamzásgátlót szedek (milligest).Kb. fél éve-1 éve vettem észre, hogy hormonális problémáim vannak(szőrösödés,barna folyás,olykor erős vérzés)Elmentem hormonszintet nézetni,a tünetek alapján tesztoszteron és pajzsmirigyet néztek, ami teljesen normális volt.Majd azt ajánlották, hogy csináltassak akkor is egy ilyen vizsgálatot, amikor a tablett szedését abbahagyom. Emiatt leálltam, (még nem akarok babát) nem szedem a milligestet,de a nőgyógyászom azt mondta hogy felesleges az újabb hormonvizsgálat, azt mondta váltani kell tablettát, és felírta a cypromiset. Utánna olvastam és jónak tűnik, de azért tartok tőle.Ettől elmúlnak a tünetek? Meddig lehet szedni? Ha később abbahagyom a tünetek újra előjönnek? Kérem a tanácsát!Köszönöm!

        WEBBeteg szakértő válasza a szőrösödés témában

        Kedves Váltó!

        Hogy elfognak-e múlni a tünetek nem tudom. Elvileg a milligeszt mellett nem szabadna szőrősödnie, de potenciálisan lehetséges. Én mondjuk akkor a Yadine vagy a Yasminelle szedését javasoltam volna, mivel ezek tényleg nem okoznak szőrösödést és segítenek a szőrők eltűntetésében is, de a Cipromixet is ki kell próbálni aztán majd meglátja. Ha nem jön be akkor lehet, hogy mégis yasminelle lesz a vége.

        Üdvözlettel: Dr. Zsirai László 

        A kérdésre a választ a www.fokuszbanano.hu portál orvosszakértője írta >>Tovább a www.fokuszbanano.hu -ra!

         

           
         
         

        Figyelem! A válasz nem helyettesíti az orvosi vizsgálatot, diagnózist és terápiát. A kérdésben megfogalmazottakért portálunk nem vállal felelősséget.

        WEBBeteg szerkesztőség
        Orvos

         WEBBeteg Szakértő

        Kérdés: 2008-09-26 22:13:24; Megválaszolva: 2011. augusztus 08., 13:00

      • Kérdések és válaszok a témakörben:
        Tisztelt doktorúr/doktornő! Olyan kérdésem lenne hogy szinte mindig óramű pontossággal jön meg a menstruációm vagyis a megvonásos vérzés, de most péntek helyett hétfőn jött meg úgy hogy még volt két szem gyógyszerből. A Jangee...
        Jó estét kívánok. Lenne kérdésem, amivel Önhöz fordulnék bizalommal. Március óta Cipralex 10mg gyógyszert szedek 1szemet és mellé Frontin 0.5mg gyógyszerből 3szemet. Ezeket szednem kell minimum jövő márciusig, és csak utána ha úgy...
        10-én bevettem egy esemény utánit, viszont 29-én kiszakadt a gumi és éppen kozépidőben voltam. vegyek be mégegy esemeny utánit, 72 órásat, ha a nőgyógyász aki felírta említett trombózisveszélyt? Nem tudom hogy én hajlamos vagyok e erre,...
        Kedves Doktor Úr! Az lenne a kerdesem ha nem spermicid ovszerrel vedekeztunk es kozosules utan folyt a huvelyeme sperma (bent maradt az ovszer) mekkora az eselyem a terhessegre? Koszonom!
        Tisztelt Doktor Úr/Nő! Egy olyan problémával fordulok Önhöz, hogy tegnap este a párommal történő szeretkezés után bennem maradt a gumi, amikor húzta ki a nemi szervét. A gumi vége nem lógott ki belőlem, de egy ujjpercnyire kellett csak...
        Tisztelt WEBBeteg csapata! A fogamzásgátló tablettáimat (symicia) nem régen kezdtem el először szedni. Az első levéllel végeztem, és a hét nap kihagyás után a nyolcadik napon bevettem a második levélből az elsőt. Aznap védekezés nélkül...
        Körülbelül egy éve kezdtem el Yadine-t szedni, majd ketszer váltottam gyógyszert (deciora, symicia). Márciusban beszedtem az utolsó adagot és abba hagytam a fogamzasgatlók szedését. Úgy éreztem, hogy a tabletta szedése hatással van a...
        Tisztelt Doktornő/ Úr! A tegnapi nap folyamán (hétfő) a fogamzásgátló bevétele után, szinte egyböl, hánytam. Az lenne a kérdésem, hogy ez volt az utolsó előtti tablettám (MILIGEST bevont tabletta), amely szerint szombaton indulna a...
        Tisztelt Doktornő! Az Urostemol femina növényi alapú gyógyszer hatással van-e a kombinált fogamzásgátlóra? Szedhető-e együtt? Természetesen, ha eltelik a kettő gyógyszer bevétele között kb. 4 óra. Köszönöm szépen!
        Tisztelt Doktor Úr/Doktor Nő! Párommal ovszeres védekezést folytattunk, azonban az ejakuláció után még egy ideig folytattuk, amikor párom észrevette, hogy lecsúszott a gumi, ami benne maradt, de sikerült kiszedni. Az ondó úgy tűnik, nem folyt...