• 1.levél, 2. levél, 3. levél

        Legfrissebb cikkek a témában
         
        Gyakori kérdések

        tisztelt Dr.Úr. Kortörténet: most 24 éves vagyok 16 éves koromban chisztákat találtak a méhemben melyre az orvos Diane 35-öt írt fel.rendszeres szedése mellett 1 hónap után tiszta volt a méhem . a gyógyszert természetesen tovább szedtem míg egyszer 18 évesen teherbe estem mellette a menses időben jelentkezett kicsit erősebbnek érződött mint a szoványos 10. napi vérzés után orvoshoz fordultam (kompletálódott vetélés)az orvos javaslatára azonnal abbahagytam a gyógyszer szedését,28 napig véreztem.Az ezt követő 8 hónapban semmilyen menstuációm nem volt majd ismé jelentkezett olyan volt mint amegszokott ugyan úgy zajlott le.Ezek után egy 6 hónapos szünet volt majd ismét a megszokott folyatában zajlott le,3hónap kihagyás után ismételten,majd 2×2hónap hihagyás ez után havi jelleggel 1-2 nap késéssel folyt köv:folytatás: Addigra betöltöttem a 20.életévemet komoly kapcsolatom volt-van rendezett es viszonylag nyugodt az életem. 4évi próbálkozás után itthon végzett ITP pozitív majd 2008.06.04-én uh vizsgálat melynek az eredménye a következő :uh uterus54×31×36mm E:6,5mm folyadék 8mm jobb o.ov.:28×18mm bal o.ov.:32×18mm mellette 21×20mm echoszegény képlet. Jobb oldalon az uterus mellett és mögött 44×31mm-esvegyesechoszegény kolet. Véralvadék? Vélemény esetleges laporosc.elvégzése céljából praes. 2 nappal késöbb kontroll a negativ ITP eredmeny miadt eltekintettek a felvételtől. Majd 2008.07.18.itthon végzett ITP pozitív 07.23.-án uh vizsgálat Endometrium:6,5mm bal o.ov.:33×19mm jobb o.ov38×23mmbenne19,5×19,5mm foll.graviditás sem intra sem extrauterin nem látható.folyt köv: erős gyanum van arra ,hogy a gyógyszer miadti kompletálódott vetélés okozza még mindig ezt a problémámat és az lenne a kérdésem hogy van e olyan gyógyszer ami elősegíti a fogamzást illetve a megtapadást.A vizsgálatokat természetesen kérni fogom ,de a gyanum akkor is erre vezethetem vissza. Válaszát előre is köszönöm. Illés Viktória

        WEBBeteg szakértő válasza a hormonháztartás témában

        Kedves Viktória!

        Sajnos azt nem írta, vajon a Diane szedése előtt rendszeres volt-e a vérzése, vagy esetleg pont ez volt az oka, hogy vizsgálatra ment, ahol az említett cisztákat találták.
        Mindettől eltekintve a hormonháztartása egyértelműen felborult. Ebben mind a gyógyszer, mind a vetélés, mind az alapbetegsége szerepet játszik. Nem szükséges az okot keresnie. Ha gyermeket szeretnének, és ez 4 éve nem sikerül, akkor nagyon itt az ideje egy komplett meddőségi kivizsgálásnak, annak minden lépcsőjével. Kezdve az egyszerű hormonvizsglattal, ha szükség van rá, egészen a diagnosztikus laparoszkópiáig. Ezt adott esetben a kezelőorvosa fogja javasolni, ha egyáltalán szükséges. Mindenképpen meddőségi szakrendelést keressen fel. Mielőbbi gyermekáldást kívánok!

        Üdvözlettel: Dr. Farkas Ágnes
         

        Figyelem! A válasz nem helyettesíti az orvosi vizsgálatot, diagnózist és terápiát. A kérdésben megfogalmazottakért portálunk nem vállal felelősséget.

        WEBBeteg Szakértő
        Orvos

         WEBBeteg Szakértő

        Kérdés: 2008-09-17 15:44:13; Megválaszolva: 2011. augusztus 08., 08:21

      • Kérdések és válaszok a témakörben:
        Jó napot! A kérdésem az lenne hogy mitől lehet hogy a Dienille szedése mellett egy napig véreztem? Olyannak tűnt mint a menstruáció de csak nagyon kis ideig egy közepes mennyiségű vérzés volt. Most kezdtem el életemben először szedni és a...
        Tisztelt Doktor Úr/Nő! Körülbelül fél éve Volina fogamzásgátlót szedek. Nemrégiben gombás fertőzes miatt kaptam mycosyst-gyno gyógyszer, es Dalacin hüvelykrémet, azutàn gynoflor hüvelykúpot. A kérdésem az lenne hogy bármelyik...
        A tablettákat a közösülés után 13 órával vettem be. Azt olvastam,hogy az első tabletta bevétele után 12 órát várni kell a második szem tabletta bevetele után. De én egymást követően vettem be mindkettőt. Hatni fog igy is a tabletta??...
        Tisztelt dr Nő! Két hete eltávolították mindkét petevezetékemet, laparos műtét volt. Az lenne a kérdésem kell e védekeznem az együtt lét során, vagy már biztos, hogy nem eshetek teherbe.A műtét a menstruációm után 3 nappal volt....
        Kedves Doktornő/Úr! Symicia nevű fogamzásgátlót kezdtem el szedni az első levél után most tartom a 7 napos szünetet. Meg is jött a menstruációm ma volt az első nap. Viszont szedek antibiotikumot is mert csúnyán begyulladt a torkom párom ezt...
        Tisztelt Doktornő/Doktor úr! Tegnap este lefeküdtünk a barátnőmmel (18 éves), aki ciklusa 3.napján volt, menstruál. Ostobaságunk miatt most először fordult elő, hogy óvszer nélkül szeretkeztünk, azonban az aktust félbe kellett szakítanunk,...
        Üdvözlöm! Most kezdtem el szedni először fogamzásgátló tablettát, a Lindynette-t, viszont nem a vérzés első napján, hanem előtte egy héttel. A kérdésem, hogy ebben az esetben mikortól véd meg a terhességtől a gyógyszer? Előre is...
        Udvozlom! Kb nyolc eve szedek fogamzasgatlot, most azonban elfelejtettem felljegyezni, hogy milkor szedtem be az utolso tablettat. 12.en pecsetelo verzesem volt, masnapra rendes menstruacio. Ma, 17.en egyutt voltam a parommal es nem tudom, hogy esemeny utani...
        Tisztelt Doktornő! Pszichiátriai kezelés alatt állok szorongás, depresszió és alvászavar miatt. A gyógyszerek mellett kompenzált az állapotom. Tavaly októberben derült ki az epilepsziám, amire Lamolepet szedek. A problémám, hogy az egyetlen...
        Tisztelt Doktor Úr/Nő! Május 12-én szombaton együtt voltam a barátommal, viszont előtte való nap a fogamzásgátlómat 11,5 órás csúszással vettem be, reggel. Aznap este sem teljesen a megszokott időpontban hanem 3-4 órás csúszással, tehát...