• Mi lehet a bajom?

        Legfrissebb cikkek a témában
         
        Gyakori kérdések

        Szedtem már gyógyszer hogy beállitsa a menszeszemet most telt le tavaly decemberbe a fél év szüneteltetés mert azelött fél évig szedtem a meliane drazsét. De most januárba nem volt semmi, februárba megvolt végig, most márciustól meg semmi ideáig.nem szeretnék már gyógyszert szedni. esetleg kimondottan arra valót (nem fogamzásgátlót) kapszulát vagy teát tud e ajánlani. vagy mitöl lehet ez vagy miért van ez? 23 éves vagyok. voltam már most decemberben nögyógyásznál ott azt monták nincs semmi bajom. várom mihamarabbi válaszát, elöre is köszönöm.

        WEBBeteg szakértő válasza a menstruáció témában

        Kedves Kérdező!

        Sajnos a menstruációs zavaroknak döntő többségét csak hormontartalmú gyógyszerekkel lehet orvosolni, mivel a menstruácios ciklusok szabályozásáért a női nemi hormonok felelősek. Ennek legegyszerűbb formája az igen alacsony hormontartalmú fogamzásgátlók alkalmazása, mint pl. a fent említett drazsé is. Ha elhagyása után továbbra is zavar van a ciklusában, kérem keresse fel nőgyógyászát ismételten. Sajnos sem teát, sem másféle kapszulát sem tudok ajánlani, ami menstruációját véglegesen rendszabályozná.

        Dr. Szilvási Ferenc nőgyógyász

        Figyelem! A válasz nem helyettesíti az orvosi vizsgálatot, diagnózist és terápiát. A kérdésben megfogalmazottakért portálunk nem vállal felelősséget.

        WEBBeteg szerkesztőség
        Orvos

         WEBBeteg Szakértő

        Kérdés: 2008-04-18 08:41:48; Megválaszolva: 2011. július 27., 18:09

      • Kérdések és válaszok a témakörben:
        Udvozlom! Kb nyolc eve szedek fogamzasgatlot, most azonban elfelejtettem felljegyezni, hogy milkor szedtem be az utolso tablettat. 12.en pecsetelo verzesem volt, masnapra rendes menstruacio. Ma, 17.en egyutt voltam a parommal es nem tudom, hogy esemeny utani...
        Tisztelt Doktor Úr/Nő! Május 12-én szombaton együtt voltam a barátommal, viszont előtte való nap a fogamzásgátlómat 11,5 órás csúszással vettem be, reggel. Aznap este sem teljesen a megszokott időpontban hanem 3-4 órás csúszással, tehát...
        Tisztel Doktor Úr, Doktornő! A ciklusom 5. napján vagyok és a nőgyógyász ma írta fel nekem a fogamzásgátlót (Velgyn), azt mondta, hogy ma még elkezdhetem szedni, de ebben a hónapban még védekeznünk kell a párommal, a betegtájékoztató...
        Tisztelt Doktornő! Következő lenne a kérdésem,Nuvaring hüvelygyűrűt használok egy ideje,most is használtam majd 3 hét után levettem a gyűrűt,rá 2 napra jelentkezett a vérzésem is.Utána viszont nem új gyűrűt tettem fel hanem az előzőleg...
        Üdvözlöm! Jó ideje szedem a Triodena gyógyszert. Kiütèsek jelentek meg a testemen amik viszketnek. Gyanítom hogy a gyógyszer miatt mert este beveszem ès reggelre jelentkeznek. Milyen fogamzàsgàtló módszert javasol? Vagy csak vàltsak màsfajta...
        Kb másfél hónapja sajnos elszakadt a gumi, de egyből bevett egy escapelle esemény utánit. Meg is jött utána neki a megszokott időben, de most azota a 2. menszesze 5. napja késik. Mondta hogy kisebb görcsöket érez meg ez előtt hetekkel is érzett...
        Jóestét! Olyan kérdessel fordulnék önhöz hogy az első tablettát a menstruáció 6.napján kezdtem el szedni. Nagy gond ha nem az 5.napon? Miben befolyásol ez akármit? Hány napon belül fog hatni a gyógyszer? Válaszát köszönöm!
        Tisztelt Doktornő/Doktorúr! Harmadik hónapja szedem a Missee nevű fogamzásgátlót, kezdetben is voltak vérzés problémák, azt annak tudtam be, hogy átáll rà a szervezetem. Viszont mostanában sokat stresszelek, ami ráment a gyomromra és gyakran...
        Tisztelt Doktor Úr/Nő. 29 éves vagyok, még nem szültem, 4 hónapja kaptam Mirena spirált, 7mm-es jelzőszálat hagyott hozzá az orvosom. A páromat nagyon szúrja a jelzőszál, az orvosom nem szeretne belőle levágni mert nehezítené a majdani...
        Tisztelt Doktor úr! Hosszú ideig nem volt párkapcsolatom, két hónapja élek ismételten rendszeres szexuális életet(óvszerrel védekeztünk) Korábban a Yadine-t használtam, jelenleg is ezt írta fel az orvosom. A menstruációm a megfelelő...