• Belara

        Legfrissebb cikkek a témában
         
        Gyakori kérdések

        Tisztelt Doktor Úr! Új fogamzásgátló tablettát kell majd szednem a Lindynette 30 helyett Belara-t. A betegtájékoztató azt írja, hogy végig kell szedni a régit - esetemben a Lindynette 30-at - és nem szükséges szünetet tartani, folyamatosan el lehet kezdeni a Belara-t. Nem szeretnék 2 hónapig folyamatosan fogamzásgátló tablettát szedni. Baj lenne abból, ha normálisan megtartanám a 7 napos szünetet? A védettség esetemben folyamatos - tehát nem kell óvszert használni -, ha szünetet tartok és a 8. napon kezdem el szedni a Belara-t? Válaszát előre is köszönöm!

        WEBBeteg szakértő válasza a fogamzásgátlás témában

        Tisztelt Kérdező!

        Félreértés!!! Az új tablettát úgy kell elkezdeni, hogy a régi után annyi szünetet kell tartani amit az új kér, azaz ha jól emlékszem jelen esetben 6 napot, de ez benne van a használati utasításban.

         Dr. Csősz György  szülész-nőgyógyász


        Kedves Kérdező!

        A folyamatos biztos védelem 2 módon érhető el -folyamatos szünet nélküli szedéssel, -sokan 3 hónapot mindig szünet nélkül szedik- vagy 1 hét szünet utáni szedéssel, de akkor 3 hét plussz óvsszert kell mellé ilyen időben használni az első Belara tablettától.

        Üdvözlettel: Dr. Nyitray Gábor 

        A kérdésre a választ a www.fokuszbanano.hu portál orvosszakértője írta >>Tovább a www.fokuszbanano.hu -ra!
         
         
         
         

         

           
         
         

        Figyelem! A válasz nem helyettesíti az orvosi vizsgálatot, diagnózist és terápiát. A kérdésben megfogalmazottakért portálunk nem vállal felelősséget.

        WEBBeteg Szakértő
        Orvos

         WEBBeteg Szakértő

        Kérdés: 2008-08-24 19:48:17; Megválaszolva: 2011. augusztus 04., 10:56

      • Kérdések és válaszok a témakörben:
        A tablettákat a közösülés után 13 órával vettem be. Azt olvastam,hogy az első tabletta bevétele után 12 órát várni kell a második szem tabletta bevetele után. De én egymást követően vettem be mindkettőt. Hatni fog igy is a tabletta??...
        Tisztelt dr Nő! Két hete eltávolították mindkét petevezetékemet, laparos műtét volt. Az lenne a kérdésem kell e védekeznem az együtt lét során, vagy már biztos, hogy nem eshetek teherbe.A műtét a menstruációm után 3 nappal volt....
        Kedves Doktornő/Úr! Symicia nevű fogamzásgátlót kezdtem el szedni az első levél után most tartom a 7 napos szünetet. Meg is jött a menstruációm ma volt az első nap. Viszont szedek antibiotikumot is mert csúnyán begyulladt a torkom párom ezt...
        Tisztelt Doktornő/Doktor úr! Tegnap este lefeküdtünk a barátnőmmel (18 éves), aki ciklusa 3.napján volt, menstruál. Ostobaságunk miatt most először fordult elő, hogy óvszer nélkül szeretkeztünk, azonban az aktust félbe kellett szakítanunk,...
        Üdvözlöm! Most kezdtem el szedni először fogamzásgátló tablettát, a Lindynette-t, viszont nem a vérzés első napján, hanem előtte egy héttel. A kérdésem, hogy ebben az esetben mikortól véd meg a terhességtől a gyógyszer? Előre is...
        Udvozlom! Kb nyolc eve szedek fogamzasgatlot, most azonban elfelejtettem felljegyezni, hogy milkor szedtem be az utolso tablettat. 12.en pecsetelo verzesem volt, masnapra rendes menstruacio. Ma, 17.en egyutt voltam a parommal es nem tudom, hogy esemeny utani...
        Tisztelt Doktornő! Pszichiátriai kezelés alatt állok szorongás, depresszió és alvászavar miatt. A gyógyszerek mellett kompenzált az állapotom. Tavaly októberben derült ki az epilepsziám, amire Lamolepet szedek. A problémám, hogy az egyetlen...
        Tisztelt Doktor Úr/Nő! Május 12-én szombaton együtt voltam a barátommal, viszont előtte való nap a fogamzásgátlómat 11,5 órás csúszással vettem be, reggel. Aznap este sem teljesen a megszokott időpontban hanem 3-4 órás csúszással, tehát...
        Tisztel Doktor Úr, Doktornő! A ciklusom 5. napján vagyok és a nőgyógyász ma írta fel nekem a fogamzásgátlót (Velgyn), azt mondta, hogy ma még elkezdhetem szedni, de ebben a hónapban még védekeznünk kell a párommal, a betegtájékoztató...
        Tisztelt Doktornő! Következő lenne a kérdésem,Nuvaring hüvelygyűrűt használok egy ideje,most is használtam majd 3 hét után levettem a gyűrűt,rá 2 napra jelentkezett a vérzésem is.Utána viszont nem új gyűrűt tettem fel hanem az előzőleg...