• Hányás fogamzásgátló mellett

        Legfrissebb cikkek a témában
         
        Gyakori kérdések

        Üdvözlöm! Már bő 2 éve szedem a Symicia nevű fogamzásgátlót, de ilyen még nem történt ami a napokban megesett most velem. Pont új levelet kezdtem, legelső szemet bevettem; majd kb. egy óra múlva volt egy kisebb hasmenésem illetve 4 óra múlva volt egy nagyobb hányásom is, amivel kijött minden belőlem. Egész éjjel rosszul éreztem magam, valószínűleg az ételt nem bírtam amit ettem vacsorára... Mikor nagy nehezen elaludtam, hajnalt tájt megint elkezdtem émelyegni, és vagy 3-5x ki kellett jönnöm hányni, leginkább már gyomorsavat és vizet amit kortyolgattam... Természetesen nem voltam együtt a párommal azóta, és egyben az lenne a kérdésem, hogy ebben a 3 hétben használjunk e kiegészítő védekezést folyamatosan? Plusz még lenne egy kérdésem, mert pont témába vág... Idegi alapon sajnos sokszor megy a hasam; stressz, vizsgák, munka, stb. A gyógyszert mindig este veszem be, ha reggel (10 óra elteltével) 1-2x megy a hasam jelenthet gondot? Vagy mondjuk ha dél, délután szintén 1-3x? Az ilyen esetek után védekezzünk másként is? Válaszát előre is köszönöm.

        Dr. Tekse István válasza a hasmenés témában

        Kedves Kérdező! Ebben a hónapban védekezzenek óvszerrel. Ha ilyen sűrűn megy a hasa inkább másféle védekezés - pl hüvelygyűrű - használata meggondolandó. Üdvözlettel Dr. Tekse István www.szulesz-nogyogyaszt.hu

        Figyelem! A válasz nem helyettesíti az orvosi vizsgálatot, diagnózist és terápiát. A kérdésben megfogalmazottakért portálunk nem vállal felelősséget.

        Dr. Tekse István
        Szülész-nőgyógyász
        TervezettBaba szakértő
        Tőle szeretnék kérdezni

        Dr. Tekse István

        Kérdés: 2017. szeptember 18., 13:56; Megválaszolva: 2017. szeptember 20., 23:03

      • Kérdések és válaszok a témakörben:
        Jó napot! A kérdésem az lenne hogy mitől lehet hogy a Dienille szedése mellett egy napig véreztem? Olyannak tűnt mint a menstruáció de csak nagyon kis ideig egy közepes mennyiségű vérzés volt. Most kezdtem el életemben először szedni és a...
        Tisztelt Doktor Úr/Nő! Körülbelül fél éve Volina fogamzásgátlót szedek. Nemrégiben gombás fertőzes miatt kaptam mycosyst-gyno gyógyszer, es Dalacin hüvelykrémet, azutàn gynoflor hüvelykúpot. A kérdésem az lenne hogy bármelyik...
        A tablettákat a közösülés után 13 órával vettem be. Azt olvastam,hogy az első tabletta bevétele után 12 órát várni kell a második szem tabletta bevetele után. De én egymást követően vettem be mindkettőt. Hatni fog igy is a tabletta??...
        Tisztelt dr Nő! Két hete eltávolították mindkét petevezetékemet, laparos műtét volt. Az lenne a kérdésem kell e védekeznem az együtt lét során, vagy már biztos, hogy nem eshetek teherbe.A műtét a menstruációm után 3 nappal volt....
        Kedves Doktornő/Úr! Symicia nevű fogamzásgátlót kezdtem el szedni az első levél után most tartom a 7 napos szünetet. Meg is jött a menstruációm ma volt az első nap. Viszont szedek antibiotikumot is mert csúnyán begyulladt a torkom párom ezt...
        Tisztelt Doktornő/Doktor úr! Tegnap este lefeküdtünk a barátnőmmel (18 éves), aki ciklusa 3.napján volt, menstruál. Ostobaságunk miatt most először fordult elő, hogy óvszer nélkül szeretkeztünk, azonban az aktust félbe kellett szakítanunk,...
        Üdvözlöm! Most kezdtem el szedni először fogamzásgátló tablettát, a Lindynette-t, viszont nem a vérzés első napján, hanem előtte egy héttel. A kérdésem, hogy ebben az esetben mikortól véd meg a terhességtől a gyógyszer? Előre is...
        Udvozlom! Kb nyolc eve szedek fogamzasgatlot, most azonban elfelejtettem felljegyezni, hogy milkor szedtem be az utolso tablettat. 12.en pecsetelo verzesem volt, masnapra rendes menstruacio. Ma, 17.en egyutt voltam a parommal es nem tudom, hogy esemeny utani...
        Tisztelt Doktornő! Pszichiátriai kezelés alatt állok szorongás, depresszió és alvászavar miatt. A gyógyszerek mellett kompenzált az állapotom. Tavaly októberben derült ki az epilepsziám, amire Lamolepet szedek. A problémám, hogy az egyetlen...
        Tisztelt Doktor Úr/Nő! Május 12-én szombaton együtt voltam a barátommal, viszont előtte való nap a fogamzásgátlómat 11,5 órás csúszással vettem be, reggel. Aznap este sem teljesen a megszokott időpontban hanem 3-4 órás csúszással, tehát...