• Fogamzásgátló kihagyása

        Legfrissebb cikkek a témában
         
        Gyakori kérdések

        Tisztelt Doktor Úr! 32 éves nő vagyok, 4 éve Lindynette 20 fogamzásgátló tablettát szedek (előtte más fajtát szedtem). Minden nap délután 2-kor veszem be. A problémá(i)m, hogy múlt szombaton (07.29.) a bevétel után kb 1-1,5 órával egyszeri (nem vizes) hasmenés jelentkezett. Kiürülhetett így a gyógyszer? Ezután hétfőn (07.31.) elfelejtettem bevenni a szokàsos időben, kedd reggel 9-kor pótoltam majd a következőt ugyanúgy kedden vettem be 2-kor a rendes időben. A 9. és 11. számú tablettákról van szó. A párommal 07.27-én voltunk együtt egyéb védekezés nélkül, utána 07.31-én, az elfelejtett tabletta napján, akkor viszont megszakítással. Mi ilyenkor a teendőm? Természetesen kiegészítő védekezést fogunk alkalmazni a következő levél elkezdéséig, de félek tőle, hogy esetleg teherbe eshettem. Ön szerint mennyi az esélye? Válaszát előre is köszönöm: Edit

        Dr. Kiss György válasza a fogamzásgátló témában

        Tisztelt Hölgyem ! A hasmenés, a rendszertelen gyógyszert,szerszedés egyaránt a hormonszint csökkenéséhez vezet,ezért,ahogy Ön is helyesen írja kiegészítő fogamzásgátló módszert kell alkalmazni ilyenkor. A fogantatás lehetősége fennáll,ezért egy terhességi teszt végzését javaslom,a biztonság kedvèèrt. Üdvözlettel: dr.Kiss

        Figyelem! A válasz nem helyettesíti az orvosi vizsgálatot, diagnózist és terápiát. A kérdésben megfogalmazottakért portálunk nem vállal felelősséget.

        Kérdés: 2017. augusztus 02., 08:39; Megválaszolva: 2017. augusztus 05., 14:04

      • Kérdések és válaszok a témakörben:
        Tisztelt Doktornő/Doktor úr! Tegnap este lefeküdtünk a barátnőmmel (18 éves), aki ciklusa 3.napján volt, menstruál. Ostobaságunk miatt most először fordult elő, hogy óvszer nélkül szeretkeztünk, azonban az aktust félbe kellett szakítanunk,...
        Üdvözlöm! Most kezdtem el szedni először fogamzásgátló tablettát, a Lindynette-t, viszont nem a vérzés első napján, hanem előtte egy héttel. A kérdésem, hogy ebben az esetben mikortól véd meg a terhességtől a gyógyszer? Előre is...
        Udvozlom! Kb nyolc eve szedek fogamzasgatlot, most azonban elfelejtettem felljegyezni, hogy milkor szedtem be az utolso tablettat. 12.en pecsetelo verzesem volt, masnapra rendes menstruacio. Ma, 17.en egyutt voltam a parommal es nem tudom, hogy esemeny utani...
        Tisztelt Doktor Úr/Nő! Május 12-én szombaton együtt voltam a barátommal, viszont előtte való nap a fogamzásgátlómat 11,5 órás csúszással vettem be, reggel. Aznap este sem teljesen a megszokott időpontban hanem 3-4 órás csúszással, tehát...
        Tisztel Doktor Úr, Doktornő! A ciklusom 5. napján vagyok és a nőgyógyász ma írta fel nekem a fogamzásgátlót (Velgyn), azt mondta, hogy ma még elkezdhetem szedni, de ebben a hónapban még védekeznünk kell a párommal, a betegtájékoztató...
        Tisztelt Doktornő! Következő lenne a kérdésem,Nuvaring hüvelygyűrűt használok egy ideje,most is használtam majd 3 hét után levettem a gyűrűt,rá 2 napra jelentkezett a vérzésem is.Utána viszont nem új gyűrűt tettem fel hanem az előzőleg...
        Üdvözlöm! Jó ideje szedem a Triodena gyógyszert. Kiütèsek jelentek meg a testemen amik viszketnek. Gyanítom hogy a gyógyszer miatt mert este beveszem ès reggelre jelentkeznek. Milyen fogamzàsgàtló módszert javasol? Vagy csak vàltsak màsfajta...
        Kb másfél hónapja sajnos elszakadt a gumi, de egyből bevett egy escapelle esemény utánit. Meg is jött utána neki a megszokott időben, de most azota a 2. menszesze 5. napja késik. Mondta hogy kisebb görcsöket érez meg ez előtt hetekkel is érzett...
        Jóestét! Olyan kérdessel fordulnék önhöz hogy az első tablettát a menstruáció 6.napján kezdtem el szedni. Nagy gond ha nem az 5.napon? Miben befolyásol ez akármit? Hány napon belül fog hatni a gyógyszer? Válaszát köszönöm!
        Tisztelt Doktornő/Doktorúr! Harmadik hónapja szedem a Missee nevű fogamzásgátlót, kezdetben is voltak vérzés problémák, azt annak tudtam be, hogy átáll rà a szervezetem. Viszont mostanában sokat stresszelek, ami ráment a gyomromra és gyakran...