• Alaptalan a terhesség vagy betegség gyanúja?

        Legfrissebb cikkek a témában
         
        Gyakori kérdések

        Tisztelt Doktor Úr! Sajnos nem merek fordulni nőgyógyászhoz a kérdésemmel, mert nagyon szégyellem magam. Pont 15 hete volt egy alkalmi kapcsolatom, abban a ciklusban egy nappal később kezdtem el pótolni az első szem tablettát, de még 12 órán belül. A kapcsolat estéjén a tabletta bevételét követően nem sokkal alkoholt is ittam. De ez úgy tudom nem befolyásolja a hatását.(Bár én sem vettem észre, és többször is megkérdeztem a partneremet, maximum csak előváladék volt.) Azóta háromszor is megjött, szokásos ciklusok voltak, a menstruációm nem változott. Mivel nagyjából 15 hete hagytam abba egy szigorú diétát, és rengeteg szénhidrátot viszek be nagyon sokat híztam, a hasamon is meglátszik. Tudom, hogy ez ebből is eredhet, de a hasam formája előre csúcsosodó. Mivel a menstruációm szokásos időpontban mindig jelentkezett nem is gyanakodtam. Terhességi tünetem nem volt. Május legelején kezdtem aggódni a súlyom miatt. Voltam nőgyógyásznál, a folyásomra kaptam CNS hüvelykúpot, és megtapogatta a hasam, és a nőgyógyászati kacsával is megnézett. Hebegve-habogva érdeklődtem, hogy ez milyen eredetű, és köze van -e az akkori együttléthez. És nincs-e semmi más bajom. (Nem tudom, hogy értette -e az orvosom a kérdést, annyira szégyellem magam.) Mivel már a vizsgálat előtt, és után is aggódtam, így több tesztet is csináltam, negatív eredményt kaptam. A vizsgálat után egy hétre jött meg az utolsó menstruációm(harmadik azóta). A legutolsó levél fogamzásgátlót három nap késéssel kezdtem szedni, úgy hogy a negyedik nap reggelén vettem be az előző napit, és este az aznapit. A 21 szemből 19-et szedtem be. A 20.-at elfelejtettem így múlthét szerdán este szedtem be az utolsó szem gyógyszert. A hónapban többször is rendszertelenül, késéssel szedtem be a gyógyszert, igaz kapcsolatom nem volt. Tegnap reggel első vizeletből teszteltem kétszer is negatív lett. Azóta sem jött meg. Nagyon aggódom, szinte egész hétvégén rettegek. Lehet nem terhesség, és betegség miatt késik, hanem a stressz miatt Sajnos rengeteg olyan rémtörténetet olvastam az interneten, hogy valaki félidősen tudta meg, hogy terhes, mert mindig megjött neki, vagy a teszt mindig negatívot mutatott. Még rosszabb esetben, hogy már 9 hónapos terhesen. Terhességi tünetem azon kívül, hogy a diéta óta sokat eszem, híztam, és tegnap fájtak a melleim nincs. A fogamzásgátló márkája: Cypromix, melyet júliusban lesz egy éve, hogy szedek. Köszönöm szépen a válaszát előre is: Egy nagyon aggódó lány

        Dr. Tekse István válasza a cypromix témában

        Kedves Kérdező! Előfordul tabletta mellett, hogy kimarad menzesz. Ha ismétlődik úgy esetleg tabletta váltás szóba jön. Próbálja csökkenteni a stresszét, nincs itt semmi nagy baj. Üdvözlettel Dr. Tekse István www.szulesz-nogyogyaszt.hu

        Figyelem! A válasz nem helyettesíti az orvosi vizsgálatot, diagnózist és terápiát. A kérdésben megfogalmazottakért portálunk nem vállal felelősséget.

        Dr. Tekse István
        Szülész-nőgyógyász
        TervezettBaba szakértő
        Tőle szeretnék kérdezni

        Dr. Tekse István

        Kérdés: 2017. június 12., 19:59; Megválaszolva: 2017. június 20., 13:08

      • Kérdések és válaszok a témakörben:
        Tisztelt Doktornő/Doktorúr! Harmadik hónapja szedem a Missee nevű fogamzásgátlót, kezdetben is voltak vérzés problémák, azt annak tudtam be, hogy átáll rà a szervezetem. Viszont mostanában sokat stresszelek, ami ráment a gyomromra és gyakran...
        Tisztelt Doktor Úr/Nő. 29 éves vagyok, még nem szültem, 4 hónapja kaptam Mirena spirált, 7mm-es jelzőszálat hagyott hozzá az orvosom. A páromat nagyon szúrja a jelzőszál, az orvosom nem szeretne belőle levágni mert nehezítené a majdani...
        Tisztelt Doktor úr! Hosszú ideig nem volt párkapcsolatom, két hónapja élek ismételten rendszeres szexuális életet(óvszerrel védekeztünk) Korábban a Yadine-t használtam, jelenleg is ezt írta fel az orvosom. A menstruációm a megfelelő...
        Tisztel doktor Úr/Nő! Lassan 4 hónapja szedek fogamzásgátló tablettát . 2héttel ezelőtt (szombaton) kimaradt egy tabletta a levél 3.hetéből, ezért a bet.táj. alapján szünet nélkül folytattam a következő levelet . Tegnap együtt voltam a...
        Jó Napot kívánok Doktor Nő/ Úr! Olyan kérdéssel fordulnék önhöz hogy elkezdtem a mai napon (2018.03.23) szedni a Symicia nevű fogamzásgátlót és az lenne a kérdésem hogy mennyi időn belül hat? A 23.a a vérzésem első napja. Meg kell...
        Jó napot kívánok! Olyan problémával fordulok Önhöz, hogy a gestomix nevezetű fogamzásgátlót szedem kb 5 éve és 5 napja késik a menstruációm. 1 héttel ezelőtt influenzás voltam kaptam rá antibiotikumot és köhögés csillapítót...
        Üdvözletem! A minap a barátommal gumi nélkül közösültünk. Bár amig bennem volt az 10 másodpercnek kalkulálható be. Biztosra tudom, hogy nem ment el bennem, mert kihuzta és rásegített a kezével, hogy elmenjen. Az aktus után arra lettem...
        Üdv,24 éves nő vagyok, kb három éve szedek fogamzásgátlót. Sajnos mult hónapban a munkam miatt nem tudtam kiváltani ezért egy levél kimaradt. Az eddigi ciklusaim szerint hetfőn kellett volna megjönnie, de eddig semmi.(együttlétkor...
        Jó napot kívánok! Egy olyan gondom lenne, hogy nagyon beteg voltam , erős fog ill. fülfájásom volt, amire 5 napig fájdalomcsillapítókat szedtem. (Algoflex Forte, Nurofen forte). Kb. 2 éve Adelle fogamzásgátlót szedek, soha nem volt vele gondom....
        Üdvözlöm.21 éves vagyok szedtem már régebben is fogamzás gátló tablettát. Most viszont át tértem az injekcióra (Depo Provera) AZ Lenne a kérdésem Hogy ezzel ajánlott megszakítani a közösülést? Nem okoz gondot ennél ha a barátom belém...