• Fogamzásgátló + Xanax?

        Legfrissebb cikkek a témában
         
        Gyakori kérdések

        Tisztelt Doktorúr/-nő! Pánikbetegségem miatt antidepresszánst szedek (Paretin), mellég pedig Xanaxot. Fogamzásgátlót 3 éve szedek (Symicia). A pszichiáterem azt mondta, semelyik nincsen hatással a Symiciára, nyugodtan szedhetem őket együtt. Viszont pár napja voltam a szokásos éves nőgyógyászati szűrésen, ahol elmondtam, milyen gyógyszereket szedek, és a Doktornő azt mondta, hogy a Xanax befolyásolhatja a Symicia hatását. Elvégezte a rákszűrést és a hüvelyi ultrahangot, és azt mondta, semmi kórosat nem lát. Mondtam neki, hogy min. 2 óra mindig eltelt a Xanax és a Symicia bevétele között, de azt mondta, hogy az kevés. Mire megkérdeztem, hogy akkor lehetek-e terhes, és azt válaszolta, hogy majd meglátjuk... A leletemen minden normális, a méhem 50-45mm, a méhnyálkahártya vastagsága pedig 3 mm. Ezek az adatok utalhatnak korai terhességre, amit az ultrahang még nem tudott megállapítani? Egyáltalán, mennyi az esélye így annak, hogy terhes lehetek? És akkor mennyi időnek kéne eltelnie a két gyógyszer bevétele között? Tényleg befolyásolják egymást? Válaszát előre is nagyon köszönöm!

        Dr. Csősz György válasza a fogamzásgátlás témában

        Semennyi. Én is úgy gondolom, hogy nem hat a Xanax a fogamzásgátlóra

        Figyelem! A válasz nem helyettesíti az orvosi vizsgálatot, diagnózist és terápiát. A kérdésben megfogalmazottakért portálunk nem vállal felelősséget.

        Dr. Csősz György
        nőgyógyász

        Dr. Csősz György

        Kérdés: 2017. február 10., 21:40; Megválaszolva: 2017. február 14., 15:23

      • Kérdések és válaszok a témakörben:
        3 hónapja vettem be egy escapelle esemény utáni tablettát. Most újra baj történt és vettem be egy ugyanolyat. Kérdésem, hogy ugyanúgy hatni fog-e? Köszönöm a választ.
        Kedves Doktor Nő/ÚR! Múlt hét keddtől meg volt a havi vérzésem, és most pénteken kellett volna elkezdenem egy teljesen új levél tablettát. Ez sajnálatos módon elmaradt, viszont a párommal közben voltunk együtt. Ma reggel el is kezdtem kicsit...
        Tisztelt Dr. Úr/Nő! Kérdésem az lenne hogy milyen készítményt ajánl egy rosszul bekövetkezett esemény után az aktus ma történt, illetve előreszámítva a menzeszem holnap jönne meg és ilyenkor is lehet e bármely készítményt haszálni?...
        Tisztelt doktorúr/doktornő! 20éves koromban kezdtem el fogamzásgátló tablettát használni a nőgyógyászom javaslatára. A bellara nevű gyógyszert írta fel nekem elsőre. 5 hónapig szedtem ezt a gyógyszert, a szedése alatt folyamatos...
        Tisztelt Hölgyem/Úram! Nem rég a gyógyszertárban nem tudtak olyan fogamzásgátló gyógyszert adni, amit az orvosom felírt. Taisa filmtablettát szedtem. A patikus ajánlott egy másik gyógyszert, ami úgyanazokból az összetevőkből áll. Deciora...
        Jó napot! A kérdésem az lenne hogy mitől lehet hogy a Dienille szedése mellett egy napig véreztem? Olyannak tűnt mint a menstruáció de csak nagyon kis ideig egy közepes mennyiségű vérzés volt. Most kezdtem el életemben először szedni és a...
        Tisztelt Doktor Úr/Nő! Körülbelül fél éve Volina fogamzásgátlót szedek. Nemrégiben gombás fertőzes miatt kaptam mycosyst-gyno gyógyszer, es Dalacin hüvelykrémet, azutàn gynoflor hüvelykúpot. A kérdésem az lenne hogy bármelyik...
        A tablettákat a közösülés után 13 órával vettem be. Azt olvastam,hogy az első tabletta bevétele után 12 órát várni kell a második szem tabletta bevetele után. De én egymást követően vettem be mindkettőt. Hatni fog igy is a tabletta??...
        Tisztelt dr Nő! Két hete eltávolították mindkét petevezetékemet, laparos műtét volt. Az lenne a kérdésem kell e védekeznem az együtt lét során, vagy már biztos, hogy nem eshetek teherbe.A műtét a menstruációm után 3 nappal volt....
        Kedves Doktornő/Úr! Symicia nevű fogamzásgátlót kezdtem el szedni az első levél után most tartom a 7 napos szünetet. Meg is jött a menstruációm ma volt az első nap. Viszont szedek antibiotikumot is mert csúnyán begyulladt a torkom párom ezt...

      • Hirdetések
      • Partnereink hírei
        A hiperhidrózis egy kellemetlen egészségügyi probléma, amire van hatékony orvosi megoldás.
        Gyakorisága a kor előrehaladtával nő, de bármely életkorban kialakulhat.
      • Hirdetések
      • Infografika és videó