• Kimaradt menstruáció

        Legfrissebb cikkek a témában
         
        Gyakori kérdések

        1 évig szedtem fogamzásgátló tablettát. 2hónapja abbahagytam, de nem jött meg a mensesem. Volt szexuális kapcsolatom, de védekeztünk, és nem volt probléma. Lehetséges, hogy csak a gyógyszer okozott némi hormon zavart? Várom válaszát! Köszönettel: Zsóka

        WEBBeteg szakértő válasza a menstruáció témában

        Kedves Kérdező!

        Elég gyakran előfordul, hogy a fogamzásgátló abbahagyását követően nem jelentkezik menses. (oka a megemelkedett prolaktinszint) Ilyen esetben gyógyszeresen meg szoktuk hozni a vérzést és azt követően többnyire visszaáll a normális ciklusos müködés.

        Üdvözlettel: Dr. Csóka Miklós 

        A kérdésre a választ a www.fokuszbanano.hu portál orvosszakértője írta >>Tovább a www.fokuszbanano.hu -ra!
         
         Kedves Zsóka!

        Nagyon valószínű, hogy még nem rendeződött a ciklusa a fogamzásgátló elhagyása óta. Ha megfelelően védekeztek, akkor nem kell terhességre gondolnia. Ha a következő hónapban sem jön meg a vérzése, forduljon kezelőorvosához ciklusa rendezése érdekében.


        Üdvözlettel: Dr. Farkas Ágnes szülész-nőgyógyász rezidens

           
         
         

        Figyelem! A válasz nem helyettesíti az orvosi vizsgálatot, diagnózist és terápiát. A kérdésben megfogalmazottakért portálunk nem vállal felelősséget.

        WEBBeteg szerkesztőség
        Orvos

         WEBBeteg Szakértő

        Kérdés: 2008-08-13 13:21:37; Megválaszolva: 2011. augusztus 03., 14:21

      • Kérdések és válaszok a témakörben:
        Tisztelt Doktornő! Ha a Cifran antibiotikumot a fogamzásgátló tablettamentes, egyhetes szünetében szedtem be, a fogamzásgátló hatását akkor is csökkentheti az antibiotikum? Symicia nevű fogamzásgátlót szedek több éve, az antibiotikumkúrát...
        Tisztelt Dr.Úr/Nő! Több, mint 2 eve szedek symicia tablettát, eddig semmi problémám nem volt vele. Múlthét szerdán mandulagyulladasra antibiotikumot /futam duo/ írt fel a háziorvosom. Tisztában voltam, vele hogy gyengíti a fogamzásgátló...
        Egy darab fogamzásgátló tablettát nem vettem be, mert elejtettem. Másnap este vettem csak be a következőt. Így egx kimaradt. Folytattam a többi szedését. Két naprabrá vérzés jelentkezett. Mit tegyek? Folytassam amíg el nem fogy a levéllel...
        Egyik este elfelejtettem bevenni a tablettát és csak másnap este vettem észre. Így egy kimaradt és pár napra rá gyenge vérzés jelentkezett. Mit csináljak? Hagyjam abba és várjam meg a 7napot vagy szedjem tovább a gyógyszert, amíg el nem fogy...
        Tisztelt Doktor Úr! Azzal a kérdéssel fordulok Önhöz, hogy a Controvul fogamzásgátló tablettát befolyásolhatja-e a Bioheal Valeriana Komplex (Macskagyökér + Golgotavirág + Komlótoboz) kapszula. Amennyiben igen, kérem javaslatát más nyugtató...
        Jo napot kivanok! Az lenne a kerdesem,hogy elkezdtem szedni a Yasminelle fogamzasgatlot januar 29-en(most kezdtem el,eddig sose szedtem),szoval elkezdtem,ez menstruacio elso napjan volt. Igaz,hogyha menstruacio elso napjan kezdjuk el,akkor mar onnantol...
        Tisztelt Doktor Nő/Úr! Azzal a kérdéssel fordulok Önhöz, hogy elég régóta, 9 éve szedek lindynette 20 fogamzásgátló tablettát, és még pár évig nem szeretnénk gyereket a párommal. Eddig még nem szüneteltettem, mert a nőgyógyászom azt...
        Nem tudom, hogy CIPROFLOXACINT lehet e szedni NORIEL fogamzásgátló mellett ?!
        Tisztelt doktor úr! 5 éve szedem a Milligest fogamzásgátlót, és most vettem észre, hogy az e havit visszafelé kezdtem szedni (eddig sosem jártam még így), és már csak 5 szem van hátra. Mi a teendőm most, és befolyásolja-e a védekezés...
        Tisztelt doktor úr/nő! Egy héttel tovább szedtem a femoden nevű fogamzásgátló tablettát és azt a levelet amit elkezdtem nem fejeztem be végig, hanem a 7. szem után megtartottam a 7 napos szünetet. Meg is jött a vérzésem. Előtte a párommal...