• Kevés megvonásos vérzés

        Legfrissebb cikkek a témában
         
        Gyakori kérdések

        Kedves doktorúr/doktornő! 3 hónapja szedek novynette fogamzásgátlót. Az első megvonásos vérzésem normális volt, olyan, amilyet korábban is tapasztaltam (másfél éve már szedtem ezt a gyógyszert, 2 évig, csak abbahagytam, nemrég kezdtem újra), a második levél után lényegesen kevesebb, 2-3 napig tartott. Most, a 3. szünetben megjött szépen időben, viszont nagyon kis mennyiségű, talán a színe is más, de ebben nem vagyok biztos, mert tamponon nehéz megállapítanom. Viszont eddig csak az első nap görcsölt mindig a hasam, most meg a második napon érzem ezt intenzívebben. Semmilyen egyéb tünetem nincsen, ami terhességre utalna, a gyógyszert is rendesen szedtem, olykor volt pár óra csúszás, de a 12 órát sosem közelítette meg. Van okom aggódni, vagy ez lehet normális annak ellenére, hogy a korábbi szedés alkalmával nem ilyen volt a megvonásos vérzés? A választ előre is nagyon köszönöm!

        Dr. Pétervári László válasza a fogamzásgátló szedése témában

        Ez az alkalmazott készítmény mellett normális jelenség.A fogamzásgátló építi fel a méhnyálkahártyát,figyelni kell a kellő felszívódására.A szájon át szedett készítmények esetén a menstruáció kevesebb általában.

        Figyelem! A válasz nem helyettesíti az orvosi vizsgálatot, diagnózist és terápiát. A kérdésben megfogalmazottakért portálunk nem vállal felelősséget.
        Kedves Kérdezőnk!
        Amennyiben elégedett volt a válasszal, kérjük, támogassa a rovat működését egy emelt díjas SMS elküldésével. Az SMS díja bruttó 329 Ft.
        Kérjük, küldje el a WB szót a következő telefonszámra:

        06-90-642-541
        PharmaPlaza

        Kérdés: 2012. szeptember 14., 01:06; Megválaszolva: 2012. szeptember 15., 21:37

        Tudjon meg többet: fogamzásgátló szedése

        Egészség? Betegség?

        Nézze meg a WEBBetegen!

        Ezt olvasta már?
      • Kérdések és válaszok a témakörben:
        Tisztelt Doktor Úr! Több mint féléve szedek Lindynette fogamzásgátló tablettát.A menstruációm a hónap 3. hetére esik, októberi 7 tablettamentes nap 16-22-ig tartott, ez alatt 19-22-ig volt vérzés. Következő levelet végig szedtem okt....
        Kedves doktor úr! Kérdésem az lenne, hogy a fogamzásgátlómat esténként szedem, ami tegnap este meg is történt, bár erre ma reggel nem emlékeztem, es bevettem még egy szemet, gondolván a tegnapit veszem be. Mikor lenyeltem a gyógyszert,...
        Tisztelt Doktor Úr! Párom Logest fogamzásgátló tablettát kezdett el szedni, úgy kb. egy hónapja (előző héten ért a 3. levél végére). A nőgyógyásza azt a tájékoztatást adta neki, hogy a levél megkezdésétől számított egy héten...
        Tisztelt Doktor Úr! Felfázásra szedtem Cifloxin-t, és abbahagyás után volt egy nagyobb hasmenésem, a fog.tabletta bevétele után, majd pár napra rá, együtt voltam a párommal (óvszer nélkül) a menzeszem első napján. Van-e okom...
        Novynett nevű fogamzásgátló tablettát szedem, és pár hete volt egy hólyag gyulladásom amire egy egyszer alkalmatos antibiotikumot kaptam (Monural) ami ideiglenesen meggyógyította, de pár napra rá vissza is jött a betegség, ezúttal már nem...
        Tisztelt Doktor Úr! Nuvaringet használok már 4 hónapja. Ma este kell a következő 3 hetes gyűrűs időszakot kezdenem. Viszont egy hete felírt az orvos hüvelygyulladásra Klion-D 100 hüvelytablettát. Azt mondta, hogy a menstruáció idején ne...
        Tisztelt Doktor úr! Most kezdtem szedni fogamzásgátló tablettát(Symicia) és az első levélből már beszedtem 16 darabot. 2 napja menstruációs görcseim jelentkeztek, majd elég erősen kezdtem vérezni sötét barnás-pirosas vérzéssel, ez most...
        Tisztelt Dr. Úr/NŐ, Rendszeresen szedem a fogamzásgátlót (dienille) de a gyógyszermentes időszak 6. napján hánytam. Majd elkezdtem úgy szedni a gyógyszert ahogy szoktam. Kell esetleg kiegészítő fogamzásgátlást alkalmazni?Volt szexuális...
        Spiràlom van.Tudtommal 5 èv utàn el kell tàvolítani.Öt ès fèl ève helyeztèk fel.Lehet-e szövôdmènye hogy mèg mindig a testemben van?Ha Igen,mi?Vèdelmet nyùjt-e mèg?Ha Igen,körülbelül hàny szàzalèkban?Igaz-e hogy eltàvolítàs utàn...
        Üdv! A barátnőm gyógyszerszünetet tartott múlt hétfőtől, vasárnapig. Csütörtökön együtt voltunk, utána pár órával meg jött neki, ahogy kellett. Tegnap (hétfőn) viszont nem vette be az első tablettát így 8 naposra húzódott a...
        Tisztelt Dr. Nő! A kérdésem az lenne, hogy az Azalia nevű fogamzásgátló tabletta mennyire megbízható? A lábam visszeressége miatt nem igazán tudok kombinált fogamzásgátló tablettát szedni az elvékonyodott méhfalam végett pedig nem...
        Tisztelt Doktornő! Másfél éve szedem a Mercilon tablettát. Soha nem felejtettem még el bevenni, mindig pontosan szedtem. Eddig. A 7 napos szünet 6. napján együtt voltam a párommal, majd a 8. nap reggelén kellett volna elkezdjem szedni az új...
        Tisztelt Doktor úr ! 54 éves vagyok ez év márciusában volt egy 3 hetes vérzésem ami Ergam gyógyszer szedésével elmúlt Utána megint rendszeres lett a mensesem majd augusztus 8-án volt utoljára .kérdésem kell e még védekeznem és ha igen mit...
        Tisztelt Doktornő! Nekem olyan kérdésem lenne ami már nagyon régóta foglalkoztat. Igazából az hogyan lehetséges, hogy valaki fogamzásgátló tabletta rendszeres és tényleg pontosan betartott szedése mellett teherbe esik? Tudom, hogy nem 100%-os...
        Volina fogamzásgátlóm 16. szemének bevétele után hánytam. Szombaton egy baráti összejövetel alkalmával alkoholt fogyasztottam, amit fáradtság miatt sajnos rosszul bírtam. A fogamzásgátló gyógyszert negyed 7 körül vettem be, ahogy szoktam....
        Tisztelt Doktor ! A symicia nevű fogamzásgátlót szedtem, de szedése közben folyamatos vérzésem volt, ezért nőgyógyászom felírta a yadine gyógyszert. Mondta, hogy a következő menstruáció 2. napján kezdjem el szedni az új gyógyszert. A...
        Tisztelt Doktor úr/nő! Két hónapja használok Nuvaring hüvelygyűrűt, ám a harmadikat 20 óra késéssel raktam fel. A kérdésem az lenne, hogy emiatt 5 nap után kell még kiegészítő fogamzásgátlót használnom? Válaszát előre is...
        Tisztelt Doktor Úr! A menstruációm előtti napokban végeztem 2 terhességi tesztet, mind negatív lett. Megjött a maenstruációm,akkor is csináltam egyet, az is negatív lett viszont kevesebb volt, és kevesebb ideig tartott. Egyik reggel még...
        Kedves Doktorúr! Van egy olyan gondom, hogy most vettem észre vasárnap, hogy a szombati gyógyszert vettem be. De arra is rájöttem hogy az elején egy nappal korábbit vettem be. Erre viszont akkor döbbentem rá amikor ijedtembe már bevettem a...
        Tisztelt Doktor Úr! Azzal a kérdéssel fordulok Önhöz, hogy étrend kiegészítő tablettát(nevezetesen zöld kagyló kivonatot tartalmazó porcerősítőt) lehet- e szedni fogamzásgátló mellett(mirabella)? Gondolok itt arra, hogy ne egyszerre...