• köztes vérzés

        Legfrissebb cikkek a témában
         
        Gyakori kérdések

        Tisztelt Doktornő! Olyan kérdésem lenne, hogy 4. hónapja szedem a Lindynette 75/20-at gyógyszerváltás miatt (előtte 1 évig volinát). Múlt héten beteg voltam, ezért algopirint szedtem, illetve 1500Mg C vitamint szedtem be egyik nap. Olvastam, hogy a túlzott C vitamin bevitel is előhozhatja a köztes vérzést. Szombat óta köztes vérzésem van, nem rendes havi vérzés, hanem pecsételő. Eleinte halvány rózsaszínes, de most két napja csomós sötétbarnás. A gyógyszert folyamatosan tovább szedem, és az lenne a kérdésem, hogy Ön szerint is szedjem folyamatosan tovább tablettát? (Még 7 szem van hátra) Illetve azt szeretném még kérdezni, hogy védve vagyok így is? Eléggé kétségbe vagyok esve. Válaszát nagyon köszönöm!

        Dr. Szalóczy Péter válasza a fogamzásgátló témában

        Ha csak hét tabletta van hátra, ne változtasson most mát a ritmuson. A C vitamint ekkora adagban nem kell tartósan szedni. Lehet, hogy a vérzés a hét szem alatt elúlik és a szünetben ujra megjön. Tartsa a szedés eredeti ritmusát. Lehet, hogy kisebb-nagyobb mennyiségben a szünetig megmarad, utána hét nap múlva indítsa ujra, ekkor ek kell múlnia és ettől kezdve rendes ritmusnak kéne kialakulni, ha ez a gyógyszer önnek jó. Ha a szünet után is vérzik, másra kell átváltani. Vajon miért cserélta le a Volinát? Ha jobban tetszik, akár melyik napon a tizenvalahánydik szemnél is megszakithatja a szedést, úgyanúgy egy hét szünettel folytassa rendes ritmusban. Ha pontosan szedte, biztosan védett most is.Ha bizonytalan, vagy nem stimmel menet, jelentkezzen újra.

        Figyelem! A válasz nem helyettesíti az orvosi vizsgálatot, diagnózist és terápiát. A kérdésben megfogalmazottakért portálunk nem vállal felelősséget.

        Kérdés: 2011. december 21., 23:54; Megválaszolva: 2011. december 24., 22:57

      • Kérdések és válaszok a témakörben:
        Tisztelt Doktorno/ Doktor ur! Omission fogamzasagatlot szedek a 3. Het 3 napjanal jarok es rozsaszines barnas folyas jelentkett nalam a menzesz esedekessege elott 4 nappal. Elozo honap 3. Heten elfeljetettem bevenni egy tablettat egyutt voltam a parommal...
        Jó napot kívánok! Egy 18 éves lány vagyok és most kezdtem el szedni a Minerva fogamzasgatlót és a barátommal már nem vedekeztunk !Nagy esélyem van, hogy nem kívánt terhessegem legyen ? Elso menstruacios napomon kezdtem el szedni a gyogyszert es...
        Jó reggelt! Április 27 óta szedek fogamzásgátlót, Roxanelle-t. Júniusban elakartam tolni a menstruációm két nappal, ezért két rózsaszín tablettával többet vettem be,amit az utolsó levél végéről vettem ki. Majd a placebo-kat. Viszont...
        Tisztelt Doktor úr/ nő! 2 napja együtt voltam a párommal és csak később vettük észre hogy az akkor használt óvszer szavatossága 2 éve lejárt. Nem látszott az óvszeren hogy kiszakadt volna vagy eresztene, de mégis aggódom. Lehetek így...
        Jó Napot! 2,5 évig szedtem a gyógyszert baratnőm javaslatára egy hónap szünetet tartottam viszont folytatni szeretném a gyógyszer szedését ,barátommal védekeztünk az egy hónapban de nem szeretnék teherbe esni ezért mindenféleképpen...
        Jó napot! A nuvaringgel kapcsolatban szeretnék érdeklődni.3 hónapig használtam dienille-t de szerettem volna egyszerűbb módszert alkalmazni és az orvosom a nuvaringet ajánlotta. Attól tartok hogy ez nagyobb eséllyel növelli a trombózis...
        Tisztelt Doktornő/Doktor Úr! 17 éves lány vagyok és a párommal nem túl rendszeres (hetente-kéthetente) nemi életet élünk. Jelenleg gumióvszerrel védekezünk, de szeretnék áttérni pharmatex termékre. Ahogy néztem ebből van hüvelykapszula,...
        3 hónapja vettem be egy escapelle esemény utáni tablettát. Most újra baj történt és vettem be egy ugyanolyat. Kérdésem, hogy ugyanúgy hatni fog-e? Köszönöm a választ.
        Kedves Doktor Nő/ÚR! Múlt hét keddtől meg volt a havi vérzésem, és most pénteken kellett volna elkezdenem egy teljesen új levél tablettát. Ez sajnálatos módon elmaradt, viszont a párommal közben voltunk együtt. Ma reggel el is kezdtem kicsit...
        Tisztelt Dr. Úr/Nő! Kérdésem az lenne hogy milyen készítményt ajánl egy rosszul bekövetkezett esemény után az aktus ma történt, illetve előreszámítva a menzeszem holnap jönne meg és ilyenkor is lehet e bármely készítményt haszálni?...