• Barna folyás

        Legfrissebb cikkek a témában
         
        Gyakori kérdések

        Tisztelt Doktor/nő! Yadine fogamzásgátlót szedek, már 3 éve. Az elmúlt hónapban először jelentkezett olyan, hogy a 21 tablettából még 2 db volt a levélben, tehát a 20. napon voltam, amikor barna folyásom kezdődött. Ez ebben a hónapban is megismétlődött. Előtte nem volt ilyen, mindig a tablettementes napok 5. napján jött meg a vérzésem. Múlt hónapban addig barnás folyásom volt, majd meg is jött rendesen 2-3 napra, aztán megint barnás folyásom volt 1 napig, és utána még 2 napig rendesen véreztem. Ez normális jelenség, vagy ezen vérzésem után forduljak a nőgyógyászomhoz? Válaszukat előre is köszönöm!

        Dr. Pétervári László válasza a vérzészavar, fogamzásgátló témában

        Forduljon nőgyógyászhoz,mivel ez lehet gyulladás,de lehet hormonális ok is. A szakvizsgálattal lehet megmondani a panaszai okát.

        Figyelem! A válasz nem helyettesíti az orvosi vizsgálatot, diagnózist és terápiát. A kérdésben megfogalmazottakért portálunk nem vállal felelősséget.

        Kérdés: 2011. december 20., 21:00; Megválaszolva: 2011. december 23., 10:06

      • Kérdések és válaszok a témakörben:
        Tisztelt Doktorno/ Doktor ur! Omission fogamzasagatlot szedek a 3. Het 3 napjanal jarok es rozsaszines barnas folyas jelentkett nalam a menzesz esedekessege elott 4 nappal. Elozo honap 3. Heten elfeljetettem bevenni egy tablettat egyutt voltam a parommal...
        Jó napot kívánok! Egy 18 éves lány vagyok és most kezdtem el szedni a Minerva fogamzasgatlót és a barátommal már nem vedekeztunk !Nagy esélyem van, hogy nem kívánt terhessegem legyen ? Elso menstruacios napomon kezdtem el szedni a gyogyszert es...
        Jó reggelt! Április 27 óta szedek fogamzásgátlót, Roxanelle-t. Júniusban elakartam tolni a menstruációm két nappal, ezért két rózsaszín tablettával többet vettem be,amit az utolsó levél végéről vettem ki. Majd a placebo-kat. Viszont...
        Tisztelt Doktor úr/ nő! 2 napja együtt voltam a párommal és csak később vettük észre hogy az akkor használt óvszer szavatossága 2 éve lejárt. Nem látszott az óvszeren hogy kiszakadt volna vagy eresztene, de mégis aggódom. Lehetek így...
        Jó Napot! 2,5 évig szedtem a gyógyszert baratnőm javaslatára egy hónap szünetet tartottam viszont folytatni szeretném a gyógyszer szedését ,barátommal védekeztünk az egy hónapban de nem szeretnék teherbe esni ezért mindenféleképpen...
        Jó napot! A nuvaringgel kapcsolatban szeretnék érdeklődni.3 hónapig használtam dienille-t de szerettem volna egyszerűbb módszert alkalmazni és az orvosom a nuvaringet ajánlotta. Attól tartok hogy ez nagyobb eséllyel növelli a trombózis...
        Tisztelt Doktornő/Doktor Úr! 17 éves lány vagyok és a párommal nem túl rendszeres (hetente-kéthetente) nemi életet élünk. Jelenleg gumióvszerrel védekezünk, de szeretnék áttérni pharmatex termékre. Ahogy néztem ebből van hüvelykapszula,...
        3 hónapja vettem be egy escapelle esemény utáni tablettát. Most újra baj történt és vettem be egy ugyanolyat. Kérdésem, hogy ugyanúgy hatni fog-e? Köszönöm a választ.
        Kedves Doktor Nő/ÚR! Múlt hét keddtől meg volt a havi vérzésem, és most pénteken kellett volna elkezdenem egy teljesen új levél tablettát. Ez sajnálatos módon elmaradt, viszont a párommal közben voltunk együtt. Ma reggel el is kezdtem kicsit...
        Tisztelt Dr. Úr/Nő! Kérdésem az lenne hogy milyen készítményt ajánl egy rosszul bekövetkezett esemény után az aktus ma történt, illetve előreszámítva a menzeszem holnap jönne meg és ilyenkor is lehet e bármely készítményt haszálni?...