• Yasminelle fogamzásgátló

        Legfrissebb cikkek a témában
         
        Gyakori kérdések

        Tisztelt Doktor Úr! Egy kérdéssel fordulok Önhöz. Múlt hétvégén váratlanul el kellett utaznom és elfelejtettem magammal vinni a fogamzásgátló tablettámat. A csütörtök esti lett volna a 9. tabletta a csomagból (tehát 2. hét) ezt már nem tudtam bevenni, illetve az utána következő napokat sem, így annak rendje és módja szerint szombaton megjött a menzeszem. Arra gondoltam, hogy tekinthetném-e ezt úgy, mint egy átlag tablettaszünetet és ahogy szoktam 1 hét kihagyás után, ma elkezdek szedni egy új csomagot? Tehát eggyel többször menstruáltam ebben az évben, de szerintem komolyabb következménye nem lehet... Ön szerint ez így lehetséges, nem csinálok vele semmi problémát, illetve a terhességgel szemben ugyanúgy védett voltam/vagyok/ és leszek ebben az időszakban (éltem nemi életet) A véleményét szeretném kikérni. Köszönöm!

        Dr. Pétervári László válasza a fogamzásgátló tabletta témában

        Amennyiben 9.naptól nem szedte gyógyszert a ciklus elő felében kiegészítő védekezést kell alkalmazni.A védekezés a terhességtől nem biztonságos. Egy hét gyógyszer kihagyás után új levél elkezdése lehetséges.

        Figyelem! A válasz nem helyettesíti az orvosi vizsgálatot, diagnózist és terápiát. A kérdésben megfogalmazottakért portálunk nem vállal felelősséget.

        Kérdés: 2011. november 16., 14:42; Megválaszolva: 2011. november 20., 20:46

      • Kérdések és válaszok a témakörben:
        Udvozlom! Kb nyolc eve szedek fogamzasgatlot, most azonban elfelejtettem felljegyezni, hogy milkor szedtem be az utolso tablettat. 12.en pecsetelo verzesem volt, masnapra rendes menstruacio. Ma, 17.en egyutt voltam a parommal es nem tudom, hogy esemeny utani...
        Tisztelt Doktor Úr/Nő! Május 12-én szombaton együtt voltam a barátommal, viszont előtte való nap a fogamzásgátlómat 11,5 órás csúszással vettem be, reggel. Aznap este sem teljesen a megszokott időpontban hanem 3-4 órás csúszással, tehát...
        Tisztel Doktor Úr, Doktornő! A ciklusom 5. napján vagyok és a nőgyógyász ma írta fel nekem a fogamzásgátlót (Velgyn), azt mondta, hogy ma még elkezdhetem szedni, de ebben a hónapban még védekeznünk kell a párommal, a betegtájékoztató...
        Tisztelt Doktornő! Következő lenne a kérdésem,Nuvaring hüvelygyűrűt használok egy ideje,most is használtam majd 3 hét után levettem a gyűrűt,rá 2 napra jelentkezett a vérzésem is.Utána viszont nem új gyűrűt tettem fel hanem az előzőleg...
        Üdvözlöm! Jó ideje szedem a Triodena gyógyszert. Kiütèsek jelentek meg a testemen amik viszketnek. Gyanítom hogy a gyógyszer miatt mert este beveszem ès reggelre jelentkeznek. Milyen fogamzàsgàtló módszert javasol? Vagy csak vàltsak màsfajta...
        Kb másfél hónapja sajnos elszakadt a gumi, de egyből bevett egy escapelle esemény utánit. Meg is jött utána neki a megszokott időben, de most azota a 2. menszesze 5. napja késik. Mondta hogy kisebb görcsöket érez meg ez előtt hetekkel is érzett...
        Jóestét! Olyan kérdessel fordulnék önhöz hogy az első tablettát a menstruáció 6.napján kezdtem el szedni. Nagy gond ha nem az 5.napon? Miben befolyásol ez akármit? Hány napon belül fog hatni a gyógyszer? Válaszát köszönöm!
        Tisztelt Doktornő/Doktorúr! Harmadik hónapja szedem a Missee nevű fogamzásgátlót, kezdetben is voltak vérzés problémák, azt annak tudtam be, hogy átáll rà a szervezetem. Viszont mostanában sokat stresszelek, ami ráment a gyomromra és gyakran...
        Tisztelt Doktor Úr/Nő. 29 éves vagyok, még nem szültem, 4 hónapja kaptam Mirena spirált, 7mm-es jelzőszálat hagyott hozzá az orvosom. A páromat nagyon szúrja a jelzőszál, az orvosom nem szeretne belőle levágni mert nehezítené a majdani...
        Tisztelt Doktor úr! Hosszú ideig nem volt párkapcsolatom, két hónapja élek ismételten rendszeres szexuális életet(óvszerrel védekeztünk) Korábban a Yadine-t használtam, jelenleg is ezt írta fel az orvosom. A menstruációm a megfelelő...