• Menstruációs zavar fogamzásgátló szedése mellett

        Legfrissebb cikkek a témában
         
        Gyakori kérdések

        Kedves Szakértő! Egy olyan problémám van,ami eléggé zavar,hogy menstruációs vérzésem van a fogamzásgátló tablettám szedése mellett.Múlt héten kedden(az egy hetes szünet után)újból szedni kezdtem a tablettámat,de a vérzés csak 2 napra múlt el,múlt héten pénteken újból jelentkezett a vérzés azóta is tart,hol erősebb hol gyengébbb,és pár napja kellemetlen szagra lettem figyelmes.Tartós párkapcsolatban élek,rendszeres nem életetet élünk.A gyógyszert mindennap bevettem,1 darabot sem hagytam ki. 18éves korom óta szedek fogamzásgátlót,lindynett 20-al kezdtem és tavaly 1 éves szünet után tértem át a yadinere,már ezt is egy éve szedem és eddig sosem volt ilyen problémám!Mi lehet a bajom? Válaszukat elre is köszönöm

        Dr. Csuth Ágnes válasza a fogamzásgátló témában

        Kedves Hölgyem! A vérezgetés oka lehet a tablettával összefüggő, illetve attól független. Mivel szagos folyása is van, felmerül gyulladás lehetősége, ez is okozhat vérezgetést, ezért feltétlenül indokolt a nőgyógyászati vizsgálat.

        Figyelem! A válasz nem helyettesíti az orvosi vizsgálatot, diagnózist és terápiát. A kérdésben megfogalmazottakért portálunk nem vállal felelősséget.

        Dr. Csuth Ágnes
        családorvos

        Dr. Csuth Ágnes

        Kérdés: 2011. november 08., 16:48; Megválaszolva: 2011. november 09., 09:52

      • Kérdések és válaszok a témakörben:
        Jó estét kívánok. Lenne kérdésem, amivel Önhöz fordulnék bizalommal. Március óta Cipralex 10mg gyógyszert szedek 1szemet és mellé Frontin 0.5mg gyógyszerből 3szemet. Ezeket szednem kell minimum jövő márciusig, és csak utána ha úgy...
        10-én bevettem egy esemény utánit, viszont 29-én kiszakadt a gumi és éppen kozépidőben voltam. vegyek be mégegy esemeny utánit, 72 órásat, ha a nőgyógyász aki felírta említett trombózisveszélyt? Nem tudom hogy én hajlamos vagyok e erre,...
        Kedves Doktor Úr! Az lenne a kerdesem ha nem spermicid ovszerrel vedekeztunk es kozosules utan folyt a huvelyeme sperma (bent maradt az ovszer) mekkora az eselyem a terhessegre? Koszonom!
        Tisztelt Doktor Úr/Nő! Egy olyan problémával fordulok Önhöz, hogy tegnap este a párommal történő szeretkezés után bennem maradt a gumi, amikor húzta ki a nemi szervét. A gumi vége nem lógott ki belőlem, de egy ujjpercnyire kellett csak...
        Tisztelt WEBBeteg csapata! A fogamzásgátló tablettáimat (symicia) nem régen kezdtem el először szedni. Az első levéllel végeztem, és a hét nap kihagyás után a nyolcadik napon bevettem a második levélből az elsőt. Aznap védekezés nélkül...
        Körülbelül egy éve kezdtem el Yadine-t szedni, majd ketszer váltottam gyógyszert (deciora, symicia). Márciusban beszedtem az utolsó adagot és abba hagytam a fogamzasgatlók szedését. Úgy éreztem, hogy a tabletta szedése hatással van a...
        Tisztelt Doktornő/ Úr! A tegnapi nap folyamán (hétfő) a fogamzásgátló bevétele után, szinte egyböl, hánytam. Az lenne a kérdésem, hogy ez volt az utolsó előtti tablettám (MILIGEST bevont tabletta), amely szerint szombaton indulna a...
        Tisztelt Doktornő! Az Urostemol femina növényi alapú gyógyszer hatással van-e a kombinált fogamzásgátlóra? Szedhető-e együtt? Természetesen, ha eltelik a kettő gyógyszer bevétele között kb. 4 óra. Köszönöm szépen!
        Tisztelt Doktor Úr/Doktor Nő! Párommal ovszeres védekezést folytattunk, azonban az ejakuláció után még egy ideig folytattuk, amikor párom észrevette, hogy lecsúszott a gumi, ami benne maradt, de sikerült kiszedni. Az ondó úgy tűnik, nem folyt...
        Tisztelt Doktorno/ Doktor ur! Omission fogamzasagatlot szedek a 3. Het 3 napjanal jarok es rozsaszines barnas folyas jelentkett nalam a menzesz esedekessege elott 4 nappal. Elozo honap 3. Heten elfeljetettem bevenni egy tablettat egyutt voltam a parommal...