• HPV okozhatja a régóta tartó folyást?

        Legfrissebb cikkek a témában
         
        Gyakori kérdések

        Tisztelt Doktornő/Doktor úr! 18 éves vagyok, augusztus hónapban mentem el először nőgyógyászhoz, általános vizsgálatra, és gyógyszert felíratni! A doktorúr megvizsgált, rákszűrés és ultrahangos vizsgálat is volt, de azt mondta minden rendben...mégis nagyon régóta van folyásom(már majd másfél éve), elég kellemetlen mennyiségű, eddig színtelen, vagy néha sárgás színű volt, most amióta az orvosnál voltam, és elkezdtem szedni a Belara nevű fogamzásgátló gyógyszert, azóta ez a folyás sűrűbb, és barnás, néha egészen sötétbarnás-sárgás színe van. A gyógyszer szedése óta a vizeletem csípős szagú, sokszor a folyásomnak is kellemetlen szaga van. Tegnap este jött meg először azóta hogy szedem a gyógyszert, de az eddigihez képest ez is megváltozott, most sötét barnás, bordós színű nagyon sűrű a vérzésem, és elég kevés...eddig viszont normális mennyiségű volt, és rendes, piros színű. már 5 napja nem szedem a gyógyszert a 7 napos szünet miatt, a tünetek, a szagok mégse múlnak! Ez miért lehet? Mitől változhattak a dolgok ennyit? a gyógyszer okozza? Valamint a héten újra elmentem a nőgyógyászhoz, leadni a vér és vizeletvizsgálat eredményét, ahol mindent rendben talált, a szűrővizsgálat eredményét is megkaptam, viszont annyit mondott az orvos hogy van egy kis HPV fertőzésem, de semmit se mondott hogy ez ellen mit tehetnék! Tudna valamit ajánlani hogy megszüntessem a fertőzést és ne is térjen vissza? Talán ez okozhatja a régóta fennálló folyást is. Ha ez a fertőzésem van, akkor a barátomat is kezelni kell? Meg tudom szüntetni teljesen a fertőzést visszafertőződés veszélye nélkül? Régóta van már a folyásom és bár eddig szaga nem volt, nagyon kellemetlen és szorongással tölt el, nagyon jó lenne ha végleg meg tudnám szüntetni a panaszokat! Válaszát köszönöm! Veronika

        WEBBeteg szakértő válasza a hüvelyfolyás témában

        Tisztelt Kérdező!

        A hormonális fogamzásgátló megváltoztatja a hüvelyi vegyhatást, így más kórokozók szaporodnak el, mely miatt szagos lehet a folyás. A kevesebb menstruációs vérzés teljesen normális, mert nem épül fel annyira a méhnyálkahártya, mint fogamzásgátló hatása nélkül. A HPV fertőzésre sajnos nincs gyógyszer, ha tüneteket okoz, akkor kezelhető különböző ecsetelőkkel, de a HPV-fertőzés nem okoz hüvelyi folyást. A partnere védelme miatt használjanak gumióvszert!

         Dr. Bodnár Edina

        Figyelem! A válasz nem helyettesíti az orvosi vizsgálatot, diagnózist és terápiát. A kérdésben megfogalmazottakért portálunk nem vállal felelősséget.


        Kérdés: 2008-09-12 15:59:39; Megválaszolva: 2011. augusztus 05., 12:48

      • Kérdések és válaszok a témakörben:
        Üdvözlöm a szakembert! Az lenne a kérdésem, hogyha a Kullancs a hajban kezd vért szívni, és mondjuk Lyme-kórt terjeszt (vagy más foltal járó betegséget). A foltot nehezen tudom észrevenni vagy a Lyme-kór esetében máshol is jelenhet meg folt?...
        Tisztelt Doktornő/Doktorúr! Panaszom hétfő este kezdődött. Székletemben mozgó, fehér, maximum 1 cm hosszúságú gilisztákat láttam, de egyéb panaszom ekkor még nem volt. Kedden már viszkető érzést éreztem a végbélnyílásom körül,...
        Tisztelt Webbeteg! Érdeklődni szeretnék, hogy elvégeztettem egy Hepatitis B vírus anti-HBs vizsgálatot, azért, hogy megtudjam szükségem van-e újabb védőoltásra. A kiértékel majd csak februárban kerül sor azonban az eredményen fel let...
        Tiszteletem! 6-7 napja volt egy futó kalandom egy lánnyal ! Rá 4 napra megfajdult a torkom gyengének érzem magam ég a szemem etvagyam sincs nagyon de az lehet hogy a stressz miatt a verkepemben a lymphocita 14,2% és 1,50gl , a monochita 0,83 g/l , crp...
        Pontosan 1 hónapja kezdődtek a megfázásos tünetek. Torokfájás, nátha, rossz közérzet. 1 hét után mentem orvoshoz aki antibiotikumot írt amit 5 napig szedtem de sajnos semmi hatása nem volt. Ennek lassan 3 hete. A torokfájás SZINTE már nem is...
        Tisztelt Doktor Úr/Nő! November vége óta folyamatosan beteg vagyok, erős torokfájás, köhögés a legfőbb tünet. Háziorvosom három adag antibiotikumot írt fel,mindegyik kúra után visszalázasodtam. Voltam laborban, ami eltérés benne,...
        Kedves Doktornő! Hosszabb ideje tapasztalom magamon vmi parazita tetű jelenlétét, amiről csípések, viszketések is árulkodnak, és gyakran érzem a motoszkálásukat is a bőrömön(háton,hason,halántékon,nyakon,végtagokon,intim részeknél)....
        Tisztelt Doktornő!/Doktor Úr! 75 éves édesapám tavaly több hónapot töltött kórházban/szanatóriumban infarktus, tüdőgyulladás miatt, végül chlostridium fertőzést kapott, amely a többszöri antibiotikumos kezelés következtében...
        Tisztelt Dr nő/úr! Én egy 20 éves fiatal ember vagyok de egy az utóbbi időszakban egyre rosszabbul érzem magam. Kb. 2 éve kezdődött amikor kiderült hogy egy atípusos tüdőgyulladást elkaptam (Mycoplasma Pneumoniae ) -erre többféle...
        Tisztelt Doktor Úr! Ez év elején megszületett gyermekem a terhesség 34. hetén, azonban életének 4. napján elveszítettük. A súlya 2500 gr volt. A burokrepedést követően közel 20 óráig visszatartották. A babánál a haemoculturából...