• Nyirokmirigy duzzanat

        Legfrissebb cikkek a témában
         
        Gyakori kérdések

        T.Doktor úr/nő A problémám 4 napja kezdődött:Elkezdett megduzzadni a bal oldali nyaki nyirokmirigyem,majd rá egy napra az összes fogínyem is felduzzadt elég erős fájdalommal.éjszakánként hol izzadok,hol fázom.a baloldali bölcsességfogam fogínye annyira felduzzadt hogy rálóg a fogamra és nemtudok tőle enni.valamint a nyelvemen is apró duzzanatok jöttek.tegnapelőtt elmentem a háziorvosomhoz aki Dalacin 150Mg gyógyszert írt valamint egy ecsetelőt a fogínyemre.rossz fogam nincs és nemis volt soha.a fogínyduzzanat már később jelentkezett.ezt használom viszont már ott tartok hogy éjjel nemtudok aludni,a nyirokcsomó előtt az állkapcsom alatt is lett egy nagy duzzanat valamint a jobboldali nyirokcsomó is ugyanígy kezd feldagadni.már a nyelés is fáj,ha csak levest próbálok enni elmegy az étvágyam 2 falat után.Kérem segítségét mert érzem hogy az evés hiánya miatt gyengülök és lassan dolgozni se tudok elmenni.Olvastam valahol hogy erős testmozgástól is megnagyobbodhat a nyirokcsomó?Mert rendszeresen járok futni.Előre is köszönöm válaszát. Kovács József

        Dr. Szanyi Andrea válasza a fogíny duzzanat, nyirokcsomó megnagyobbodás témában

        Kedves Kérdező! A fogínygyulladás következménye lehet a nyirokcsomó duzzanat, fájdalom. Javaslom, amennyiben nem múlt el, keressen fel fogorvost vagy szájsebészt, vérkép vizsgálat is javasolt. A Dalacin elvileg megfelelő antibiotikum a gyulladásos tünetek megszüntetésére. A testmozgással a panasza nincsen összefüggésben. Az étvágytalansághoz az antibiotikum is hozzájárulhat.

        Figyelem! A válasz nem helyettesíti az orvosi vizsgálatot, diagnózist és terápiát. A kérdésben megfogalmazottakért portálunk nem vállal felelősséget.

        Dr. Szanyi Andrea
        belgyógyász, háziorvos, geriáter Tőle szeretnék kérdezni

        Dr. Szanyi Andrea

        Kérdés: 2011. december 08., 03:44; Megválaszolva: 2011. december 11., 17:22

      • Kérdések és válaszok a témakörben:
        Tisztelt Doktor úr! A tegnapi nap folyamán meglátogattam egy prostituáltat. Természetesen csak óvszerrel hajlandó szolgáltatni, minden esetben. Orális aktusra is sor került, kölcsönösen. Lehetséges-e, hogy elkaptam a HIV-vírust, vagy esetleg...
        Tisztelt Doktor úr/Doktornő! Azt szeretném kérdezni, hogy okozhat-e problémát, ha valamilyen állat által széttépett madártetemmel kerül kapcsolatba valaki? Már előfordult, hogy füves, temetőben lévő szakaszon széttépett...
        Kedves Doktor úr/nő! Fogászati asszisztens vagyok,előző héten véletlenül megszúrt az egyik beteg érzéstelenítésénél használt tű.Miután szedtem le a fecskendőről megcsúszott a védőkupak, kesztyű volt rajtam a szúrás nagyon pici volt....
        Egy hónapja voltam labor vizsgálaton, ahol megàllapították, hogy magas a hugysav szintem, kaptam gyógyszert milurit-ot azóta szedem. Viszont múlthéten voltam vért adni gondolvàn hàtha jobb a hugysav szintem és nem lesz baj, ha mégis úgyis...
        Tisztelt dr nő/úr! 2 éve húzódó Chalamydia Pneuminiae-t nem tudták kikezelni. Most a szerologia eredménye: C. Pneu: IgA/MIF: pozitív IgM/MIF: negatív , IgG/MIF: pozitív . Vélemény: krónikus vagy szekunder fertőzés lehetséges. Tudom hogy...
        Üdvözletem! Tavaly novemberi AST értékem 429 volt. Jelenlegi érték:516 Tavaly a bőrgyógyász küldött laborba, erős hajhullás miatt, és ekcémás tünetek miatt. A gócvizsgálat-nőgyógyászat, fül-orr-gége,fogászat- negatív volt. A...
        Tisztelt Doktornő! 2016-2017-ig éltem kint Kelet - Ázsiában. Kiutazásom előtt be lettem oltva Hepatitis vírusok ellen. Létesítettem szexuális kapcsolatot indonéz férfivel. Nekem semmi bajom nincs, de szeretném tudni, hogy lehetek e...
        Kedves Lakos András Doktor Úr! Ma reggel kimentem a nappalimba, ott ücsörögem felkeltem, mire visszanéztem egy vérrel megszívott dagadt még élő kullancs volt a kanapén. (csatolom képet) Nagyon aggódom... Egy kutya is él velünk akivel...
        Tisztelt Dr nő/úr! Lassan 2 éve szenvedek Chlamydia Pneumoniae-ba.. többféle antibiotikumot szedtem -míg szedtem és tartott a hatása nem volt semmilyen tünetem- aztán szép lassan vissza tért a hát fáját, oldal szúrás , nehéz légzés stb.....
        Tisztelt Dr nő/úr! Mindössze 20 éves vagyok és úgy érzem magam mintha egy 70 éves öregember lennék. Pedig sportolok, úszók , rendesen táplalkozom! Kb. 1 éve kezdődött.. sokáig fájt a hátam , mint kiderült atípusos tüdőgyulladásom van....