• Mi lehet ez?

        Legfrissebb cikkek a témában
         
        Gyakori kérdések

        Tisztelt Doktorúr/nő! Körülbelül két hete általában esténként, de néha nap közben is enyhe, tompa fejfájást érzek homlok tájékon, és a szemeim is fényérzékenyek, valamint néha enyhe nyomást is érzek ott. Ritkán, ha elvétve gyorsabb mozdulatot tettem a fejemmel, akkor enyhe, rövid szédülést éreztem. Velaxin 0,75-öt szedek naponta egyszer, valamint Frontin 0,25-öt reggel felet, este egyet. Ezeket régóta szedem, idáig ilyen jellegű panaszaim nem voltak, nemrég csökkentettem a jelenlegire az adagot. Nem tudom, mi lehet a probléma, mit tehetnék ellene, esetleg kihez forduljak vele. Segítségét előre is köszönöm!

        Dr. Szanyi Andrea válasza a fejfájás témában

        Kedves Kérdező ! Az említett gyógyszerek hirtelen lecsökkentése a korábbi panaszainak felerősödéséhez vezethetnek. Nem derül ki, hogy mennyi idő után, milyen mértékben csökkentette a gyógyszeradagot, valamint az sem, hogy ezt orvosi tanácsra tette, vagy saját döntése alapján. Az antidepresszáns gyógyszer ( Velaxin) adagját csak fokozatosan, harmadával célszerú csökkenteni és legalább 6-12 hónapos szedést követően. A terápiát korábban beállító orvosát keresse fel panaszaival. Természetesen fejfájása, szédülése hátterében más ok is lehet, így magasvérnyomás, vérszegénység, ezek kivizsgálása céljából keresse fel háziorvosát.

        Figyelem! A válasz nem helyettesíti az orvosi vizsgálatot, diagnózist és terápiát. A kérdésben megfogalmazottakért portálunk nem vállal felelősséget.

        Dr. Szanyi Andrea
        belgyógyász, háziorvos, geriáter Tőle szeretnék kérdezni

        Dr. Szanyi Andrea

        Kérdés: 2011. március 12., 22:55; Megválaszolva: 2011. március 15., 21:28

      • Kérdések és válaszok a témakörben:
        Tisztelt Doktor Nő / Úr! 2016. decembere óta szedem a Propranolol-t (2*20 mg) a migrénes fejfájásomra. A neorulógus most ezt Relpax -ra (40mg) cserélte migrénes roham esetén és a Propranolol abbahagyását. A Propranololtól kimerült...
        Üdvözlöm! Azt szeretném meg kérdezni mitől fájhat mindig a fejem már évek óta van hogy minden nap fáj de heti 3x biztos, általában bal oldalt elől vagy hátul vagy az egész bal oldal, de van hogy máshol is. Többnyire mindig gyógyszer...
        Tisztelt Válaszadó! 27 éves nő vagyok, 3 éve szenvedek mindennapjaimat befolyásoló fejfájástól. A fájdalom mindig feloldali, a jobb oldalra lokalizalodik, sokszor egy hatarozott pontra ra tudnék mutatni, de allandosult szinten kicsivel a fejteto...
        2 és fél hete fáj a fejem. Fájdalom csillapító nem használ. leginkább a halántékaimnál fáj, és a tarkomnál! Fül orr gégész, háziorvos szerint arc- homloküreg gyulladás féle. Kaptam rá antibiotikumot, de a fejem még mindig fáj, hol...
        Üdv! 17 éves vagyok (2 hét és 18) 10 éve vannak migréneim erős fejfájással aurás látás kíséretével, hányingerrel ami kezelés nélkül hányássá fajul. Eddig 2 szer voltam neurologusnál, ebből egyszer CT-ztek valamint szervi okokat nem...
        Tisztelt Doktor Úr Nő! Egy hete köhögés, arcfájdalom, orrfolyás, torokfájás jelentkezett nálam. Emiatt AktilDuo gyógyszert szedek 3 napja. Már a tünetek enyhültek, viszont tegnap reggel még soha nem tapasztalt fejfájás kezdődött. Ekkor...
        Mar fel eve faj a fejem legtöbbször hatul a kisagy foleg baloldalt egy pontban de neha mashol is. Lataszavarom nincs magas vérnyomásom nincs. Szedulok es neha hányingerem is van. Ugy szedulok mintha egy hajón lennek. A fejfájás nyilalo vagy folyamatos...
        Kedves Nóra ! Azzal a kérdéssel fordulnék önhöz , hogy vegyiüzembe dolgozok és ammónia tartályból jött ki az ammónia egyszer kétszer belélegeztem szabad levegőn csípte a szemem és marta az orrom az lenne a kérdésem hogy okozhatott - e...
        Fiatal korom óta migrénnel élek. Az utóbbi néhány hónapban a fejfájást a nyelőcső két oldalán a nyakamban és a szájpadlásomban érzett nyomás, szorítás kíséri és ettől a fejfájásom lüktető és fokozódik. Laboreredményeim és...
        Tisztelt Doktornő, Kezelt magasvérnyomásom van,szedett gyógyszereim;nevibolol 5mg,tritace 2,5mg reggel.Ezen kivül letrox reggel 50 mg,mást nem szedek.A problémám a következő:többször előfordult már hogy nem tudok sokáig gyógyfürdőben...