• Fejfájás

        Legfrissebb cikkek a témában
         
        Gyakori kérdések

        Tisztelt Dr.Úr/Nő. 33 éves nő vagyok,5 éve szedem a Lindinette 20 fog.gátló készítményt,és a 7 tablettamentes napon,amikor szüneteltetem a szedést,észrevettem,hogy sokszor fejfájásom van.Ez most már minden hónapban ismétlődik,de nem tudom pontosan,hogy mikor kezdődhetett.Amikor szedem a tablettát,nincs ilyen panaszom,csak a 7 napos szünetben.Több mint egy éve szedem a Helex SR 0.5 mg tablettát is pánikszerű rosszullétek miatt,napi 2-szer 0.5 mg adagban.Nem tudom pontosan meghatározni,de a fejfájás panaszom mintha azóta kezdett volna jelentkezni,hogy szedem a fog.gátló mellett a Helex SR-t is.Csak azt nem értem,miért éppen a tablettamentes időszakban jelentkezik a fejfájás.Elég,ha ilyenkor beveszem a fájdalomcsillapítót(Panadol),vagy van-e esetleg valami teendő,szükséges-e valamilyen kivizsgálás,és ha igen,milyen orvoshoz forduljak?Mennyire kell komolyan vennem ezt a panaszt?Köszönettel!

        WEBBeteg szakértő válasza a fejfájás témában

        Kedves Kérdező!

        Menstruáció eleőtt számos nőnél előfordul valailyen fejfájás típus. Ezek hátterében egyszerűen  a nemi ciklus során bekövetkező hormonális változások állnak. Egy alkalommal érdemes felkeresni egy fejfájás szakrendelést vagy neurológiai szakrendelést, hogy komolyabb problémát kizárjanak, illetve  af ejfájás típusának meghatározásával a megfelelő gyógyszeres kezelést beállítsák.

        Figyelem! A válasz nem helyettesíti az orvosi vizsgálatot, diagnózist és terápiát. A kérdésben megfogalmazottakért portálunk nem vállal felelősséget.


        Kérdés: 2010-05-20 22:53:23; Megválaszolva: 2010. május 20., 22:53

      • Kérdések és válaszok a témakörben:
        Tisztelt Doktor Nő / Úr! 2016. decembere óta szedem a Propranolol-t (2*20 mg) a migrénes fejfájásomra. A neorulógus most ezt Relpax -ra (40mg) cserélte migrénes roham esetén és a Propranolol abbahagyását. A Propranololtól kimerült...
        Üdvözlöm! Azt szeretném meg kérdezni mitől fájhat mindig a fejem már évek óta van hogy minden nap fáj de heti 3x biztos, általában bal oldalt elől vagy hátul vagy az egész bal oldal, de van hogy máshol is. Többnyire mindig gyógyszer...
        Tisztelt Válaszadó! 27 éves nő vagyok, 3 éve szenvedek mindennapjaimat befolyásoló fejfájástól. A fájdalom mindig feloldali, a jobb oldalra lokalizalodik, sokszor egy hatarozott pontra ra tudnék mutatni, de allandosult szinten kicsivel a fejteto...
        2 és fél hete fáj a fejem. Fájdalom csillapító nem használ. leginkább a halántékaimnál fáj, és a tarkomnál! Fül orr gégész, háziorvos szerint arc- homloküreg gyulladás féle. Kaptam rá antibiotikumot, de a fejem még mindig fáj, hol...
        Üdv! 17 éves vagyok (2 hét és 18) 10 éve vannak migréneim erős fejfájással aurás látás kíséretével, hányingerrel ami kezelés nélkül hányássá fajul. Eddig 2 szer voltam neurologusnál, ebből egyszer CT-ztek valamint szervi okokat nem...
        Tisztelt Doktor Úr Nő! Egy hete köhögés, arcfájdalom, orrfolyás, torokfájás jelentkezett nálam. Emiatt AktilDuo gyógyszert szedek 3 napja. Már a tünetek enyhültek, viszont tegnap reggel még soha nem tapasztalt fejfájás kezdődött. Ekkor...
        Mar fel eve faj a fejem legtöbbször hatul a kisagy foleg baloldalt egy pontban de neha mashol is. Lataszavarom nincs magas vérnyomásom nincs. Szedulok es neha hányingerem is van. Ugy szedulok mintha egy hajón lennek. A fejfájás nyilalo vagy folyamatos...
        Kedves Nóra ! Azzal a kérdéssel fordulnék önhöz , hogy vegyiüzembe dolgozok és ammónia tartályból jött ki az ammónia egyszer kétszer belélegeztem szabad levegőn csípte a szemem és marta az orrom az lenne a kérdésem hogy okozhatott - e...
        Fiatal korom óta migrénnel élek. Az utóbbi néhány hónapban a fejfájást a nyelőcső két oldalán a nyakamban és a szájpadlásomban érzett nyomás, szorítás kíséri és ettől a fejfájásom lüktető és fokozódik. Laboreredményeim és...
        Tisztelt Doktornő, Kezelt magasvérnyomásom van,szedett gyógyszereim;nevibolol 5mg,tritace 2,5mg reggel.Ezen kivül letrox reggel 50 mg,mást nem szedek.A problémám a következő:többször előfordult már hogy nem tudok sokáig gyógyfürdőben...