• Zsibbadás,fejfájás

        Legfrissebb cikkek a témában
         
        Gyakori kérdések

        Tisztelt Doktor Úr/Nő! 19 éves lány vagyok.Egy pár hónapja jelentkeztek nálam fejfájásos tünetek,amelyek inkább zsibbadásos jellegűek,és néha érzek erősebb nyilaló fájdalmat.Ritkán mellkasi fájdalmaim vannak,valamint hányingerem.Rengeteg vizsgálaton voltam,mindenem negatív lett.Egyedül egy MRvizsgálatra várok,de valószínű az is negatív lesz,mert az egy évvel ezelőtti leleteim is mind azok.Lassan már kezdem én is elhinni magamról,hogy pánikbeteg vagyok,viszont a fizikai panaszaim továbbra is aggasztanak,mivel reggeltől estig végigkísérnek,sőt estére olykor felerősödnek.Egyedül "akkor jó" amikor alszom.Az lenne a kérdésem,hogy valóban pánikbetegségben szenvedek-e,vagy a fogamzásgátló okozhat-e ilyen jellegű tüneteket?3 éve szedem és időnként voltak fejfájásos panaszaim,de iylen jellegű tüneteim még nem.Egy neurológus rámijesztett azzal,hogy a fejfájósoknak nem ajánlott fogamzásgátlót szedniük,mert növelheti a trombózis veszélyét.Azt is tudom,hogy a fogamzásgátló tabletták az erekre sincsenek jó hatással,ezért is félek.Honnan lehetek biztos abban,hogy nem a gyógyszer szedése miatt vannak ezek a tüneteim? Előre is köszönöm válaszát!

        WEBBeteg szakértő válasza a fejfájás témában

        Kedves Kérdező!

        Abból amit leír sajnos nem tudom Önnek megmondani, hogy mitől fáj a feje. Nem ismerem pontosan a fejfájása tüneteit, az elkészült vizsgálati eredményeit. Fogamzásgátló tabletta szedéséhez kapcsolódhat fejfájás. Azt, hogy a tabletta okozza-e azt úgy tudja legkönnyebben eldönteni, ha kb. fél évre kihagyja és máshogy próbál védekezni a nem kívánt terhesség ellen. Pánik betegséghez szintén kapcsolódhat fejfájás. Én azt tanácsolom Önnek, hogy bízzon egy kicsit jobban az orvosaiban, próbálja kevésbé görcsösen figyelni önmagát, ne foglalkozzon annyit a testi tüneteivel, próbálja lekötni magát. Higyje el, ha a vizsgálati eredménye negatívak, akkor e kell múlnia a fejfájásának, csak bízzon benne egy kicsit.

        Üdvözlettel: Dr Bessenyei Monika

        Figyelem! A válasz nem helyettesíti az orvosi vizsgálatot, diagnózist és terápiát. A kérdésben megfogalmazottakért portálunk nem vállal felelősséget.

        WEBBeteg szerkesztőség
        Orvos

         WEBBeteg Szakértő

        Kérdés: 2008-11-24 22:07:57; Megválaszolva: 2011. augusztus 16., 18:13

      • Kérdések és válaszok a témakörben:
        Tisztelt Doktornő! Rendszeres, majdnem napi szintű fejfájás problémám van, és úgy döntöttem, kivizsgáltatom.Olvastam, hogy a kivizsgálásnak része a neurológiai vizsgálat is. Érdeklődni szeretnék, hogy pontosan hogyan zajlik, mire kell...
        Jonapot. Az lenne a panaszom hogy mar 3 hete elkezdett fajni a fejem. Gyogyszerre nem akart elmulni. Par napja meg a tarkomnal eros nyomast erzek es ha egy kicsit megnyomom nagyon faj. A fej tetomon is erzem ezt a nyomast. Ha jol tapintottam ki egy nyirok...
        Tisztelt doktor Úr/Nő! 6 hetes kismama vagyok és iszonyatosan fáj a fejem már 2.hete. Sokszor aludni sem tudok vagy felriadok hogy nyom a fejem és fuldoklásérzés kap el! Normális dolog ez ilyenkor? Számomra már nagyon ijesztő! A vérnyomásom...
        2-3 éve szédülés illetve rekeszizomgörcseim vannak, pánikrohamoknak mondták, orbáncfűtea megszüntette a panaszokat. Egy hete tarkónál kezdődő fejgörcsöt érzek ami sugarzik a fülem mentén (ezért olyan fátyolosan hallok), egészen a...
        Lassan 1 honapja fáj a fejem. Valamikor az egesz de valamikor csak hàtul fáj. Par napja elkezdett erosodni. De most az idojaras is egyszer napos egyszer esos. Felek hogy agydaganatom van (16eves fiu)
        picit megijedtem mert kutyamra jatekbol ra vicsorogrogtam, es egybol hirtelen bal oldal megfájdult a fejem. Azóta nem fáj (hirtelen jött és ment) de azóta ott folyamatosan érzek nyomást és mikor eszem is megfájdul egy picit. Ez mitől lehet? Mikor a...
        Tisztelt Doktor Nő / Úr! 2016. decembere óta szedem a Propranolol-t (2*20 mg) a migrénes fejfájásomra. A neorulógus most ezt Relpax -ra (40mg) cserélte migrénes roham esetén és a Propranolol abbahagyását. A Propranololtól kimerült...
        Üdvözlöm! Azt szeretném meg kérdezni mitől fájhat mindig a fejem már évek óta van hogy minden nap fáj de heti 3x biztos, általában bal oldalt elől vagy hátul vagy az egész bal oldal, de van hogy máshol is. Többnyire mindig gyógyszer...
        Tisztelt Válaszadó! 27 éves nő vagyok, 3 éve szenvedek mindennapjaimat befolyásoló fejfájástól. A fájdalom mindig feloldali, a jobb oldalra lokalizalodik, sokszor egy hatarozott pontra ra tudnék mutatni, de allandosult szinten kicsivel a fejteto...
        2 és fél hete fáj a fejem. Fájdalom csillapító nem használ. leginkább a halántékaimnál fáj, és a tarkomnál! Fül orr gégész, háziorvos szerint arc- homloküreg gyulladás féle. Kaptam rá antibiotikumot, de a fejem még mindig fáj, hol...