• Sirdalud a fájdalom csillapítóm......

        Legfrissebb cikkek a témában
         
        Gyakori kérdések

        TIZANIDI-ERŐS KÁBÍTÓSZER JELLEGŰ FÁJDALOMCSILLAPÍTÓ DE CSAK ETTŐL MÚLNAK EL A FÁJDALMAIM HA GÖRCSÖLÖK- ETTŐL ALUDTAM DÉLUTÁN 3 ÓRÁT - JÓL KIALSZOM MAGAM TŐLE. - ÉS A FÁJDALOM CSAK ETTŐL MÚLIK EL-AMIKOR FELÉBREDEK NEM EMLÉKSZEM MI TÖRTÉNT VELEM AZON A NAPON - MARKÓT ÚGY KELL KIKÉRDEZNEM MI TÖRTÉNT VELEM AZ ELMÚLT 24ÓRÁBAN - EZEK A MELLÉKHATÁSOK BABETTE - hallucinációk, zavartság, szokatlan gondolatok és viselkedés;-......- MÉG NEM MONDTAM EL A KÖRZETI ORVOSOMNAK - FÉLEK AKKOR NEM ÍRJA FÖL TÖBBET ÉS ÉN EZT A BORZASZTÓ FÁJDALMAT NEM BÍROM ELVISELNI.....

        Dr. Csuth Ágnes válasza a fájdalom témában

        Kedves Kérdező! A mellékhatások miatt hagyjon fel a gyógyszer szedésével, egyéb gyógyszer felírására is van mód, kéjre háziorvosa segítségét.

        Figyelem! A válasz nem helyettesíti az orvosi vizsgálatot, diagnózist és terápiát. A kérdésben megfogalmazottakért portálunk nem vállal felelősséget.

        Dr. Csuth Ágnes
        családorvos

        Dr. Csuth Ágnes

        Kérdés: 2011. október 28., 03:07; Megválaszolva: 2011. október 29., 15:49

      • Kérdések és válaszok a témakörben:
        Tisztelt Doktornő! Napok óta dagad az egyik bokám, és ugyanaz a lábam egészen combtőig fáj, ugyan nem állandóan, és változó helyeken. Hol a lábszáram, hol a térdem, combom, stb. Ez kb. egy hete van, korábban semmi baja nem volt a lábamnak....
        Tisztelt Doktor úr/Doktornő! Először leírom a tüneteimet, hogy milyen vizsgálatokon vettem részt eddig és hogy azok milyen eredménnyel zárultak. Utána pedig felteszem a kérdéseimet arra vonatkozóan, hogy a jövőben mit tehetek az...
        Tisztelt Doktornő/ Doktor Úr! 28 éves nő vagyok és egy féléve kezdtem el komolyabban sportolni (heti 5 nap, napi 2 óra hossza) illetve életmódot váltani főként az elhízásom miatt. Nem indokolta orvosi javaslat, egyszerűen csak jobban akartam...
        Tisztelt Doktornő! Régebben is volt már hasonló, de az utóbbi időben kicsit sűrűbben jelentkezik, hogy elsősorban szívtájékon, kicsit feljebb, néha a mell külső részénél, furcsa érzések jelentkeznek. Elsősorban enyhe bizsergő, vagy...
        Tisztelt doktornő! Azzal a panasszal fordulnék önhöz, hogy egy hete körülbelül folyamatosan szúró égető fájdalmat érzek a mellkasom bal oldalán, s a lapockám is fáj, tudom hogy ez angina pectoris jele is lehet 2-3 éve voltam érfestésen,...
        Tisztelt Dr Úr/Nő! 2.napja a bal oldalon a lapockám mellett a gerincem irányába fáj a hátam! Olyan érzés mintha kést szúrnának bele! A bal oldalon a mellkasom és kezem is fáj! Ha egy picit is mozdulok nagyon rossz! És nagyon sokat büfögök...
        Kedves Doktornő, Először is boldog új 2018-as évet kívánok önnek. Másodszor pedig van egy régóta húzódó egészségügyi problémám, amivel kapcsolatban szeretnék segítséget kérni. Jelenleg 32 éves vagyok, mellkasi fájdalmakkal és...
        Tisztelt Dr Nő. Remélem jó témában sikerült orvost választanom kérdésemhez. Pár éve talán 2.3 éve érdekes mellkasi fájdalom van nálam jelen. Ami van hogy erősebb, van hogy gyengébb de jelen van, és csak bizonyos helyzet/testtartásnál....
        Üdvözlöm, Problémám kb. 1 hónapja kezdődött. Jobb oldali hasi panaszokkal a házi orvosomhoz fordultam. A vérvétel a házi orvos elmondása szerint tökéletes (csillag mentes.)Még vérvétel előtt, vakbél gyanújával továbbküldött a...
        Tisztelt Doktornő/Doktorúr ! Kb. Fél éve érzek a fejem hátsó részén ( tarkóm felett)tompa fájdalmat. Nyomást és szorítást érzek mindennap, valamikor enyhébben, mindig felkelésnél a legrosszabb , mert ilyenkor nyom a legjobban, és a nyakam...