• Szédülés

        Legfrissebb cikkek a témában
         
        Gyakori kérdések

        Tisztelt Webbeteg!Kérdésem a következő 12 éve műtöttek pajzsmirigy rákkal azóta szedem az L Thiroxint először 150-et naponta azután jó idő elteltével soknak bizonyult bedagadt a lábam ekkor visszavették 100-ra Nem is volt semmi gondom, de kb egy éve elkezdtem szédülni Nem forgó szédülés hanem mint aki vizen jár. MRI vizsgálatot csináltak többet is de nem találtak semmi kórosat. Az ideggyógyász nem tudja mitől lehet.Talán a polip okozza ami az orromban látható az MRI felvételén.Ez van talán gyulladásban , de nem biztos .A másik verzió,hogy az L Thiroxin van túladagolva.A kezelőorvos azt mondja nem ettől van az állandó szédülés.Semmit nem találnak egy éve de az állapotom nem javul.Teljesen tanácstalan vagyok.Ha tudna valami tanácsot adni nagyon megköszönném.Tisztelettel.Kátainé

        WEBBeteg szakértő válasza a szédülés témában

        Kedves kérdező!
         
        Ha a hormonszintek rendben vannak, akkor nincs túladagolva a gyógyszer. A neurológiai vizsgálaton kívül még fül-orr -gégészeti vizsgálatot javasolnék.

         

        Üdvözlettel: Dr. Fáklya Mónika, endokrinológus, gyermekgyógyász

        Kedves Kátainé!

        Egyetértek a kezelőorvosával, hogy nagy valószínűséggel nem az L-Thyroxin okozza a problémáját. Kicsit nehéz helyzetben vagyok, mert nagyon kevés az, amit leírt erről a szédülésről. Nem értem pontosan mit jelent a vizen járás. Maga az alapbetegsége, illetve a szedett gyógyszer is károsíthatja a végtagokban lévő kisidegeket, aminek következtében nem érzékeli teljes biztonsággal járáskor a talajt, és ez is kelthet hasonló panaszokat. Ezt ENG vizsgálattal lehet igazolni. Okozhatja a kisfokú kellemetlen szédülésérzést a nyaki gerinc izmainak merevsége is, melyet gerinctornával, masszázzsal, gyulladáscsökkentő krémekkel jól lehet kezelni. Ha ez a gond, a kezelés kezdetben ronthat a panaszokon, de később javíthat rajta. keresse fel ismét ideggyógyászát, és beszéljék át újra a problémát.

         

        Üdvözlettel: Dr. Bessenyei Mónika, neurológus

        Figyelem! A válasz nem helyettesíti az orvosi vizsgálatot, diagnózist és terápiát. A kérdésben megfogalmazottakért portálunk nem vállal felelősséget.

        WEBBeteg Szakértő
        Orvos

         WEBBeteg Szakértő

        Kérdés: 2009-04-01 10:39:25; Megválaszolva: 2011. szeptember 16., 09:32

      • Kérdések és válaszok a témakörben:
        Cukor terheléses vizsgálat alapján a következőek az értékeim: Vércukor: Éhomi 4,9mmol/l 60perces 8,2mmol/l 120perces 6,1mmol/l Szérum inzulin szint: Éhomi 16 u/ml 60 perces 140 u/ml 120perces 45 u/ml Inzulin rezisztencia fenn áll-e
        Üdvözlöm! Érdeklődnék, hogy 2,9-es tsh érték mennyire számít rossznak 6 hetes terhesen? Terhesség előtt 2,1 volt a tsh, erre nem kaptam hormont. Jelenleg 500 mg Merckformin XR-t szedek inzulinrezisztencia miatt. Endokrinológushoz 2 hét múlva...
        Tisztelt Doktornő! Kérem szíveskedjen segíteni a lelet értelmezésében. UH vezérelt FNAB történt a pajzsmirigy bal lebenyében 26 mm-es göbből. Mikroszkóp alatt HE festett keneteken colloidos, enyhén véres háttérben nagyszámú barna...
        Jóestét kívánok! Kedves Dr.nő ma voltam ct vizsgálaton melynek eredménye részleges sella empty. Kb 2éve szedek gyógyszert mivel alulműködik a pajzsmirigyem. Viszont már naponta szédülök és egyre többször fáj a fejem ezért a háziorvosom...
        Kedves lldikó! Remélem, jó területet választottam a szakterület kiválasztásánál. Az lenne a problémám, hogy tavaly októberben elkezdődött nálam egy nagyon intenzív hajhullás egy hajfestés után. Ekkor kezdett el a háziorvosom foglalkozni...
        Tisztelt Dr. NŐ/ÚR! Terhelésescukor vizsgálatom alapján endokrinológusom szerint semmi probléma.A nőgyógyászom szerint IR es beteg vagyok.Azóta a jobb petefészkemben 7-8 apró ciszta is látható.Szeretném véleményét...
        Tisztelt Doktornő! Megpróbálom lényegretörően leírni a történetünket. Édesanyám rövid időn belüli jelentős fogyás miatt (pár hónap alatt több mint 15kg) ment el orvosához, aki elküldte különféle vizsgálatokra, hogy kiderítse az...
        Tisztelt Doktor úr/ Doktor nő! Segítséget kérek az alább leírt értékek elemzésével kapcsolatban. Milyen betegség állhat meg háttérben? Tünetek alacsony vérnyomás, koordinációs zavar, szédülés, erős hányinger, száraz bőr, ájulás...
        Üdvözlöm szeretném ha elemezné és leírná mit jelent. Pajzsmirigy és nyaki lágyrész UH vizsg. A pajzsmirigy mindkét lebenye norm.nagyságú,a jobb lebeny 17x15x48 mm,a bal lebeny 15x14x52 mm átmérőjű.Az isthmus norm.szélleségű.A lebenyek...
        Tisztelt Doktornő! Egy rutin vérvétel során kiderült, hogy a TSH-m 9,57, T4 14,54 a T3 6,16. Panaszaim nincsenek. Anyukámnak is van pajzsmirigy problémája. Mit jelenthet ez? Milyen kivizsgálásokra kellene elmennem? Milyen következményei lehetnek?...

      • Hirdetések
      • Partnereink hírei
        A hiperhidrózis egy kellemetlen egészségügyi probléma, amire van hatékony orvosi megoldás.
        Gyakorisága a kor előrehaladtával nő, de bármely életkorban kialakulhat.
      • Hirdetések
      • Infografika és videó