• Köszönet

        Legfrissebb cikkek a témában
         
        Gyakori kérdések

        Tisztelt Plósz János Doktor Úr! Hálásan köszönöm gyors válaszát!! Csak azért vagyok ennyire megijedve, mert ez a fajta égés, amiről írtam, teljesen más jellegű, mint a gyomorégés. Eddig napi 20 mg Nexium elég volt ahhoz, hogy ne legyen gond a gyomorégéssel, most viszont emiatt a furcsa égés miatt 2 x 40 mg-ot szedek és igy sem mulik el. Attól félek, hogy esetleg maradandó károsodást okozott az a hashajtó szer. A másik dolog pedig, hogy olyan erős hascsikarásaim vannak, ami nem szűnik Wc után sem és napokig is eltart, utána következik az erős hányinger. Ehhez sem tudnak mit szólni az orvosok. Teljesen tanácstalan vagyok már. Elnézését kérem, hogy ujra alkalmatlankodtam, de nem tudok kihez fordulni és Ön annyira megértő és a sorai is megnyugtatóak. (Ne haragudjon, hogy le merem irni, de anyukámnak is Plósz a neve és ez a név nem olyan gyakori) Még egyszer elnézését kérem!! Köszönettel és Tisztelettel:

        Dr. Plósz János válasza a emésztőszervi panasz témában

        Sajnos hozzátenni az előző válaszhoz nem nagyon tudok, továbbra is úgy gondolom, hogy egy hashajtás illetve a vastagbél-vizsgálat nem okozhat maradandó illetve hosszú távú elváltozásokat. A gyakori, rendszeres kis étkezések és a pre- probiotikumok (Progastro825) használata segíthet a mielőbbi regenerálódásban.

        Figyelem! A válasz nem helyettesíti az orvosi vizsgálatot, diagnózist és terápiát. A kérdésben megfogalmazottakért portálunk nem vállal felelősséget.

        Dr. Plósz János
        belgyógyász, gasztroenterológus Tőle szeretnék kérdezni

        Dr. Plósz János

        Kérdés: 2011. augusztus 10., 10:30; Megválaszolva: 2011. augusztus 11., 17:17

      • Kérdések és válaszok a témakörben:
        Tisztelt Doktor Úr! Problémám évekkel ezelőtt kezdődött, amikor is megjelent egy külső aranyeres csomó a végbélnyílásnál. Spertivel kenegettem, illetve - mivel túl kellemetlennek éreztem volna ezzel orvoshoz fordulni - megtanultam együtt...
        3 hete kb nagyon sok a gyomorsavam. Már a torkomban is érzem és a számban is maro hatás szerü érzés alakult ki.két napja véres a székletem is.
        Tisztelt Doktor Úr! Előző levelemben kérdeztem,hogy a gyomor és nyombélvérzés után Escitalopram tablettával együtt esetleges újabb gasztroenterális vérzés kivédésére Emozul szedhető -e,és megnyugtató választ kaptam Öntől,hogy...
        Tisztelt Dr. Úr. Már jó ideje panaszom van az említett területen. Ha hanyatt fekszem, a köldökömtől 2,3 újnyi távolságra a jobb lábam felé, ha megnyomogatom , mögötte érzékenységet tapasztalok, nevezhetjük nagyon gyenge fájdalomnak....
        Jó napot Lenne egy kérdésem.meg tanácstalan vagyok sokkat eszek de már két három hete nem igen volt s van székletem még hashalytóval sem.a válaszát elöre is köszönöm.
        Tisztelt Doktor Úr!Három éve Flector granulátumtól véres széklet lett-nem intenzív-és gyomorvérzést diagnoztizáltak.Utána néhányszor Advil ,Algoflex és Apranax tabletta használata nem okozott problémát tavalyig,amikor 1 szem Melox-Ep...
        Tisztelt Doktor Nő / Doktor Úr! Panaszaim tavasszal kezdődtek. Torokfájás, hőemelkedés, áll alatti nyirokcsomó duzzanat és gyakori torokköszörülés.Több antibiotikumos kúra ellenére sem volt javulás. Fül orr gégész diagnózisa: akut...
        Tisztelt Doktor Úr/ Doktor Nő! A székletemben az utóbbi időben az elküldött képen látható számomra meghatározhatatlan valamiket látok. Hetente/kéthetente olyan 1-2 alkalommal szokott előfordulni, hogy ilyen dolgok vannak a székletemben. Ezen...
        Laboreredményemen 139 az amiláz ami hasnyálmirigy problémát jelent mit tegyek hogy alacsonyabb legyen mivel csökkentsem ezt az értéket ? köszönöm a választ
        Üdvözlet! 3éve kaptam egy hasmenéses fertőzést akkor 1 hét alatt fogytam 8kilót.Kaptam gyógyszert akkor. A hasmenés elmúlt. Most 44 kiló vagyok 3éve 58voltam.Áprilisban kezdődtek szerteágazó panaszaim.Jobb alhasi fájdalom, fejfájás,...