• Esterin tabletta szedése

        Legfrissebb cikkek a témában
         
        Gyakori kérdések

        Tisztelt Szakértő!

        Magas a koleszterinem ( 7 körül) és a pulzusom is hosszú évek óta szapora. sok káros mellékhetásról hallottam a koleszetrin csökkentő gyógyszerekre vonatkozóan. Nekem most a Torcacard 10 mg tablettát írták fel.

        Szívesebben szednék gyógynövény készítményt.

        Érdeklődéssel olvastam az Esterin készítmény jótékony hatásáról.

         
        A kérdésem az lenne, hogy epehólyagomat eltávolították, de emésztési problémáim (puffadás stb.) ma is fennállnak.
         
        Olvastam, hogy epe-kiválasztási zavar, felszívódási zavarok esetén nem javasolt a szedése.
         

        Kérem, szíves visszajelzésüket az én esetemre vonatkozóan.

        Köszönöm.

         Erzsébet

        WEBBeteg szakértő válasza a koleszterin témában

        Kedves Erzsébet!

        Az ön esetében nem javasolt az Eszterin alkalmazása az emésztőszervi panaszok miatt, szedje a vényre kapható koleszterinszint-csökkentő gyógyszert, ha bármi mellékhatást tapasztal, beszéljen orvosával.E mellett természtesen diéta is javasolt.

        Figyelem! A válasz nem helyettesíti az orvosi vizsgálatot, diagnózist és terápiát. A kérdésben megfogalmazottakért portálunk nem vállal felelősséget.

        Dr. Piros Zsuzsanna
        általános orvos, fül-orr-gégész

        Dr. Piros Zsuzsanna

        Kérdés: 2010-05-18 13:15:31; Megválaszolva: 2010. május 18., 13:15

      • Kérdések és válaszok a témakörben:
        Üdvözlöm! 07.26.-án kaptam B12 1000-es injekciót mert alsó értéken volt a szervezetembe 158 (156-674 között normál). A panaszaim: nagyon...
        Tisztelt Doktor Úr! Bő másfél eve kezdodtek a panaszaim. Szeklet elmaradassal (akar 3napig is) es egy suru vizeleses hasfelpuffadasos tunetegyuttessel.Megdagadt a hasam es forrosag erzes majd pisiles utan megkonnyebbules.Egyre kevesebb étvággyal,ritkan...
        Tisztelt doktor! 4 éve nagyon lerobbantam. Másfél hónap kórház. A májfunkciós értékeim és a fehérvérsejtem az egekben volt. A hasam ból 1,5 l vizet szivattak le. Besárgultam, enni sem bírtam, teljesen legyengültem.Alkoholos problémáim...
        Tisztelt Doktor Úr! Egy kb. 1,5-2 éve fennálló gasztroenterológiai problémáról szeretném kikérni a véleményét. Talán másfél éve kezdődő alhasi panaszaim vannak, amit először mozgásszervinek véltem, ezért nem nagyon foglalkoztam vele....
        Más fel éve naponta 4x5x megyek WC re amit görcsök kísérnek és mindig hig.Akkor kemény a székletem ha napi 1x eszem.
        Üdvözlöm! Nagyjából másfél éve kezdődtek a panaszaim. A vastagbelem jobb oldali, felszálló ágában nehezen meghatározható feszülést, diszkomfort érzést kezdtem tapasztalni és ezzel együtt hasmenésem lett. Ez a tünet tavaly nyáron vált...
        Kb. 2 hete fáj a hasam jobb oldalon a bordaív alatt. Voltam vele orvosnál, de nyomásra nem érzékeny, csak szinte folyamatosan hol erōsebben, hol pedig gyengébben fáj! Vérvételen is voltam, amin csak a koleszterinem volt magas egy nagyon kicsit,...
        Tisztelt doktor úr/nő! 5 napja nagy dolgomat végeztem és éreztem hogy nincs rendben valami. Korábban észleltem minimális mennyiségű vért a papíron de akkor nem fájt még. 2 napja voltam proktológusnál azt mondta hogy egyszerű repedés...
        Bólus adstringens nem hasznâlt aztân Enterol Clarex nem hasznâlt most Smecta mâr kevés széklet van de még maradt ahasmenés néha csak nagyon kevés panaszok nincs Csak puffadás. 10 tasak elfogyott! Mit tegyek szedjen tovâbb!! Gasztronómiai...
        Üdvözlöm! Nekem több kérdésem is lenne. 25 éves férfi vagyok és körülbelelül 3 éve vagyok Crohn-beteg, 2,5 éve tükrözés során ileum és harántvastagbél érintettséget tapasztaltak, de a szövettan nem igazolta a Crohn betegséget. Fél...