• Antibiotikum

        Legfrissebb cikkek a témában
         
        Gyakori kérdések

        Tisztelt DoktorNo/Ur! Mar kerdeztem itt a Webbetegen,es nagyon hasznos tanacsot kaptam,sajnos a haziorvosom nem igy latja. Mivel koldokom korul szurast erzek, es egyre jobban faj a haziorvosom idopontot kert a nogyogyasztol, amire a valasz 2 hete nem erkezett meg.Itt Londonban minden nagyon lassu es nehezkes!Ma visszamentem egyeztetni, hogy tud-e valamit az idopontrol,kiderult, hogy nem, de rakerdez.Mivel iszonyuan faj a koldokom korul, mar attol ha a ruha hozzaer, felirt antibiotikumot-docxyciclint es metronidazolt-, mondvan az nem art, addig is amig kiderul, hogy mi van a nogyogyaszati idoponttal, beutalot gasztroenterologushoz nem akart adni.Megjegyeznem ugyanezt irta fel augusztus vegen, amitol jobban nem lettem, viszont iszonyu hasmenesem volt. En ugy gondolom, hogy amig ki nem derul a problema hattere egy csomo antibiotikumot a beteggel beszedetni helytelen, utannaolvastam es konnyen tonkreteheti a belflorat, helyesen tajekozodtam? Kerem irja meg az On velemenyet, hogy ilyen "sakk-matt" helyzetben mit tudok tenni? Koszonettel Macika

        WEBBeteg szakértő válasza a hasi fájdalom témában

        Tisztelt Kérdező!

        Az antibiotikum szedését erre a panaszra egyéb vizsgálatok hiányában nem javasolnám. A köldök körüli fájdalom lehet bélprobléma (emésztési zavar, összenövések, Meckel-diverticulum), bár az nem jellemző tünet, hogy már a bőr érintésére is fokozódik a tünet. Főként emiatt merül fel bennem, hogy nem övsömör okozza-e a problémát (ez típusosan egy csíkban általában egy testfélen jelenik meg és erős bőrfájdalommal jár).

         Dr. Plósz János gastroenterológus

        Figyelem! A válasz nem helyettesíti az orvosi vizsgálatot, diagnózist és terápiát. A kérdésben megfogalmazottakért portálunk nem vállal felelősséget.

        WEBBeteg szerkesztőség
        Orvos

         WEBBeteg Szakértő

        Kérdés: 2008-10-31 16:54:11; Megválaszolva: 2011. augusztus 12., 09:27

      • Kérdések és válaszok a témakörben:
        Tisztelt Doktor Úr! Problémám évekkel ezelőtt kezdődött, amikor is megjelent egy külső aranyeres csomó a végbélnyílásnál. Spertivel kenegettem, illetve - mivel túl kellemetlennek éreztem volna ezzel orvoshoz fordulni - megtanultam együtt...
        Tisztelt doktornő/úr! 2 hónapja felfázás gyanánt elég komoly antibiotikum kúrát kaptam, konkrétan 5 fajtát. Majd mire kb rendbe jöttem a felfázásból a szervezetem legyengült és újra beteg lettem, ismét antibiotikum. A lényeg, hogy mikor...
        3 hete kb nagyon sok a gyomorsavam. Már a torkomban is érzem és a számban is maro hatás szerü érzés alakult ki.két napja véres a székletem is.
        Tisztelt Doktor Úr! Előző levelemben kérdeztem,hogy a gyomor és nyombélvérzés után Escitalopram tablettával együtt esetleges újabb gasztroenterális vérzés kivédésére Emozul szedhető -e,és megnyugtató választ kaptam Öntől,hogy...
        Tisztelt Dr. Úr. Már jó ideje panaszom van az említett területen. Ha hanyatt fekszem, a köldökömtől 2,3 újnyi távolságra a jobb lábam felé, ha megnyomogatom , mögötte érzékenységet tapasztalok, nevezhetjük nagyon gyenge fájdalomnak....
        Jó napot Lenne egy kérdésem.meg tanácstalan vagyok sokkat eszek de már két három hete nem igen volt s van székletem még hashalytóval sem.a válaszát elöre is köszönöm.
        Tisztelt Doktor Úr!Három éve Flector granulátumtól véres széklet lett-nem intenzív-és gyomorvérzést diagnoztizáltak.Utána néhányszor Advil ,Algoflex és Apranax tabletta használata nem okozott problémát tavalyig,amikor 1 szem Melox-Ep...
        Tisztelt Doktor Nő / Doktor Úr! Panaszaim tavasszal kezdődtek. Torokfájás, hőemelkedés, áll alatti nyirokcsomó duzzanat és gyakori torokköszörülés.Több antibiotikumos kúra ellenére sem volt javulás. Fül orr gégész diagnózisa: akut...
        Tisztelt Doktor Úr/ Doktor Nő! A székletemben az utóbbi időben az elküldött képen látható számomra meghatározhatatlan valamiket látok. Hetente/kéthetente olyan 1-2 alkalommal szokott előfordulni, hogy ilyen dolgok vannak a székletemben. Ezen...
        Laboreredményemen 139 az amiláz ami hasnyálmirigy problémát jelent mit tegyek hogy alacsonyabb legyen mivel csökkentsem ezt az értéket ? köszönöm a választ