• Protexin candid plus-t okozhat pattanásokat?

        Legfrissebb cikkek a témában
         
        Gyakori kérdések

        Kedves Webdoktor!Probiotikumot szeretnék szedni mert nagyon jókat hallottam róla nevezetesen protexin candid plus-t.Ami ezzel kapcsolatban kérdésem lenne hogy pattanásokat ugye nem okoz ez a készitmény?mert problémás a bőröm és az egyik ismerősöm mondta hogy neki szedés alatt kijött pár-addig nem volt neki-és ő erre fogta bár nem volt benne teljesen biztos.Illetve még egy kérdés hogy mik a jótékony hatásai és hogy meddig javasolt ezt szedni?Válaszát előre is köszönöm

        WEBBeteg szakértő válasza a probiotikum témában

        Tisztelt Kérdező!

        Pattanásokat nem kell hogy okozzon a probiotikum készítmény, hiszen csak a normális bélflórát állítja helyre, ezáltal javítva az emésztőrendszer működését. Jótékony hatása pedig az emésztés segítése, a normális bélmotilitás fenntartása, székletrendezés, illetve káros bélbaktériumok elszaporodásának megelőzése. Általában kúraszerű használatát javasoljuk (vagy hetente 1-2 nap, vagy havonta 1 hétig).

        Dr. Plósz János gastroenterológus

        Figyelem! A válasz nem helyettesíti az orvosi vizsgálatot, diagnózist és terápiát. A kérdésben megfogalmazottakért portálunk nem vállal felelősséget.

        WEBBeteg szerkesztőség
        Orvos

         WEBBeteg Szakértő

        Kérdés: 2008-10-20 09:56:51; Megválaszolva: 2011. augusztus 11., 07:25

      • Kérdések és válaszok a témakörben:
        Üdvözlöm! 07.26.-án kaptam B12 1000-es injekciót mert alsó értéken volt a szervezetembe 158 (156-674 között normál). A panaszaim: nagyon...
        Tisztelt Doktor Úr! Bő másfél eve kezdodtek a panaszaim. Szeklet elmaradassal (akar 3napig is) es egy suru vizeleses hasfelpuffadasos tunetegyuttessel.Megdagadt a hasam es forrosag erzes majd pisiles utan megkonnyebbules.Egyre kevesebb étvággyal,ritkan...
        Tisztelt doktor! 4 éve nagyon lerobbantam. Másfél hónap kórház. A májfunkciós értékeim és a fehérvérsejtem az egekben volt. A hasam ból 1,5 l vizet szivattak le. Besárgultam, enni sem bírtam, teljesen legyengültem.Alkoholos problémáim...
        Tisztelt Doktor Úr! Egy kb. 1,5-2 éve fennálló gasztroenterológiai problémáról szeretném kikérni a véleményét. Talán másfél éve kezdődő alhasi panaszaim vannak, amit először mozgásszervinek véltem, ezért nem nagyon foglalkoztam vele....
        Más fel éve naponta 4x5x megyek WC re amit görcsök kísérnek és mindig hig.Akkor kemény a székletem ha napi 1x eszem.
        Üdvözlöm! Nagyjából másfél éve kezdődtek a panaszaim. A vastagbelem jobb oldali, felszálló ágában nehezen meghatározható feszülést, diszkomfort érzést kezdtem tapasztalni és ezzel együtt hasmenésem lett. Ez a tünet tavaly nyáron vált...
        Kb. 2 hete fáj a hasam jobb oldalon a bordaív alatt. Voltam vele orvosnál, de nyomásra nem érzékeny, csak szinte folyamatosan hol erōsebben, hol pedig gyengébben fáj! Vérvételen is voltam, amin csak a koleszterinem volt magas egy nagyon kicsit,...
        Tisztelt doktor úr/nő! 5 napja nagy dolgomat végeztem és éreztem hogy nincs rendben valami. Korábban észleltem minimális mennyiségű vért a papíron de akkor nem fájt még. 2 napja voltam proktológusnál azt mondta hogy egyszerű repedés...
        Bólus adstringens nem hasznâlt aztân Enterol Clarex nem hasznâlt most Smecta mâr kevés széklet van de még maradt ahasmenés néha csak nagyon kevés panaszok nincs Csak puffadás. 10 tasak elfogyott! Mit tegyek szedjen tovâbb!! Gasztronómiai...
        Üdvözlöm! Nekem több kérdésem is lenne. 25 éves férfi vagyok és körülbelelül 3 éve vagyok Crohn-beteg, 2,5 éve tükrözés során ileum és harántvastagbél érintettséget tapasztaltak, de a szövettan nem igazolta a Crohn betegséget. Fél...