• Puffadás

        Legfrissebb cikkek a témában
         
        Gyakori kérdések

        Kedves Doktor Ur/Nő!Több hónapja nagyon gyakran fel van puffadva a hasam és néha fáj az alhasam egy kicsit.Nem vészes inkább a puffadás zavar de gondolom összefüggésben van a kettő.Mit lehetne tenni hogy ez elmuljon illetve mitől lehet ez?Mert nagyon zavar hogy gyakran ilyen nagy a hasam:(Még egy valami amit még megemlitenék nem tudom hogy lehet e összefüggés.Fogamzásgátlót is szedek diane35öt.Összefüggésben lehet e ezzel?Válaszát előre is köszönöm

        WEBBeteg szakértő válasza a haspuffadás témában

        Tisztelt Kérdező!

        A fogamzásgátló inkább hasi fájdalmat, hányingert okozhat. A puffadás a nem megfelelő emésztés következménye lehet (a vastagbélbe jutó tápanyag-maradványokat az ott lévő baktériumok fermentálják). Javasolt a könnyű-vegyes étkezés, bő rostbevitel, probiotikumok fogyasztása, megfelelő mennyiségű testmozgás.

        Tisztelettel:

        Dr. Plósz János gastroenterológus

        Figyelem! A válasz nem helyettesíti az orvosi vizsgálatot, diagnózist és terápiát. A kérdésben megfogalmazottakért portálunk nem vállal felelősséget.

        WEBBeteg szerkesztőség
        Orvos

         WEBBeteg Szakértő

        Kérdés: 2008-10-15 16:25:39; Megválaszolva: 2011. augusztus 10., 18:41

      • Kérdések és válaszok a témakörben:
        Tisztelt Doktor úr!<br> Elmentem gasztroenterologushoz hasi problémák miatt (puffadás, fájdalom évek óta) és beutalt laktóz intolerancia tesztre (vérvétel). 50g laktózt itattak meg velem az első vérvétel után. Az eredmény: 0. Perc...
        Tisztelt Doktor Úr! Problémám évekkel ezelőtt kezdődött, amikor is megjelent egy külső aranyeres csomó a végbélnyílásnál. Spertivel kenegettem, illetve - mivel túl kellemetlennek éreztem volna ezzel orvoshoz fordulni - megtanultam együtt...
        Tisztelt doktornő/úr! 2 hónapja felfázás gyanánt elég komoly antibiotikum kúrát kaptam, konkrétan 5 fajtát. Majd mire kb rendbe jöttem a felfázásból a szervezetem legyengült és újra beteg lettem, ismét antibiotikum. A lényeg, hogy mikor...
        3 hete kb nagyon sok a gyomorsavam. Már a torkomban is érzem és a számban is maro hatás szerü érzés alakult ki.két napja véres a székletem is.
        Tisztelt Doktor Úr! Előző levelemben kérdeztem,hogy a gyomor és nyombélvérzés után Escitalopram tablettával együtt esetleges újabb gasztroenterális vérzés kivédésére Emozul szedhető -e,és megnyugtató választ kaptam Öntől,hogy...
        Tisztelt Dr. Úr. Már jó ideje panaszom van az említett területen. Ha hanyatt fekszem, a köldökömtől 2,3 újnyi távolságra a jobb lábam felé, ha megnyomogatom , mögötte érzékenységet tapasztalok, nevezhetjük nagyon gyenge fájdalomnak....
        Jó napot Lenne egy kérdésem.meg tanácstalan vagyok sokkat eszek de már két három hete nem igen volt s van székletem még hashalytóval sem.a válaszát elöre is köszönöm.
        Tisztelt Doktor Úr!Három éve Flector granulátumtól véres széklet lett-nem intenzív-és gyomorvérzést diagnoztizáltak.Utána néhányszor Advil ,Algoflex és Apranax tabletta használata nem okozott problémát tavalyig,amikor 1 szem Melox-Ep...
        Tisztelt Doktor Nő / Doktor Úr! Panaszaim tavasszal kezdődtek. Torokfájás, hőemelkedés, áll alatti nyirokcsomó duzzanat és gyakori torokköszörülés.Több antibiotikumos kúra ellenére sem volt javulás. Fül orr gégész diagnózisa: akut...
        Tisztelt Doktor Úr/ Doktor Nő! A székletemben az utóbbi időben az elküldött képen látható számomra meghatározhatatlan valamiket látok. Hetente/kéthetente olyan 1-2 alkalommal szokott előfordulni, hogy ilyen dolgok vannak a székletemben. Ezen...