• Gyógyszer hasmenés

        Legfrissebb cikkek a témában
         
        Gyakori kérdések

        Tisztelt doktor úr,doktor nő! Olyan kérdéssel fordulok Önhöz,hogy volt egy derék becsípődésem amire kaptam egy Diprophos injekciót és egy Surgam tablettát aminek szedésére 7nap mulva savtúltengés és hasmenés jelentkezett! Régebben is voltak savas problémáim,de étkezéssel és odafigyeléssel 2éve enyhén van reggelente csak! Székletemmel amúgy is vannak gondok,de most nagyon erős hasmenés jelentkezett 3héttel rá a mai napon és a savam sem akar csillapodni erős gyomorfájdalmaim is vannak, Rennie tablettát szedek rá de nem nagyon akar hatni! Normaflore is probáltam,de nem nagyon javul! Forever Freedom-ot szedek a porckopásomra, nem tudom ez jelenthet-e problémát??? Mi a teendő ilyen hasmenéskor, mivel tudnám megszüntetni ezt a helyzetet??? Hasmenésre Bolus adstringers-t vedtem be! Válaszát előre is köszönöm!

        Dr. Boros Miklós válasza a hasmenés témában

        A hasmenés és a szedett gyógyszerek között nem feltétlenül van ok-okozati összefüggés. Először a hasmenés okát kell kivizsgálni, addig diéta és probiotikum javasolt. Gasztroenterológiai kivizsgálás javasolt.

        Figyelem! A válasz nem helyettesíti az orvosi vizsgálatot, diagnózist és terápiát. A kérdésben megfogalmazottakért portálunk nem vállal felelősséget.

        Dr. Boros Miklós
        általános sebész

        Dr. Boros Miklós

        Kérdés: 2012. július 04., 11:42; Megválaszolva: 2012. július 09., 21:38

      • Kérdések és válaszok a témakörben:
        Tisztelt Doktor úr! 27 éves nő vagyok. Április óta emésztési problémáim vannak. Sárga és narancssárga széklettel kezdődött, ami 2 hónapig tartott. Szedtem protexint nem használt. Akkor jött helyre a székletem színe, amikor elkezdtem...
        Tisztelt Doktor Úr! Panaszaim voltak a székletemmel(néha nyákosabb volt és egyszer kétszer hasmenéses). Elküdött a háziorvos colonoscopiára. Elváltozás nem volt látható. Vettek szövetmintát amelynek eredményében azt írták: Enyhe, nem...
        Tisztelt Cím! Kb. tavasz óta fennálló problémám a nagy mennyiségű büdös bélgázok termelődése.Ez nagyon kellemetlen. Voltam hasi ultrahangon, "a hepar jobb lebenyében focaldoposition-nak megfelelő echodús terület van"- a lelet szerint "18x10...
        Tisztelt Doktorur/holgy! Az lenne a panaszom hogy januarban diagnosztizaltak nalam hasnyalmirigy gyulladast, ezzel 1 hetet korhazban is toltottem viszont ra 3-4 honapra ismet jelentkeztek hasi panaszok akkor azt momdtak hogy lehetnek uto fajasai a...
        Tisztelt Doktor úr!28 éves nő vagyok 2 hónapja szültem császármetszéssel,keserűsóra meg pezsgőkúpra sem akart megindulni a székletem stigmosant kaptam ami megindította,de azóta is bélproblémával küzdök ami a következő tünetekben...
        Tisztelt Doktor Úr! Csatolom az eredményeimet, az egyéni méréseimet időpont szerint, illetve alább a korábbi kérdésem, illetve az Ön válasza. Laktulóz...
        Tisztelt Doktor Úr! Kérdésem a következő lenne: Laktulóz tesztem eredménye: 1.fújás:0, 2:0, 3:0, 4:0, 5:5, 6:0, 7:47, 8:72, 9:99. Az utolsó három magas érték mire utalhat? Laktóz tesztem eredménye: 1. fújás: 5, 2:6, 3:7, 4:6, 5:31, 6:108,...
        Tisztelt Doktor Úr/ Doktornő! Több mint egy éve küszködöm gyomor, illetve bél panaszokkal( puffadás,kis mennyiségű ételtől is már gyakori teltségérzet ami egész nap tart). Volt egy vakbélműtétem tavaly májusban, azóta panaszaim nem...
        Üdvözlöm. A problémám augusztusban kezdődött. Több napig nem volt székletem, fel voltam puffadva. Gyógyszer segítségével a panaszom elmúlt. Azóta előjön időközönként, viszont 2-3 hete 2 nap kimarad a székelések között. Szeptember...
        Tisztel Doktor Úr/Nő Azzal szeretném kezdeni,hogy 2008-ban FNH miatt történt májműtét. Tünetmentes voltam ez év elejéig.A lényeg,hogy májusban történt hasi CT,ma pedig Máj MR,ennek eredményét írnám le. A hepar VII.segmentumában 10mm-es...