• Túl sok alvás

        Legfrissebb cikkek a témában
         
        Gyakori kérdések

        Tisztelt doktor úr / nő! Azt hiszem,túl sokat alszom.Éjszaka mindig 9 órát alszom,ezenkívül délután is aludnom kell 2 órát.Eddig nem aludtam délután,kb 1 hete szoktam rá erre (most meg is tehetem,mert nyári szünetem van),de azt hiszem,ez talán túl sok.És nem tudom,mi lesz velem,ha megkezdődik az iskola (egyetemre járok,estig óráim vannak).A koffeines italoktól sajnos hasmenésem van. Hónapok óta folyamatos álmosság és ásítozás gyötört,nem tudtam az okát (napi 9 órát aludtam,naponta sportoltam akkor is,mint most).Elmentem orvoshoz 2 héttel ezelőtt,csináltak labort.Magnéziumot és folsavat kell szednem.Milgamma injekciót is kaptam 5 alkalommal. Amióta 11 órát alszom naponta,egyáltalán nem ásítozom napközben,és jól érzem magam.De nem tudom,normális-e,hogy nekem 11 órát kell aludnom naponta? Válaszát köszönöm!

        Dr. Csuth Ágnes válasza a fáradtság témában

        Kedves Kérdező! A laborban milyen eltérések voltak? Például vérszegénység, pajzsmirigy alulműködés okozhat fokozott álmosságot, fáradtságot, de oka lehet még alacsony vérnyomás is, egyes gyógyszerek szedése, pszichés okok, túlhajszoltság is. Szedjen multivitamint, magnéziumot, mérje a vérnyomását, mozogjon sokat, fogyasszon bő folyadékot.

        Figyelem! A válasz nem helyettesíti az orvosi vizsgálatot, diagnózist és terápiát. A kérdésben megfogalmazottakért portálunk nem vállal felelősséget.

        Dr. Csuth Ágnes
        családorvos

        Dr. Csuth Ágnes

        Kérdés: 2011. augusztus 15., 18:09; Megválaszolva: 2011. augusztus 16., 11:15

      • Kérdések és válaszok a témakörben:
        Tisztelt Doktor Úr! 2017. 09.18-án laparoszkópos gyomorcsonkoló műtétem volt (Billroth 2), amelynek során eltávolították a gyomrom alsó 2/3 részét, egyúttal az epehólyagot is eltávolították. A műtét oka ismeretlen eredetű tumor a gyomor...
        GERD diagnózis 2002-ben Epés reflux miatt motiliumot szedtem, egészen 2017.szeptemberig. Ekkor saját döntésem alapján (teljesen panaszmentes voltam) abbahagytam a motilium szedését. 2018.02. hónaptól érzem ismét ugyanazokat a tüneteket,mint...
        Üdvözlöm. A mai nap mikor wc- voltam. Sok vér távozott a székletemmel együtt. Nagyon megíjedtem, mert 2014 ben rosszindulatú petefészekrákot diagnoztizáltak. Jelenleg tünetmentes vagyok. Ez mi lehet. Aranyér,vagy sürgösen keressek fel egy...
        Tisztelt Doktornő! Szíveskedjen a mellékletben elküldött labor eredményt kiértékelni részemre. A gyógyszerek amit szedek: Covarex kombi: R-5mg 1 szem, Covercard: E:-5 mg-osból 1/2 szem. Asa: E: 1 szem. Kérem adjon néhány jó tanácsot,...
        Tisztelt Doktor úr! 2017 áprilisában kezdődtek panaszaim: haspuffadás, hányinger, hányás, székrekedés, ami mostanra már hasmenés, illetve bal oldalon köldök vonalában szúró érzés táplálkozás után. Gasztroenterológiára kaptam...
        Üdvözlöm . Mellkas röntgenen voltam és ezt a leletet kaptam hogy a rekesz éles konturu, a sinusok szabadok. A tüdök norm. Légtartalmuak. A hilusokon ill. Bázisokon az interstitialis szövet felszaporodott. Szeretném tudni hogy mi a baj. Köszönöm
        Tisztelt Doktornő/Doktorúr! Körülbelül 2 éve jelentkeztek először a tüneteim, és azóta is időközönként előjönnek. Általában különböző méretű, de olykor hatalmas, tenyérnyi nagyságú véraláfutások jelennek meg leginkább a bal...
        Segiségét szeretném kérni. Tüneteim a következők, ami minden hónapban előjőn és 1,2 napig tart. Heves szívdobogás érzése,mellkas fájdalom elől, hátul, jobb szem gyomás, ingerlékenység, izzadás, böfögés, puffadás, hányás ez...
        Tisztelt Dr. Úr! Az elmúlt 20 évben emésztési problémáim vannak. 15 éve epeműtétem volt, ezután helicobaktérium fertőzésre kaptam kezelést, de továbra is maradtak a problémáim, ami hányás, hasmenés, fejfájás, fáradtság, emésztési...
        Tisztelt Plósz János dr.Úr! Én is sárospataki születésű vagyok és a gimnázium befejezéséig otthon laktam.Szüleimnek volt egy Plósz Márta néni ismerőse. Ezen bevezető után írom a problémámat. A főétkezések után gyakran van...