• Aszpartam tartalmú antibiotikum

        Legfrissebb cikkek a témában
         
        Gyakori kérdések

        Tisztelt Címzett! Tudomásom szerint az aszpartam egyfajta idegméreg. Felháborodva vettem tudomásul, hogy gyermekem torokgyulladására felírt antibiotikum tartalmaz aszpartamot. Kérdésem, hogy minden antibiotikum tartalmaz aszpartamot? Csak remélni tudom, hogy a felírt mennyiség nem lehet káros a kislányomra. (2*3 ml), sem most sem később! Amennyire tudjuk, próbáljuk kizárni a mérgeket az étrendünkből, erre pont a gyógyulást eredményező gyógyszer tartalmazza a mérget. Több mint irónia!

        Dr. Csuth Ágnes válasza a antibiotikum témában

        Kedves Kérdező! Az aszpartam egy mesterséges édesítőszer, nem tekinthető méregnek, ezért van benne gyógyszerekben, de ha ódzkodik, hogy ezt adja gyermekének, akkor kérje meg az orvost, hogy írjon fel egyéb antibiotikumot, ami nem tartalmaz aszpartamot.

        Figyelem! A válasz nem helyettesíti az orvosi vizsgálatot, diagnózist és terápiát. A kérdésben megfogalmazottakért portálunk nem vállal felelősséget.

        Dr. Csuth Ágnes
        családorvos

        Dr. Csuth Ágnes

        Kérdés: 2011. június 21., 18:27; Megválaszolva: 2011. június 22., 15:06

      • Kérdések és válaszok a témakörben:
        Tisztelt Dr. Plósz János! Igazából nem tudom, hogy Önnek kell-e leírnom a problémám. Múlt héten jelentkezett nálam a véres széklet. Élénk piros színű vér látható a székletem tetején. Mikor keményebb a székletem akkor fordul ez elő....
        Tisztelt Doktor Úr! Január 8-a után hugyúti fertőzésre szedtem Morualt, ez 3 napig kering a szervezetben, majd Savulint 2 napig, majd mivel az panaszokat okozott Fromilid Uno 600-at szedtem 7 napig. Ez alatt és után szedtem probiotikumot, azonban...
        Tisztelt Doktor Úr! 2017. 09.18-án laparoszkópos gyomorcsonkoló műtétem volt (Billroth 2), amelynek során eltávolították a gyomrom alsó 2/3 részét, egyúttal az epehólyagot is eltávolították. A műtét oka ismeretlen eredetű tumor a gyomor...
        GERD diagnózis 2002-ben Epés reflux miatt motiliumot szedtem, egészen 2017.szeptemberig. Ekkor saját döntésem alapján (teljesen panaszmentes voltam) abbahagytam a motilium szedését. 2018.02. hónaptól érzem ismét ugyanazokat a tüneteket,mint...
        Üdvözlöm. A mai nap mikor wc- voltam. Sok vér távozott a székletemmel együtt. Nagyon megíjedtem, mert 2014 ben rosszindulatú petefészekrákot diagnoztizáltak. Jelenleg tünetmentes vagyok. Ez mi lehet. Aranyér,vagy sürgösen keressek fel egy...
        Tisztelt Doktornő! Szíveskedjen a mellékletben elküldött labor eredményt kiértékelni részemre. A gyógyszerek amit szedek: Covarex kombi: R-5mg 1 szem, Covercard: E:-5 mg-osból 1/2 szem. Asa: E: 1 szem. Kérem adjon néhány jó tanácsot,...
        Tisztelt Doktor úr! 2017 áprilisában kezdődtek panaszaim: haspuffadás, hányinger, hányás, székrekedés, ami mostanra már hasmenés, illetve bal oldalon köldök vonalában szúró érzés táplálkozás után. Gasztroenterológiára kaptam...
        Üdvözlöm . Mellkas röntgenen voltam és ezt a leletet kaptam hogy a rekesz éles konturu, a sinusok szabadok. A tüdök norm. Légtartalmuak. A hilusokon ill. Bázisokon az interstitialis szövet felszaporodott. Szeretném tudni hogy mi a baj. Köszönöm
        Tisztelt Doktornő/Doktorúr! Körülbelül 2 éve jelentkeztek először a tüneteim, és azóta is időközönként előjönnek. Általában különböző méretű, de olykor hatalmas, tenyérnyi nagyságú véraláfutások jelennek meg leginkább a bal...
        Segiségét szeretném kérni. Tüneteim a következők, ami minden hónapban előjőn és 1,2 napig tart. Heves szívdobogás érzése,mellkas fájdalom elől, hátul, jobb szem gyomás, ingerlékenység, izzadás, böfögés, puffadás, hányás ez...