• Fokozott lábizzadás

        Legfrissebb cikkek a témában
         
        Gyakori kérdések

        Tisztelt szakértő! Körülbelül másfél éve kezdődött az erős lábizzadásom. Elég kellemetlen, hiszen a cipőmben erős bűz keletkezik és annak levételekor méterekre elterjed, főleg akkor, ha zokni nélkül használom, ami melegebb idő esetén, szandálban elkerülhetetlen. Szinte minden anyagú cipőt kipróbáltam már... Nem viszket és nincs bőrpír sem, nem is hámlik. Bőrkeményedés minimálisan van jelen. Arra szeretnék választ kapni, hogy lehet-e ez hormonális probléma a koromnál fogva vagy bőrgomba esetleg (bár erre utaló jel nincs). Illetve, hogy milyen kezeléssel tudnám megszüntetni. Válaszát előre is köszönöm!

        Dr. Csuth Ágnes válasza a izzadás témában

        Kedves Kérdező! A cipők kifertőtlenítése javasolt, ehhez formalinos kendőt kell használni, és a cipőt lezárt tasakba kell helyezni több órára. Az izzadás ellen alkalmazzon solutio antisudorica oldatot, ez hatékony a panaszok megelőzésében. Ha a fokozott izzadás nemcsak melegben alakul ki, akkor ellenőriztesse a pajzsmirigy-funkciót!

        Figyelem! A válasz nem helyettesíti az orvosi vizsgálatot, diagnózist és terápiát. A kérdésben megfogalmazottakért portálunk nem vállal felelősséget.

        Dr. Csuth Ágnes
        családorvos

        Dr. Csuth Ágnes

        Kérdés: 2011. június 07., 23:49; Megválaszolva: 2011. június 08., 11:30

      • Kérdések és válaszok a témakörben:
        Tisztekt Dr Úr Olyan tüneteim vannak, amikkel nem tudom kihez is fordulhatok. Első tünet amikor is egésznap teltség érzés van a gyomromban. Majd következő napon már apró nyilalások vannak a vékonybélnél itt ott étel, ital fogyasztásakor,...
        Kedves Dr. Molnár Dóra! Anyukám labor eredményeiben hónapok óta magas a creatin kináz értéke (312). Megerőltető fizikai tevékenység nem volt. A CKMB érték normális. A háziorvosa nem tanácsol semmit, hogy milyen orvosnál kellene ennek...
        Tisztelt doktor úr! 4 nappal ezelőtt a méhszáj sebemet kezelték és ezután a SILVER-Q hüvelykapszulát kell alkalmaznom 6 napig, majd a Gynoflor hüvelytablettát kell használnom. A problémám az lenne, hogy a nőgyógyásszal nem tudattam, hogy 4...
        Kedves Doktor Úr! Ételintolerancia vizsgálat (vérből) mérsékelt tejallergiát mutatott ki. A vizsgálat bőrgyógyászati problémák miatt volt szükséges. A vizsgálat kazeinre negatív lett, így nem világos számomra, hogy a tej mely...
        Tisztelt Doktor Úr ! Fogamzásgátló tablettát szedek (Lyndinette 20) Egy hónapja kezdtem el szedni, de mellette rendszeresen edzek konditeremben, és KÜLSŐ ARANYEREM keletkezett, nem tudom pontosan, hogy trombotizált aranyérről van-e szó,időként...
        Tisztelt Doktornő! Jó 7-8 hónapja vettem észre, hogy a jobb oldalon, a homlokom csúcsa felett, a hajas fejbőrömön van egy mélyedés, illetve ároknak nevezném, kb 10 centisnek mondanám, íves formájú, onnan fentről a haléntékomig halad...
        Üdvözlöm! Az én panaszaim már évek óta tartanak. A családban van visszeres, szívbeteg és cukorbeteg is. Nálam korábban még szívritmuszavart állapítottak meg és dohányoztam kb 4 évig. Az alábbi tüneteket vettem észre magamon: homályos...
        Üdvözletem. Neurológiàn kaptam egy Betahistin-ratiopharm 24mg tablettàt amiből 2×1et kell beszednem. Viszont a lábaim elkezdtek fàjni így elkezdeném szedni a detralexet is.a kérdésem, hogy a kettő gyógyszer együtt szedhető e?a màsik...
        Olyan kerdesem lenne, hogy a koldokom belseleje nyomasra nagyon faj 3-4napja , ha kohogok is beszur vagy ha tusszpgok. Illetve ha mondjuk hidat akarnek csinalni , ahogy megfeszul is nagyon faj. MITOL lehet ? Komoly a baj ?
        Tisztelt Doktor Ur! 27 hetes kismama vagyok, most készült egy vérvizsgálat, mely szerint a CMV Igg és CMV igm értékem is pozitív. CMV igg: (27 mol) pozitív CMV igm: (29) pozitív Aviditás magas (4 hónapnál régebbi fertőzés) Utolsó...