• Trigliceridek!

        Legfrissebb cikkek a témában
         
        Gyakori kérdések

        Tisztelt Dr.Nő/Úr! Már 4-5 hónapja szedek gyógyszert a magas vérzsír szintre. Eddig az volt a baj, hogy vékony vagyok(49kg.,szülés utáni versenysúlyom),most fölszedtem pár kg.-ot(55kg. vagyok), és egyből magas lett a trigliceridem: 3,08. Szedtem a 20 mg-os Xeter-t 3 hónapig, most szedem a 267 mg-os Lipidil-t, mert a koleszterinem helyreállt. Még több, mint 1 hónapig kell szednem, kúraszerűen. Meddig tart még ez az állapot, Én már nem szeretnék több gyógyszert szedni. Helyreállhat ez valamikor? Előre is köszönöm válaszát. Tisztelettel: Kisili

        Dr. Csuth Ágnes válasza a lipid témában

        Kedves Kérdező! A gyógyszerszedés időtartamát nem tudom előre megjósolni. Az viszont biztos, hogy önnek szigorú zsír- és szénhidrátszegény diétát kell folytatni ahhoz, hogy rendeződjenek a laborparaméterek. Elméletileg csak így van esélye helyreállni a zsíranyagcserének egyszer gyógyszer nélkül.

        Figyelem! A válasz nem helyettesíti az orvosi vizsgálatot, diagnózist és terápiát. A kérdésben megfogalmazottakért portálunk nem vállal felelősséget.

        Dr. Csuth Ágnes
        családorvos

        Dr. Csuth Ágnes

        Kérdés: 2011. május 03., 15:07; Megválaszolva: 2011. május 04., 12:20

      • Kérdések és válaszok a témakörben:
        Tisztelt Doktor Úr! 2017. 09.18-án laparoszkópos gyomorcsonkoló műtétem volt (Billroth 2), amelynek során eltávolították a gyomrom alsó 2/3 részét, egyúttal az epehólyagot is eltávolították. A műtét oka ismeretlen eredetű tumor a gyomor...
        GERD diagnózis 2002-ben Epés reflux miatt motiliumot szedtem, egészen 2017.szeptemberig. Ekkor saját döntésem alapján (teljesen panaszmentes voltam) abbahagytam a motilium szedését. 2018.02. hónaptól érzem ismét ugyanazokat a tüneteket,mint...
        Üdvözlöm. A mai nap mikor wc- voltam. Sok vér távozott a székletemmel együtt. Nagyon megíjedtem, mert 2014 ben rosszindulatú petefészekrákot diagnoztizáltak. Jelenleg tünetmentes vagyok. Ez mi lehet. Aranyér,vagy sürgösen keressek fel egy...
        Tisztelt Doktornő! Szíveskedjen a mellékletben elküldött labor eredményt kiértékelni részemre. A gyógyszerek amit szedek: Covarex kombi: R-5mg 1 szem, Covercard: E:-5 mg-osból 1/2 szem. Asa: E: 1 szem. Kérem adjon néhány jó tanácsot,...
        Tisztelt Doktor úr! 2017 áprilisában kezdődtek panaszaim: haspuffadás, hányinger, hányás, székrekedés, ami mostanra már hasmenés, illetve bal oldalon köldök vonalában szúró érzés táplálkozás után. Gasztroenterológiára kaptam...
        Üdvözlöm . Mellkas röntgenen voltam és ezt a leletet kaptam hogy a rekesz éles konturu, a sinusok szabadok. A tüdök norm. Légtartalmuak. A hilusokon ill. Bázisokon az interstitialis szövet felszaporodott. Szeretném tudni hogy mi a baj. Köszönöm
        Tisztelt Doktornő/Doktorúr! Körülbelül 2 éve jelentkeztek először a tüneteim, és azóta is időközönként előjönnek. Általában különböző méretű, de olykor hatalmas, tenyérnyi nagyságú véraláfutások jelennek meg leginkább a bal...
        Segiségét szeretném kérni. Tüneteim a következők, ami minden hónapban előjőn és 1,2 napig tart. Heves szívdobogás érzése,mellkas fájdalom elől, hátul, jobb szem gyomás, ingerlékenység, izzadás, böfögés, puffadás, hányás ez...
        Tisztelt Dr. Úr! Az elmúlt 20 évben emésztési problémáim vannak. 15 éve epeműtétem volt, ezután helicobaktérium fertőzésre kaptam kezelést, de továbra is maradtak a problémáim, ami hányás, hasmenés, fejfájás, fáradtság, emésztési...
        Tisztelt Plósz János dr.Úr! Én is sárospataki születésű vagyok és a gimnázium befejezéséig otthon laktam.Szüleimnek volt egy Plósz Márta néni ismerőse. Ezen bevezető után írom a problémámat. A főétkezések után gyakran van...