• Izzadás elleni krém

        Legfrissebb cikkek a témában
         
        Gyakori kérdések

        Szeretném megkérdezni hogy érdeklődtem egy bizonyos izzadás elleni krémről a neve DRICLOR, azt olvastam hogy nagyon hatásos de utána a bőr nagyon viszketni fog,szeretném megtudni hogy ez okozhat-e rákot vagy más betegségeket,lahatnek káros hatásai??már nem tudok mit kiprobálni túlzott izzadás ellen..semmi sem segít!Köszönöm Kiss Timea

        Dr. Csuth Ágnes válasza a izzadás témában

        Kedves Tímea! Ez is aluminium tartalmú izzadásgátló. Rákot nem okoz, mert különben nem forgalmaznák, de irritációt, allergiát okozhat mint bármely más külsőleges szer.

        Figyelem! A válasz nem helyettesíti az orvosi vizsgálatot, diagnózist és terápiát. A kérdésben megfogalmazottakért portálunk nem vállal felelősséget.

        Dr. Csuth Ágnes
        családorvos

        Dr. Csuth Ágnes
        PharmaPlaza

        Kérdés: 2011. április 17., 20:23; Megválaszolva: 2011. április 19., 08:52

        Tudjon meg többet: izzadás
      • Kérdések és válaszok a témakörben:
        Tisztel Doktor úr! Olyan ügyben érdeklődnék,hogy Candida gomba elszaporodása létezik,vagy csak egy kitalált marketing fogás,ha létezik akkor van-e rá esetleg teszt!? Volt egy két oldali lágyéksérv műtétem,amit háló beültetéssel...
        Tisztelt Doktor Úr! Februárban műtöttek vesedaganattal. Nem távolították el a vesét, tumorresectiót nephrectomiát végeztek. 4 nap után haematuria indult (nem kelhettem fel pár napig), ami szerencsére elmúlt. De a seb mintegy 40 napig...
        Tisztelt Dr.nő!Hónapokig tartó hasmenésemen a laktóz és a glutén kerülésével sikerült változtatnom,miután a tükrözések és a CT eredményei negatívok lettek.November elején lesz még H2 Levegő teszt és nem tudom álljak-e vissza a korábbi...
        Tisztelt Doktor Úr! Az alábbi- visszatérő- panasszal fordulok Önhöz, kérem a segítségét. Pár éve (öt és fél pontosabban), egyik reggelinél hányingerem lett, mely azután 2-3 hónapon keresztül kitartott. Nem sokat tudtam enni és állandó...
        Tisztelt Doktor Úr! 5 évvel ezelőtti hasi CT-vizsgálat során kiderült, hogy májnagyobbodásom van, melyet azóta az évenkénti hasi UH-vizsgálat is alátámaszt. Elváltozások, panaszok, melyeket évek óta tapasztalok: - halvány kontúrú...
        Tisztelt doktornö Egyszer már rtam magának egy terhesség megszakitás utáni nyomásra történö váladékozásrol a bal melleben (május23.án volt a mütét) a probléma még most is fennáll voltam vele onkologián aki elküldött egy mammográfia...
        Tisztelt Doktor Úr! 40 éves 47 kg súlyú nő vagyok, igazolt GERD-m van 5 éve. Rapyprazolt szedek reggel-este 20-20 mg-ot. Előzményként röviden 2011 NERD+Helicobacter, 2013 GERD, 2015 1 antrum, 1 cardia fekély, valamint vékonybél oedema....
        Tisztelt Doktornő! 23 éves nő vagyok. Másfél éve kezdődtek a panaszaim. Akkor fogamzásgátló gyógyszert szedtem PCO miatt. Majdnem minden nap rohamaim voltak.(kissebb vagy nagyobb) A rohamaim alatt a baloldalam reszketett, és nem bírtam a bal...
        Minap arra ébredtem hajnalban hogy vérzik az orrom. Mivel soha nem szokott és az arcom is "égett" megmértem a vérnyomásom és az értéke 150/90 volt. Másnap reggel egész éjszakai nyugodt alvás után 143/82 volt. Egy óra múlva már csak 111/72...
        Tisztelt Doktor Úr! Jangee fogamzásgátlót szedek kb fél éve. A legutóbbi levélnél a második hét utolsó napján kimaradt egy szem, de a tájékoztató azt írta rendre szedjem tovább ami meg is történt, ám egy héttel később láttam hogy a...