• Fejfájás,piros arc

        Legfrissebb cikkek a témában
         
        Gyakori kérdések

        Tisztelt Doktor Úr/ Nő! A kérdésem a következő lenne: 24 éves férfi vagyok, vékony testalkatú, sportos, káros szenvedélyektől 100%osan mentes! Van nekem egy olyan problémám, hogy az arcom folyamatosan piros. Ez születésem óta velem van. Normál helyzetben nem olyan vészes/de ez igen ritka/, bár akkor is elég erőteljesen piros! Mozgás közben vagy stressze helyzetben nagyon kivörösödik az arcom, a nyakamon szorító érzést érzek, a fejem is fájni kezd, pulzáló érzést érzek a fejemben, sőt van olyan hogy az agyamban érzem az ér lüktetését!/nyilván való, hogy az arcpiroságom végedt egyre jobban streszben érzem magamat, és így csak fokozodik/ Számomra ez az arc pirosság Nagyon zavaró jelenség/mások számára is/, mivel gátol minden téren, mind munkában, mind Magán életben!!! Mit lehet ez ellen tenni és mitől alakul ki ilyen probléma? Tanácsot kérnék, hogy mivel lehetne enyhíteni esetleg Megszüntetni az ilyen tüneteket. A válaszát előre is nagyon Köszönöm. Jelige: Piros arcbőr

        WEBBeteg szakértő válasza a stress témában

        Kedves 24 éves!

        Ez nem betegség, csupán így reagál a szervezete a stresszre. A stresszhormonok hatására a bőr alatti erek fokozottabban kitágulnak, megnő bennük a vérkeringés, ez okozza a panaszt. Próbáljon meg stresszkezelési gyakorlatokat elsajátítani, pl. légzéstechnikák, relaxációs gyakorlatok. Talán megnyugtató, és önbizalmat ad, ha van önnél mindig Ruboril kenőcs, vegyen egyet a patikában, ez csökkenti az arc pirosságát.

        Figyelem! A válasz nem helyettesíti az orvosi vizsgálatot, diagnózist és terápiát. A kérdésben megfogalmazottakért portálunk nem vállal felelősséget.

        Dr. Boros Miklós
        általános sebész

        Dr. Boros Miklós
        Kedves Kérdezőnk!
        Amennyiben elégedett volt a válasszal, kérjük, támogassa a rovat működését egy emelt díjas SMS elküldésével. Az SMS díja bruttó 329 Ft.
        Kérjük, küldje el a WB szót a következő telefonszámra:

        06-90-642-541
        PharmaPlaza

        Kérdés: 2010-01-26 10:47:10; Megválaszolva: 2010. január 26., 10:47

        Tudjon meg többet: stress
      • Kérdések és válaszok a témakörben:
        Kedves Doktor úr! Az én helyzetem úgy kezdődött hogy november végén a menstruációm utolsó napján lefeküdtem a barátommal,és kiszakadt a gumi. 12 órán belül bevettem az Escapelle nevű gyógyszert. Semmi mellékhatás nélkül, a gyógyszer...
        Üdvözlöm doktor Úr! Két éve crohn betegségem van. Arról szeretnék érdeklődni, hogy ezzel a betegséggel jogosult vagyok e valamilyen támogatásra a közgyógyon kívül? Illetve azt szeretném még megkérdezni, hogy ez tartós betegségnek...
        Tisztelt Doktor Úr! Már 2010 óta refluxom van. Több gyógyszer után a Nexium vált be. Volt felmaródásom és Helicobacterom is, ami kezelve lett. Azóta napi 1 Nexiumot szedek.Azt mondták, hogy néha hagyhatok szüneteket hónapokra a Nexiumból, ha...
        Tisztelt Doktor ÚR! Érdeklődni szeretnék,hogy 24 éves vagyok és a székletem ürítéskor nem henger alakú hanem inkább laposabb lepényszerü. Márciusba voltam occult vérteszt, vérvétel, ultrahang, tumormarker, vizsgálatokon és minden jó...
        Tisztelt Doktor Úr! Tegnap reggel óta, baloldali lágyék és has közötti, tehát konkrétan has alatti részen fáj nagyon.6 évvel ezelőtt volt egy jobb oldali lágyéksérv műtétem, és hasonlót éreztem akkoris.Voltam ma orvosnál, a Dr úr...
        Tisztelt Doktor Úr ! LABOR LELETEM VÉLEMÉNYEZÉSSÉT KÉREM. KÜLÖNÖSEN A VESE ÉS A MÁJ FUNKCIÓ MÜKÖDÉSE A LABOR LELET ALAPJÁN:...
        Tisztelt Doktor Úr! Elég összetett kérdést szeretnèk feltenni. Előzmény: 2 hónappal ezelőtt volt kb az utolsó inszeminatiom. De abba hagytuk a 4-dik utàn az orvos javaslatára hogy lombik ön folytatjuk. Nekem a jelenlegi problémàm hogy a...
        Tisztelt Doktornő! 1 éve voltam vért adni, akkor nem kaptam levelet meg semmilyen értesítést, hogy baj lenne a véremmel. Ön szerint ha netán elkeveredne a levél küldenének újat, vagy értesítettek volna telefonon? Majd most is szeretnék vért...
        Tiszteletem! Bal mellékherémet megvizsgálva azt vettem észre hogy egy max 1 miliméternyi golyó van a mellékhere végén, ahol csatlakozik a két here. A jobb oldali nagyobb egy kicsivel és kemény, vagyis jól kitapintható. Ennek pedig a vége nem...
        Tisztelt Dr. Lakos András! Ma injekcióztam a térdét egy ESBL pozitív betegnek, és az injekciózás közben az arcomra, meg a karomra fröccsent az injekció tartalma, mert valami miatt nehezen tudtam beadni az ízületbe az injekciót. Utána...
        Jó napot kívánok! Missd abortuszom után 2 hétre se múlt el a vérzésem elmentem hogy megvizsgáltassam magam vmi vér maradt a méhemben erre kaptam Zinamot és ergamot most már 1 héten kétszer is voltam ultrahangon az orvos azt mondta hogy nem...
        Tisztelt Doktor Úr! Évek óta tartó, havonta-másfél havonta visszatérő gyomorfájással küzdök, ami ilyenkor akár egy hétig is eltart. A gyomortükrözés eredményéről szeretném megkérdezni, hogy mit jelent, mert a kezelőorvosomhoz...
        Tisztelt Dr.Nő kérem segítsen. A tegnapi nap folyamán a délutáni órákban unoka öcsém (4 éves)már másodszori alkalommal elkezdet feltűnően és félelmetessen feldagadni az arca,szája,segglyuka körül, szeme , végtagjai ,ujjai, és amíg a...
        Üdvözlöm! Szeptember óta a tüneteim változatlanok,folyamatos fáradtság érzet,látás zavaraim vannak(jól látok,élesen is,nincs homályos látás,kettős látás,de érzem a szememen hogy valami nem stimmel.)Heti szinten legalább egyszer mindig...
        Üdvözlöm! Olyan 8 éve, volt egy sorozatos nyirokcsomó megnagyobbodásom, ami következtében olyan gumóim lettek, hogy szemmel láthatóak voltak. Aztán kb még egy év se telt el, ezek ugyan nem tűntek el, viszont többszörösen lecsökkent a...
        Tisztelt Doktornő! Nagyjából másfél hónapja kezdődtek a tüneteim, amik meglehetősen megkeserítik a mindennapjaimat. Az egész egy erős nyak és vállfeszüléssel kezdődött, ami szinte folyamatosan fennállt. Az izmaim nem fájdalmasak,...
        Tisztelt Dr. Úr! 4 évig lindynette 20 fogamzásgátlót szedtem. 2 hónapja abbahagytam mert nem volt párom, azóta egyszer rendben megjött a menstruációm. Újra szeretném kezdeni, megmaradt még 2 levéllel. Szükséges orvosi vizsgálat vagy...
        Tisztelt Címzett! Lombik programban veszek részt, Et+8 nap erős görcsös vérzésem jelentkezett, valószínűleg nem tapadt meg.Forduljak orvoshoz, vagy 3 hónap pihenő? Mi az oka progipótlás ellenére a korai vérzésnek? Dné
        Tisztelt Doktor Úr! A követező tüneteket tapasztaltam az elmúlt időszakban. - enyhe égő, nyomó, szúró érzés a végbél tájékán, elsősorban üléskor - székelés után és lefekvéskor is időként lüktető érzés a végbél körül -a...
        Tisztelt Doktor Úr! Hajhullással fordultam az orvosomhoz, aki elküldött allergia tesztre. Az IgE teszt a következőket mutatta alacsony szinten( 0,72-3,59 kU/l) allergiás vagyok a földimogyoróra, mogyoróra,kókuszdióra, mandulára,zellerre,...