• Áttetsző erek a testen.

        Legfrissebb cikkek a témában
         
        Gyakori kérdések

        Kedves Dr.úr/nő! Kb 2 hete figyelmes lettem arra hogy a tenyeremen teljes mértékben átrajzolódnak a lila-kék erek.Utána észre vettem a mellemen a hasamon és a lábamon is a jelenséget.Nagyon aggaszt a dolog hiszen elotte nem igy nezett ki.Nyirokcsomó, kéz és lábfej fájdalom, érzékenység,zsibbadás miatt jelenleg szerológiai vizsgálat folyik.Erős szívdobogás érzésem és magas pulzusszámom van elég sűrűn.Bár ez már az aggodalomtól is lehet.Mi okozhatja ezt a fajta bőr elváltozást?A tüneteknek lehet köze egymáshoz?

        Dr. Szanyi Andrea válasza a erek témában

        Kedves Kérdező! Látatlanban nehéz véleményt mondani. A leírt panaszok, illetve folyamatban levő vizsgálatok sajnos semmilyen konkrétumot nem tartalmaznak, így nehéz az összefüggés lehetőségéről bármilyen állásfoglalást mondanom. Az érrajzolat hátterében állhat alkati elváltozás, esetleg vénás értágulat, összefügghetnek a szív- és keringési tüneteivel, izgatottságától, inkább következménynek mint önálló elváltozásnak tűnik. Javaslom, keresse fel kezelőorvosát a problémával.

        Figyelem! A válasz nem helyettesíti az orvosi vizsgálatot, diagnózist és terápiát. A kérdésben megfogalmazottakért portálunk nem vállal felelősséget.

        Dr. Szanyi Andrea
        belgyógyász, háziorvos, geriáter

        Dr. Szanyi Andrea

        Kérdés: 2017. szeptember 04., 17:56; Megválaszolva: 2017. szeptember 11., 20:23

      • Kérdések és válaszok a témakörben:
        Tisztelt Doktorúr!A következő problémával kapcsolatban szeretnék önttől tanácsot kérni!Kb kéthonapja jelentkezett nálam hasi fájdalom ami nyomásra nem mutattható ki,hogy honan ered ez néha elmulik néha vissza jön ezzel egy időben...
        Tisztelt Dr. Plósz János! Igazából nem tudom, hogy Önnek kell-e leírnom a problémám. Múlt héten jelentkezett nálam a véres széklet. Élénk piros színű vér látható a székletem tetején. Mikor keményebb a székletem akkor fordul ez elő....
        Tisztelt Doktor Úr! Január 8-a után hugyúti fertőzésre szedtem Morualt, ez 3 napig kering a szervezetben, majd Savulint 2 napig, majd mivel az panaszokat okozott Fromilid Uno 600-at szedtem 7 napig. Ez alatt és után szedtem probiotikumot, azonban...
        Tisztelt Doktor Úr! 2017. 09.18-án laparoszkópos gyomorcsonkoló műtétem volt (Billroth 2), amelynek során eltávolították a gyomrom alsó 2/3 részét, egyúttal az epehólyagot is eltávolították. A műtét oka ismeretlen eredetű tumor a gyomor...
        Üdvözlöm ! Elkeseredésemben irok Ónnek . Több mint 10hónapja állnak fenn panaszaim.Rengeteg orvosnál voltam ,magán szférában is. Tüneteim-szédülés,fulladás,hasfájás,hasi diszkomfort érzés,szúrás,jobb oldalon...
        GERD diagnózis 2002-ben Epés reflux miatt motiliumot szedtem, egészen 2017.szeptemberig. Ekkor saját döntésem alapján (teljesen panaszmentes voltam) abbahagytam a motilium szedését. 2018.02. hónaptól érzem ismét ugyanazokat a tüneteket,mint...
        Üdvözlöm. A mai nap mikor wc- voltam. Sok vér távozott a székletemmel együtt. Nagyon megíjedtem, mert 2014 ben rosszindulatú petefészekrákot diagnoztizáltak. Jelenleg tünetmentes vagyok. Ez mi lehet. Aranyér,vagy sürgösen keressek fel egy...
        Tisztelt Doktornő! Szíveskedjen a mellékletben elküldött labor eredményt kiértékelni részemre. A gyógyszerek amit szedek: Covarex kombi: R-5mg 1 szem, Covercard: E:-5 mg-osból 1/2 szem. Asa: E: 1 szem. Kérem adjon néhány jó tanácsot,...
        Tisztelt Doktor úr! 2017 áprilisában kezdődtek panaszaim: haspuffadás, hányinger, hányás, székrekedés, ami mostanra már hasmenés, illetve bal oldalon köldök vonalában szúró érzés táplálkozás után. Gasztroenterológiára kaptam...
        Üdvözlöm . Mellkas röntgenen voltam és ezt a leletet kaptam hogy a rekesz éles konturu, a sinusok szabadok. A tüdök norm. Légtartalmuak. A hilusokon ill. Bázisokon az interstitialis szövet felszaporodott. Szeretném tudni hogy mi a baj. Köszönöm