• Éjszakai izzadás és PMS tünetek normális a fogamzásgátló szedése alatt

        Legfrissebb cikkek a témában
         
        Gyakori kérdések

        Tisztelt Dr. Pétervári László Főorvos úr! 3 napja kezdtem el használni a Nuvaring hüvelygyűrűt, nem kifejezettem fogamzásgátló céllal, hanem az endometriózis tüneteinek visszaszorìtása céljából. A menstruációm 7. azaz utolsó napján tettem fel a gyűrűt. A használat utáni 2. napon, azaz tegnap óta erős PMS szerű tüneteim vannak. Mellfeszülés, éjszakai erős izzadás, izomfájdalmak, petefészek fájdalom, hasfájás, hasmenés. Pont olyan tünetek, mint menstruáció elött 3-4 nappal. Létezik, hogy bár most múlt el, a gyűrűtől újra megjön a menzeszem? Okozhat PMS tünezeket? Ön szerint mi lenne a megoldás, használjam tovább, hátha megszűnnek ezek a mellékhatások vagy érdemes lenne másik készìtményre váltani? Válaszát előre köszönöm

        Dr. Pétervári László válasza a Egyéb témában

        A hüvelygyűrűt már menstruáció első napján tanácsos lett volna felhelyezni. A 7.napra már az ösztrogén hormon szintje emelkedett lehet,ez okozza a leírt tüneteket.A menstruációs ciklus alatt két-három hónapig lehetséges a hüvelygyűrű melletti vérezgetés. A továbbiakban előírás szerint alkalmazza hüvelygyűrűt,használat mellett vérzés esetén gyógyszeres kezelés jön szóba.Ekkor keressen fel nőgyógyász szakorvost.

        Figyelem! A válasz nem helyettesíti az orvosi vizsgálatot, diagnózist és terápiát. A kérdésben megfogalmazottakért portálunk nem vállal felelősséget.

        Kérdés: 2017. augusztus 27., 08:06; Megválaszolva: 2017. augusztus 27., 21:12

      • Kérdések és válaszok a témakörben:
        Tisztelt doktor úr! 4 nappal ezelőtt a méhszáj sebemet kezelték és ezután a SILVER-Q hüvelykapszulát kell alkalmaznom 6 napig, majd a Gynoflor hüvelytablettát kell használnom. A problémám az lenne, hogy a nőgyógyásszal nem tudattam, hogy 4...
        Kedves Doktor Úr! Ételintolerancia vizsgálat (vérből) mérsékelt tejallergiát mutatott ki. A vizsgálat bőrgyógyászati problémák miatt volt szükséges. A vizsgálat kazeinre negatív lett, így nem világos számomra, hogy a tej mely...
        Tisztelt Doktor Úr ! Fogamzásgátló tablettát szedek (Lyndinette 20) Egy hónapja kezdtem el szedni, de mellette rendszeresen edzek konditeremben, és KÜLSŐ ARANYEREM keletkezett, nem tudom pontosan, hogy trombotizált aranyérről van-e szó,időként...
        Tisztelt Doktornő! Jó 7-8 hónapja vettem észre, hogy a jobb oldalon, a homlokom csúcsa felett, a hajas fejbőrömön van egy mélyedés, illetve ároknak nevezném, kb 10 centisnek mondanám, íves formájú, onnan fentről a haléntékomig halad...
        Üdvözlöm! Az én panaszaim már évek óta tartanak. A családban van visszeres, szívbeteg és cukorbeteg is. Nálam korábban még szívritmuszavart állapítottak meg és dohányoztam kb 4 évig. Az alábbi tüneteket vettem észre magamon: homályos...
        Üdvözletem. Neurológiàn kaptam egy Betahistin-ratiopharm 24mg tablettàt amiből 2×1et kell beszednem. Viszont a lábaim elkezdtek fàjni így elkezdeném szedni a detralexet is.a kérdésem, hogy a kettő gyógyszer együtt szedhető e?a màsik...
        Olyan kerdesem lenne, hogy a koldokom belseleje nyomasra nagyon faj 3-4napja , ha kohogok is beszur vagy ha tusszpgok. Illetve ha mondjuk hidat akarnek csinalni , ahogy megfeszul is nagyon faj. MITOL lehet ? Komoly a baj ?
        Tisztelt Doktor Ur! 27 hetes kismama vagyok, most készült egy vérvizsgálat, mely szerint a CMV Igg és CMV igm értékem is pozitív. CMV igg: (27 mol) pozitív CMV igm: (29) pozitív Aviditás magas (4 hónapnál régebbi fertőzés) Utolsó...
        Kedves Doktorok! Az utóbbi időben sajnos nem vagyokbtúl jóo. Augusztus elején, piros foltok jelentek meg rajtam...tobb vizsgalaton is túl vagyok a vastagbel tükrözéstől az alap allergologiai vizsgàlaton at a bőrgyógyàszig mindenen. Sajnos ezek...
        Tisztelt Doktornő! Ön szerint a gyereket akkor kell felöltöztetni, ha fázik, vagy akkor kell levenni a ruhát róla, ha melege van? Másképpen megközelítve a problémát: Inkább alul, vagy inkább túlöltöztessük a gyereket?