• GRANDAXIN 50MG

        Legfrissebb cikkek a témában
         
        Gyakori kérdések

        Tisztelt Dr nő! Nekem a problémám 2013 ban kezdődött egyensujzavarral ,azóta minden ien esetbe elvégezhető vizsgálaton sőt kezelésen is túl vagyok, egy két pl otoneurologia,MR koponya azóta 7db,belső fül 2db, nyaki gerinc 2db,és még ct ék különböző klinikák magán is tb és is 5 féle fül orrhégész neurologus látott már vizzgálatok tömtelege és negatív de ez a kotyagoos érzés fenn áll ,nagyon sok pszihiáternél is jártam nagyon sok féle pszihiátria szert kaptam frontin,citapram,duloxetin,rexetin,rivotril stb stb nemigen asználnak, a frontint most márciusba hosdzu leépittés után teljesen letettem nemtudom hogy az okozhat e elvonást még mindig 1 évig szedtem 3x1 mg . A kérdés fő lényege végülis az lenne hogy halottam erről a grandaxin nevü gyogyszerről hogy érdemes lenne e ezt a benzodiazepint feliratni esetleg jobb lehet e a az eddigieknél ? A faciális parézisem amugy 2012 be volt akkor semmi komoly tünetet nem okozott azon kivül ami ezzel jár ,2013 óta járom már ezt az egészet szerintem össze vetve minden szakterület orvosát 70db nál biztos voltam de a probléma sajnos fenáll fizikai vizsgálat se áll ,áll fenn amit ,már me végeztek volna el,tanácsát szeretném kérni köszönöm szépen Tisztelettel Csaba

        Dr. Pálvölgyi Rita válasza a egyensúlyzavar témában

        Tisztelt Kérdező, A Grandaxin régebbi készítmény, szintén a benzodiazepin csoportba tartozik. Természetesen meg lehet próbálni, de nem feltételezhető jelentős eltérés a Rivotrilhoz, Frontinhoz képest.Több hónappal az elhagyás után nem okozhat elvonásos tünetet a Frontin.Nem tudom, felmerült-e esetleg a benignus paroxizmális vertigo lehetősége. Ha nem, olvasson utána, és a youtube-on talál videókat, amelyek alapján elsajátítható a gyakorlatsor. Üdvözlettel: Dr. Pálvölgyi Rita

        Figyelem! A válasz nem helyettesíti az orvosi vizsgálatot, diagnózist és terápiát. A kérdésben megfogalmazottakért portálunk nem vállal felelősséget.

        Dr. Pálvölgyi Rita
        pszichiáter, pszichoterapeuta Tőle szeretnék kérdezni

        Dr. Pálvölgyi Rita

        Kérdés: 2017. augusztus 20., 14:57; Megválaszolva: 2017. augusztus 21., 18:58

      • Kérdések és válaszok a témakörben:
        Tisztelt Doktorúr! 26 éves túlsúlyos nő vagyok. A problémám a következő: az utolsó menstruációm június 24én kezdődött, és egy hétig tartott, gyengébb vérezéssel, mint szokott. Ugyanezen a héten eléggé meg voltam fázva, amire...
        Kedves Doktor Úr! Kb 2 hete kezdődtek a panaszaim, folyamatos puffadás/ teltség érzet, gombóc a torkomban mintha valami lenne ott de nem tudom lenyelni. Közeben volt pár alakalom amikor tejeskávé fogyasztása után nagyon fájtak a beleim, ilyen...
        Tisztelt doktor Úr! Kb 4 éve már, hogy a jobb oldali lengő bordám alatt szinte állandó jelleggel érzékeny. Házi orvosunk minden évben elküldött hasi ultrahang vizsgálatra, ahol mindig megállapították, hogy: "Más normális nagyságú,...
        Tisztelt Doktor Úr! 2. sikertelen lombikot követően szeretnénk újabb vizsgálatokat, illetve a meglévők megismétlését (amik már 1-2 éves eredmények), de már ezen a téren is ellentétes információkat kaptam. A lombikra esetünkben az életkor...
        Üdvözlöm, Az én állapotom akkor a lelet alapján igényel antiotikumos kezelést? Köszönettel, Béla
        Tisztelt Doktor Úr ! 59 éves Feleségemnek pecsételgető vérzése volt, felkereste a nőgyászászt, aki vastagabb méh nyálkahártyát és borsó nagyságú polipot látott, ezért megcsinálta a rákszűrést/ citologiai / ami korosnak annyit mutatott...
        Tisztelt Doktor Úr! Problémám, melyre szeretném a válaszát kérni az alábbi: Az elmúlt hónapban két-három alkalommal vettem észre, hogy vizeléskor is kevés széklet, illetve inkább székletnyom, maszatolás látszik a WC papíron. A...
        Tisztelt Doktor Úr! Két évvel ezelőtt már megkerestem Önt ezen a weboldalon az izmaimat érintő problémával. Az addigi vizsgálatok nem mutattak neurológiai problémát, ezért kértem ki a véleményét, hogy gasztroenterológiai probléma lehet-e...
        Tisztelt Dr. Plósz János! 24 éves vagyok, 19 éves korom óta -2 éves valamennyire "nyugalmi állapotot" leszámítva - gyulladt, piros belső pattanásaim jönnek az arcomon, amelyek barnás foltokat hagynak maguk után, emellett apró, normál...
        Kedves Doktornő! A csatolt lelet alapján kérem mondja meg, hogy jelen pillanatban (a lelet készülésekor) van-e Chlamydia fertőzésem? Tehát, hogy ez valamikor csak VOLT, vagy jelenleg is VAN? Egyik orvos szerint nincs, egy másik szerint...

      • Hirdetések
      • Partnereink hírei
        A hiperhidrózis egy kellemetlen egészségügyi probléma, amire van hatékony orvosi megoldás.
        Gyakorisága a kor előrehaladtával nő, de bármely életkorban kialakulhat.
      • Hirdetések
      • Infografika és videó