• petefészek-gyulladás-rossz gyógyszer?

        Legfrissebb cikkek a témában
         
        Gyakori kérdések

        Tisztelt Doktor úr! Többször műtöttek cisztákkal, endometriózissal stb., továbbá pár éve volt elég súlyos petefészek-gyulladásom. Két nappal ezelőtt kórházba kellett mennem a fájdalmaim miatt (ambuláns), kiderült, hogy ismét petefészek-gyulladásom van. Az orvos Avelox-ot írt fel (1x1 db) és a gyulladásra cataflam dolot, de a patikában nem adták ki, mert az egy receptre az orvos mindkét gyógyszert ráírta . Akkor mondták a patikában, hogy hozzak új receptet, vagy adnak ugyanolyan hatóanyagú helyettesítő gyógyszert, Moxibiotot. Tegnap be is vettem, de ma reggel elkezdtem elolvasni a betegtájékoztatót, ahol írták, hogy a nőgyógyászati gondokra önmagában ez a gyógyszer nem elég, az orvosnak kiegészítő antibiotikumot kell írnia, továbbá kezdeti gyógyszerként a Moxibiot-ot a lágy részeknél nem lehet használni (gondolom az infúziós kezelés után szokták kiegészítőnek). Az Avelox-ban is ugyanez a hatóanyag van, de ott nem láttam ezeket a kitételeket. Szedjem csak a Moxibiotot minden egyéb nélkül, vagy próbáljak meg felíratni újra Aveloxot? Sajnos az orvosaim ne elérhetők, július 3-án tudnak legkorábban fogadni, ami most nekem nem megfelelő! NAgyon köszönöm!

        Dr. Tekse István válasza a avelox témában

        Kedves Kérdező! Legyen kedves úgy használni a gyógyszert, ahogyan az Önt megvizsgáló orvos javasolta. Ha úgy gondolja, hogy az nem megfelelő, úgy kontroll vizsgálatot javaslok addig - ha nem elérhető az orvos - másik kollégánál ( vizsgálat nélkül nem lehet érdemi tanácsot adni gyógyszeres kezelésre ). Üdvözlettel Dr. Tekse István www.szulesz-nogyogyaszt.hu

        Figyelem! A válasz nem helyettesíti az orvosi vizsgálatot, diagnózist és terápiát. A kérdésben megfogalmazottakért portálunk nem vállal felelősséget.

        Dr. Tekse István
        Szülész-nőgyógyász
        TervezettBaba szakértő
        Tőle szeretnék kérdezni

        Dr. Tekse István

        Kérdés: 2017. június 03., 10:25; Megválaszolva: 2017. június 06., 12:24

      • Kérdések és válaszok a témakörben:
        Tisztelt Doktornő! A napokban kaptuk meg 10 éves kislányom vérkép eredményeit. Több csillagozott érték is van benne, bár gyermekorvosunk szerint aggodalomra semmi ok, nincs további teendőnk. Azért én nem tudok belenyugodni és szeretném másik...
        Tisztelt Doktor Úr! Jelenleg 26 hetes kismama vagyok, és terhességem 20. hetétől hasmenésem van. A hasmenésem erős felhasi görcsökkel kezdődik, hangos bélmozgásokkal ("kluttyogás"), majd naponta kb 4-szer (éjjel sosem!) vizes/ erősen lágy...
        Tisztelt Dr. Úr. Elnézést hogy levelemmel zavarom, édesanyám cukorbetegsége miatt próbálok informálódni, hogy segítení tudjak neki. Van benne pár kérdés, amire keresem a választ. Ezt szeretném Öntől megkérdezni: Édesanyám: 54 éves -...
        Tisztelt Doktor Úr! 2017.12.11-én rectosigma rezekció történt sebészeti intézetben. Szövettan: Adenocarcinoma exulceratum intestini crassi, G3, pT3, pN2b, (17/32 nyirokcsomó). Nem igazán értem ezeknek a számoknak a jelentését. 2018.01.15-én...
        Üdvözlöm! 3 éve kezdődött a jobb lábszáramon hátul a fájdalom! Ez olyan, mintha az izom görcsbe rándulna és nem állandó a helye ahol fáj, de mindíg a jobb lábdzáramon hátul, hol lent hol fent hol középen. Ilyenkor mozgatnom kell a lábam...
        Hisztamin intolerancia labor vizsgálatom eredménye 14,4 lett., alig az alsó határ felett. A vizsgálatot azért kértem, mert a laktoz és glutén intolerancis diétam mellett több, mint fél éve erősödő olyan allergiás reakcióim jelentkeznek, mint...
        Tisztelt Doktor Úr/Nő! Azt szeretném megtudni,hogy a combomat a térdemig hidegebbnek érzem a bal lábamon mint a jobbon,és mintha kicsit zsibbadna,ezt okozhatja-e a porckorongsérvem?Vagy más oka lehet?
        Tisztelt Doktor Úr! Két napja szedem a Savulin nevű tablettát, mert a felfázásom nem múlt el a Morual nevű készítménytől és hurutosan is igen erősen köhögni kezdtem. Fehér és zöld köpet is jelentkezett. A Savulin-t a Morual után 3 nappal...
        Kedves Doktornő! A problémám a következő volna: viszonylag kis mennyiségű alkohol (egy kupica pálinka és egy pohár bor) hatására másnapra nazális lesz a hangom. Mintha valami eldugulna a fejemben. Azt szeretném megkérdezni, hogy ez Ön...
        Tisztelt Szakértő 2017. 08.17. én kerültem kórházba nyelőcső varix vérzéssel, amit elláttak, 7db gyűrű felhelyezésével. Utána néhány héttel befeküdtem a kórházba, ahol végstádiumú májchirrosist állapítottak meg (fibroscan...