• Lábgyengesèg szapora szivverès.

        Legfrissebb cikkek a témában
         
        Gyakori kérdések

        Azèrt irok mert nekem olyan problèmám van hogy vèletszenszerüen kimegy az erő a lábambol ès hevesen ver s szivem olyankor.már 17 ève nehèz fizikai munkát vègzek,de nem csak a munkahekyen törtènik ez velem hanem ha ideges vagyok vagy èppen ha sètálok az utcán.de olyankor annyira kimegy az erő a lábambol hogy ha nem ülök le azonnal akkor összecsuklok.de utánna pár perc ès elmulik.voltam neurologián ot volt agyi ct eeg ès nyaki doppler,minden jo volt.a vèrkèpem szintèn jo volt.elmentem maszekon szivultrahang vizsgálatra,ott hypertenziv szivbetegsèget állapitottak meg de azt mondták hogy az nem komoly.ugyhogy már nem tudom kihez forduljak mert ez hogy kimegy sz erő a lábambol már szinte minden másnap előjön.előre is köszönöm a válaszát.tisztelettel: Gábor.

        Dr. Szanyi Andrea válasza a alsó végtag gyengeség témában

        Kedves Kérdező! A leírt vizsgálatokkal sikerült már sok okot kizárni. Felmerül még bennem, hogy a gerinc MR vizsgálata nem történt meg, továbbá EMG vizsgálat, mellyel az izmok működéséről, illetve ENG vizsgálat, mellyel az izmokat beidegző idegek működéséről lehetne felvilágosítást kapni. Megemlíti, hogy a koponya CT nem mutatott kórosat, de vannak olyan betegségek, melyek inkább agyi MR vizsgálattal mutathatók ki. Azt, hogy a heves szívverés csak következménye-e a gyengeségnek innen nem tudom megmondani. Javaslom keresse fel a vizsgáló neurológus szakorvost, hogy az szükség szerint további vizsgálatokat kezdeményezhessen.

        Figyelem! A válasz nem helyettesíti az orvosi vizsgálatot, diagnózist és terápiát. A kérdésben megfogalmazottakért portálunk nem vállal felelősséget.

        Dr. Szanyi Andrea
        belgyógyász, háziorvos, geriáter

        Dr. Szanyi Andrea

        Kérdés: 2017. május 18., 21:07; Megválaszolva: 2017. május 22., 21:54

      • Kérdések és válaszok a témakörben:
        Tisztelt Doktornő! Jó 7-8 hónapja vettem észre, hogy a jobb oldalon, a homlokom csúcsa felett, a hajas fejbőrömön van egy mélyedés, illetve ároknak nevezném, kb 10 centisnek mondanám, íves formájú, onnan fentről a haléntékomig halad...
        Üdvözlöm! Az én panaszaim már évek óta tartanak. A családban van visszeres, szívbeteg és cukorbeteg is. Nálam korábban még szívritmuszavart állapítottak meg és dohányoztam kb 4 évig. Az alábbi tüneteket vettem észre magamon: homályos...
        Üdvözletem. Neurológiàn kaptam egy Betahistin-ratiopharm 24mg tablettàt amiből 2×1et kell beszednem. Viszont a lábaim elkezdtek fàjni így elkezdeném szedni a detralexet is.a kérdésem, hogy a kettő gyógyszer együtt szedhető e?a màsik...
        Olyan kerdesem lenne, hogy a koldokom belseleje nyomasra nagyon faj 3-4napja , ha kohogok is beszur vagy ha tusszpgok. Illetve ha mondjuk hidat akarnek csinalni , ahogy megfeszul is nagyon faj. MITOL lehet ? Komoly a baj ?
        Tisztelt Doktor Ur! 27 hetes kismama vagyok, most készült egy vérvizsgálat, mely szerint a CMV Igg és CMV igm értékem is pozitív. CMV igg: (27 mol) pozitív CMV igm: (29) pozitív Aviditás magas (4 hónapnál régebbi fertőzés) Utolsó...
        Kedves Doktorok! Az utóbbi időben sajnos nem vagyokbtúl jóo. Augusztus elején, piros foltok jelentek meg rajtam...tobb vizsgalaton is túl vagyok a vastagbel tükrözéstől az alap allergologiai vizsgàlaton at a bőrgyógyàszig mindenen. Sajnos ezek...
        Tisztelt Doktornő! Ön szerint a gyereket akkor kell felöltöztetni, ha fázik, vagy akkor kell levenni a ruhát róla, ha melege van? Másképpen megközelítve a problémát: Inkább alul, vagy inkább túlöltöztessük a gyereket?
        Tisztelt Doktor Úr! Jelenleg a Taisa nevű fogamzásgátlót szedem ahogy kell, 3 hétig, aztán egy hét szünetet tartok. Az lenne a kérdésem, hogy ha nem tartanék szünetet, akkor lenne-e valamilyen negatív következménye az egészségemre? A...
        Tisztelt Doktor Úr! 2016.júniusban refluxot diagnosztizáltak gyomortükrözéssel. Azóta sok fajta gyógyszert kaptam ( Noacid, Quamatel, Emozul, Pantoprazol, Rabyprex, Domperidon).Ezekből mindig 2*40 mg-t szedtem. Úgy érzem semmit sem használnak....
        Tisztelt Doktor! Úgy 3 hónapja erős szúró fájdalmat érzek hasi tájékon, köldöktől jobbra, de kizárólag aktív mozgás esetén, (például: kerékpáros sprint edzés, futás, de jellemzően szex közben mindig) megeröltetéstől függően...